Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
danee

prijzen van zaden

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik ben op zoek naar regulier zaad om zelf zaden te kweken. Van deze voorraad wil ik fem zaad maken. Nu wil ik natuurlijk beginnen met goede kwaliteit zaden. Nu zag ik dat de prijzen ver uiteen lopen. Bij sensi seeds betaal je bijvoorbeeld zo maar 120 a 130 euro voor 10 reguliere zaadjes. In een andere webwinkel kan dat zo maar de helft schelen in prijs.

 

Is dat echt het verschil in kwaliteit of spelen andere factoren een rol in het prijs verschil?

 

Ik ben op zoek naar amnezia zaden. en wil starten met een goede kwaliteit.

 

iemand tips?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoek hier eens anders :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het niet veel slimmer om iets meer te betalen. En dan voor een mooi soortje van sannie's webshop te gaan?

In plaats van verder te gaan op een all dan niet gelukt experiment van iemand anders?

 

Ook zou ik niet van 10 zaadjes een mama en papa selecteren!

 

Voor een kleine 120 euro heb je all snel 50 amesia zaadjes. Waar je er bij sensi maar 10 hebt.

 

Ik kan me ook herinneren dat sensi een keer is overgenomen.

Dit hoeft niet slecht te zijn, maar dat je weet dat de originele breder niet meer met de sensi zaadjes bezig is + de prijs schrikt mij een beetje af.

Share this post


Link to post
Share on other sites

120 130 euro voor 10 reg zaden is wel heel duur

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gobru

Wat een knake site kerel :D

 

(mijn mening dan hè :D )

 

UrbanGrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat betaal je aleen nog voor een orginele f1 white widdow..

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.sanniesshop.com/amnesia-nl.html

 

Is een IBL van de amnesia van hypro, volgens vele de beste amnesia(de originele van hypro).

 

of de amnesia haze van soma, die is ook erg lekker maar wel wat duurder en feminized (kan ze ook regular krijgen maar dan zijn ze in een keer 60e duurder, beetje vreemd)

 

http://www.somaseeds.eu/indoor-weed-seeds/...le-seeds-7.html

 

greets Tita

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee hoor, dat valt wel mee. De reguliere zaden prijs is voor 10, dat is 60 euro duurder. 10 females is 70 euro duurder dus de reguliere zaden zijn iets goedkoper. Ik snap best dat een breeder liever zijn fem verkoopt, dat is een eindproduct. Dus je kint het ook anders bekijken: 10 fem zaadjes zijn bij Soma maar 10 euro duurder dan regulier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pas op met zaad van sensi, heb er erg slechte ervaring mee met de opkomst percentages van vooral de duurdere soortjes (liggen vermoedelijk veels te lang in de la). Bij de nl 5 x haze had ik van de 15 zaden slechts drie opgekomen, gemailt en het zou wel aan mijn ontkiem methode liggen (met onder andere sannies, barneys en greenhouse totaal geen last gehad).

 

Waar ik je voor probeer te behoeden is dat je net als ikke je centjes kwijt bent voor iets dat niet brengt wat het zou moeten brengen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

de prijzen van zaden zijn onnavolgbaar.

dat regular duurder wordt dan fem is over de top!!

en heeft dan alleen maar te maken met het beschermen van de genetica

zodat een ander er niet iets moois van kan maken of er een supermoeder uit kan halen.

Het is ook opvallend bij hoeveel zaadbanken de regulars er helemaal tussen uit getrokken zijn,

dat kan nooit gebaseerd zijn op de voordelen van een fem , die het voor veel mensen vast wel zal hebben.

het is in feite het patenteren van een soortje, nix mis mee voor een onderneming

wel jammer voor de cannabist :D

 

groetels Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites
@gobru

Wat een knake site kerel :D

 

(mijn mening dan hè :rofl )

 

UrbanGrower

 

ook niks voor mij, maar goed voor de budget kweker misschien wel :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...