Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Mirid

Heeft iemand zijn plantjes al buiten staan?

Recommended Posts

heeft iemand ze dames al buiten staan? zoja hoe gaat het met ze en wil het allemaal een beejte lukke? B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ik had ze dus al heel vrooeg buiten staan, ze deden het heel goed totdat ze in de bloei sloegen en ze nu niet mir kunne groeien... mun oogst is nu al bijna klaar hahaha B) maar krijg over 3 weken nieuwe stekjes :lol:

 

maar nu kun je ze wel naar buiten gaan zetten hoor!!! zolang t maar niet vriest maar dat zal nu niet mir gebeuren...

Share this post


Link to post
Share on other sites

de mijne staan al drie weken buiten en gaan heel goed ( zijn al rond de 45cm)

Share this post


Link to post
Share on other sites

is het niet erg met al die regen, wind enzo als je plantje rond deze tijd buiten staat? laten jullie je planten altijd buiten staan ook snachts? en ik wil graag weten wat de kwaliteit van je oogst word twannie100! B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
is het niet erg met al die regen, wind enzo als je plantje rond deze tijd buiten staat? laten jullie je planten altijd buiten staan ook snachts? en ik wil graag weten wat de kwaliteit van je oogst word twannie100! B)

nee zolang zij in de groeifase is maakt het niet zoveel uit als ze buiten staat.....

 

ik laat me planten ook gewoon snachts buiten....

 

en ik laat je de kwaliteit weten, ik heb een voorgevoel dat het goede kwaliteit is want het plakt goed :ph34r: , denk als ik de wiet er nu al vanaf haal dat je er toch wel flink stoned van kan worden :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
is het niet erg met al die regen, wind enzo als je plantje rond deze tijd buiten staat? laten jullie je planten altijd buiten staan ook snachts? en ik wil graag weten wat de kwaliteit van je oogst word twannie100! B)

nee zolang zij in de groeifase is maakt het niet zoveel uit als ze buiten staat.....

 

ik laat me planten ook gewoon snachts buiten....

 

en ik laat je de kwaliteit weten, ik heb een voorgevoel dat het goede kwaliteit is want het plakt goed :ph34r: , denk als ik de wiet er nu al vanaf haal dat je er toch wel flink stoned van kan worden :lol:

aaight.. dus ik kan me stekkie van 13 cm overpotten en dan buiten zetten?

Share this post


Link to post
Share on other sites
dus ik kan me stekkie van 13 cm overpotten en dan buiten zetten?

ja.. dat kan.. genoeg licht.. en t gaat niet meer vrieze..

Share this post


Link to post
Share on other sites
dus ik kan me stekkie van 13 cm overpotten en dan buiten zetten?

ja.. dat kan.. genoeg licht.. en t gaat niet meer vrieze..

maaaaaaaaaaarrrrrrrrr............ 13 cm is nog bes klein he??? wil je ze in de volle grond of in potten zetten?

Share this post


Link to post
Share on other sites
dus ik kan me stekkie van 13 cm overpotten en dan buiten zetten?

ja.. dat kan.. genoeg licht.. en t gaat niet meer vrieze..

maaaaaaaaaaarrrrrrrrr............ 13 cm is nog bes klein he??? wil je ze in de volle grond of in potten zetten?

in een mooie grote pot.. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben nu net aan het ontkiemen, is dat te laat?

 

En dan wil ik ze in de open grond zetten, gaan ze dan vanzelf in de bloei?

Share this post


Link to post
Share on other sites
maaaaaaaaaaarrrrrrrrr............ 13 cm is nog bes klein he??? wil je ze in de volle grond of in potten zetten?

mijn chrystal stekjes waren 7 cm vorige week nu 12/13 cm.. dus het gaat ja

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik durf ze bijna niet buite te zette met die regen en super harde wind. ze zijn al redelijk groot maar toch wacht ik nog ff met buite zette B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben nu net aan het ontkiemen, is dat te laat?

 

En dan wil ik ze in de open grond zetten, gaan ze dan vanzelf in de bloei?

 

Heeft iemand daar antwoord op? :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben nu net aan het ontkiemen, is dat te laat?

 

En dan wil ik ze in de open grond zetten, gaan ze dan vanzelf in de bloei?

 

Heeft iemand daar antwoord op? :unsure:

Nee is zeker niet te laat hoor!

 

Ja ze gaan vanzelf in de bloei, welke planten heb je?

Share this post


Link to post
Share on other sites

damn me stekje gaat slap hangen... waardoor zou het komen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kan Het Te Weinig Water Zijn??? of heb je ze net overgepot???

hoeveel water moet ik mijn stekkie geven? volgens mij geef ik hem wel genoeg water.. moet het aarde altijd vochtig zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn stekkies staan al een week buiten en zijn slechts rond de 12 cm groot. de meeste zien er gezond uit, maar bij 2 hangen de bladeren en zijn deze wat gelig geworden

 

een vraagje: toen ik mijn stekkies kocht waren sommige bladeren lichtjes ingeknipt. is dit om de plant te stressen? moet je dit vaker doen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kan Het Te Weinig Water Zijn???  of heb je ze net overgepot???

hoeveel water moet ik mijn stekkie geven? volgens mij geef ik hem wel genoeg water.. moet het aarde altijd vochtig zijn?

hoeveel water je moet geven moet je zelf een beetje ontdekken..... als ze te weinig water krijgt gaan de blaadjes slap hange en dat moet je dus vermijde.... maar ze moete natuurlijk ook niet teveel water krijge, een kenmerk darvan is dat de bladeren geel worden, en dat moet je al helemaal niet hebben... eigelnlijk is iets te droog beter als iets te nat.... dus je meot zelf beetje kijke hoeveel water je geeft

Share this post


Link to post
Share on other sites
een vraagje: toen ik mijn stekkies kocht waren sommige bladeren lichtjes ingeknipt. is dit om de plant te stressen? moet je dit vaker doen?

dat doen ze om ruimte te besparen... kunnen er meer plantjes onder de desbetrefende lamp worden neergezet..

Share this post


Link to post
Share on other sites

toch nog even een vraagje over wat ik het beste nu kan doen. Mijn plantjes vertonen duidelijke kenmerken van teveel voeding (die korrels heb ik in het begin al door de potgrond gemengd). moet ik nou gewoon veel spoelen met water of ze uit de bakken halen en zolang in een kleine pot zetten tot ze wat groter zijn? of nog iets geheel anders? Hellupppp B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kan Het Te Weinig Water Zijn???  of heb je ze net overgepot???

hoeveel water moet ik mijn stekkie geven? volgens mij geef ik hem wel genoeg water.. moet het aarde altijd vochtig zijn?

hoeveel water je moet geven moet je zelf een beetje ontdekken..... als ze te weinig water krijgt gaan de blaadjes slap hange en dat moet je dus vermijde.... maar ze moete natuurlijk ook niet teveel water krijge, een kenmerk darvan is dat de bladeren geel worden, en dat moet je al helemaal niet hebben... eigelnlijk is iets te droog beter als iets te nat.... dus je meot zelf beetje kijke hoeveel water je geeft

me stekje hangt nu wel heel erg.. kan ik hem beter overpotten en in een grotere pot zetten en dan buiten..

Share this post


Link to post
Share on other sites
toch nog even een vraagje over wat ik het beste nu kan doen. Mijn plantjes vertonen duidelijke kenmerken van teveel voeding (die korrels heb ik in het begin al door de potgrond gemengd). moet ik nou gewoon veel spoelen met water of ze uit de bakken halen en zolang in een kleine pot zetten tot ze wat groter zijn? of nog iets geheel anders? Hellupppp B)

flink spoelen zal wel helpen..... maar kweet niet tot hoever je je plantjes de klote in hebt gewerkt??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn plantje was binnen ongeveer 18cm hoog, toen heb ik het getopt tot 10cm en een week daarna buitengezet.

Ze staat nu ongeveer een week buiten in de volle grond en lijkt nu terug begonnen te zijn met groeien maar de nieuwe bladeren hebben een hele andere vorm als toen ze binnen stond.

 

Het lijken maar 3 vingers en bijna niet getand, de kleur ziet er normaal uit.

 

Stress van de verhuis??

Nog iets te koude nachten??

 

Volgens mij was ze al wel enkele weken in bloei en nu met de dagen die langer worden terug in groei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...