Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Johnny_Sack

Afgunst slaapt nooit

Recommended Posts

Als je bang bent dat je geript wordt zet je geen planten, urineren en die shit is onzin, ben je in overtreding en ga je zo met je planten om zodat ze op het eind sowieso niet te gebruiken zijn als ze niet gejat worden ? :P

 

Hier is het nooit donker, veel lichtvervuiling en als je het goed wilt in stellen, dan zorg je er voor dat je alleen langs je schutting, garage of weet ik het wat afstelt dan detecteert de sensor dus alleen de indringer, ook een kat is te vermijden als het moet.

De lamp springt hier in de donkerperiode maar een keer of 3 "per ongeluk" aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kom op zeg... je gaat je planten niet laten rippen :P

geef hem een vriendelijke trap tussen zijn ballen en een goeie klets op zn gezicht na...

 

my 2 cents

 

als je hem echt niet aankunt

spuit zoveel mogelijk vergif op de planten en laat hem het lekker oproken

klinkt misschien allemaal lekker lomp, Maar je hebt al die tijd tegen je baby's aangekeken en dan komt er 1 of andere klootzak ze weghalen.. das nog veel lomper :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen,

 

 

Het urine en of menselijke kak idee lijkt me niet echt handig, wil als het goed is er zelf ook nog van roken. Ik heb gister chinees gehad met saté, race kak lijkt me niet goed voor me planten haha. De zak die ik hem misschien ga geven laten indrogen met pis is wel weer een idee.

 

Zoals ik al in de openingspost zei is geweld en of bedreiging nooit een goed idee, de backfire zal altijd negatief voor me uitpakken. Of er komt politie, of je moet over je schouders blijven kijken. Ik laat me ook niet bedreigen, dus dat zal hij ook niet doen. Dat heeft verder niets te maken met of ik er uit zie als Rambo of als Harry Potter. Als ze weg zijn en weet dat hij ze heeft dat wordt het verhaal natuurlijk weer iets anders.

 

Ik heb nog zo'n 400w beveiligingslamp met sensor liggen dus die ga ik maar monteren en die zo goed mogelijk proberen af te stellen.

 

Wat ik het liefst wil is kweken zonder gezeik, ik val ook niemand lastig. Waarom moet het altijd zo'n geouwehoer zijn? Of van rippers, of van politie. Het is een fucking plant, die ook nog eens op elke straathoek wordt verkocht. Moe wordt ik er van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die zak wat je hem misschien gaat geven...de boom in kan ie :P ik zou hem niks geven, als ze weg zijn wel, maar geen wiet :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

op een volkstuin gaf ik geintereseerden zaadjes of een stekkie....beter zo.. als geript worden...

geen gezeik...iedereen rijk :huh:

 

op guerilla heb ik nog het minste gezeik......of tis weg..of ik oogst.... :P

 

geript worden op guerilla voelt bij mij niet als diefstal.....immers ik doe ook iets wat niet mag...part of the game... :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

planten die @ guerilla gejat worden, das evengoed lullig maar daarbij zou je het misschien beter kunnen accepteren omdat het dan niet persoonlijk word. in JOU tuin of zolder of kelder.. dan gaat het te ver.

Share this post


Link to post
Share on other sites

precies :huh: ...iets uit me eigen huis of tuin...voelt heel anders...das invasie in mijn terrein...

daarom bloei ik ook niks in me tuin af......

wat niet weet.. wat niet deert.... ik leef me wel uit in de natuur :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgend jaar maar mooi aan de Guerrilla, in je tuin kweken is niet meer wat het geweest is. Het moet schijnbaar binnen of op guerrilla, als mensen het zien dan komt er hebzucht/afgunst naar boven.

 

Ik heb ook een tuinset van bijna duizend euro net als zoveel mensen, het is toch ook geen gewoonte op die te jatten?!

 

 

@Amnees: Jij bent ook geript begrijp ik? Binnen hok neem ik aan, bekende of?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja 600 stuks indoor :P heb nog steeds geen zekerheid over wie't gedaan heeft. ik ben jaloers op jou, de ripper meldt zich vantevoren.. geweldig!

Share this post


Link to post
Share on other sites

karma is a bitch.. maar nee gelukkig is er niemand gesneuveld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oplossingen?

1-scheermesjes in je planten hangen :D

2-grote hond in de tuin leggen :D

3-hek erom heen, evt. met stroom erop.

 

gisteren in de growshop, werd mij geadviseerd om mijn hond veel los in de tuin te laten lopen, "want daar houden ze niet van".

Volgens hem staan de marokkaantjes op scootertjes gewoon te wachten voor de deur. Ze volgen de klanten naar huis en rippen je dan vervolgens "als de tijd daar is". :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij geen enkele shop meegemaakt tot dus ever, maar je bent naief als je denkt dat dit niet kan gebeuren. Maar daar heb je toch een spiegel voor?

Ga wat verder van huis, ga niet direct naar huis, whatever.... beetje nadenken. Echte rippers zijn trouwens ook niet zo dom om voor de deur te gaan staan

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij action...

kijk maar in febuarie bij de nieuwe tuin assortiment...daar hebben ze van alles en goedkoop...

propegators voor 3 euro...cocos voor buitenkweek 10ltr voor 0.62 cent...

zaadzeven....dat zijn die halvebollen voor over je vlees met de BBQ....

tuingereedschappen...meststoffen... etc etc...

 

bij lidl en andere groot grutters ook hoor... :)

http://www.wietforum.nl/let-op-de-grutter-...gen-t89184.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klootzakken zijn hier ook geweest laffe streek, bij mijn 3 mooiste planten alle hoofdtoppen eruitgeknipt.

maar moesten nog wel 1 a 2 weken.

 

waren hoofdtoppen van ongeveer 100gr als ze droog waren geweest :P

 

Het blijft toch een beetje je trots van die dikke struiken.

 

Gelukkig heb ik er nog wat over waren kampers, weet helaas niet wie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kampers en je weet niet wie, dus wel welk kamp???, duidelijk wat je moet doen dan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

het brengt iemand geen geluk om iets te stelen van een mens,

die er al zijn liefde en hoop in heeft gestoken.

Eigenlijk is dat heel gevaarlijk aangezien kosmische wetten wel direct zijn in tegenstelling tot de wetten van wat wij zien in rechtbanken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

precies...karma :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

elke dief wordt, vroeg of laat, gestraft.. sommige wegen zijn ondoorgrondelijk maar onvermijdelijk! en dit geld niet alleen voor dieven natuurlijk.. maar dat is een heel ander topic :P ohnee, die is er niet.. :D

 

T-o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn planten staan er gelukkig nog, helaas heb ik nu een andere vijand. Rot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben eens genaaid door iemand.. 20K in half jaar tijd.. JA ik kon 'm wel z'n keel doorsnijden.. niet gedaan.. ik hoorde via via dat ie bij een ripdeal door z'n hoofd is geschoten. KARMA! ik heb het gevierd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...