Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Johnny_Sack

Afgunst slaapt nooit

Recommended Posts

hang gewoon een geplastificeerd papiertje bij je planten, mooi in het zicht, met de tekst er op: mooi met je bakkes op de camera.

dat zal wel enigszins afschrikken aangezien hij geen camera ziet maar wel het idee krijgt dat je weet wie het is (laffe honden willen liever geen gezicht).

of zet er op dat hij het ook gewoon lief had kunnen vragen aan jou en dat dat nu helaas te laat is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou het is hoop ik opgelost.

 

Ben toch maar even met hem gaan praten om hem te confronteren, volgens hem had hij het als grapje bedoeld. Jaja. Gezegd dat hij een mooie zak kan krijgen als het klaar is, zei die dat ie een oogje in het zeil ging houden voor rippers. Ben er nog niet van overtuigd hoe het zal lopen maar hij weet nu ook dat ik het weet. Naja we zullen het wel zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik duim voor je, Het is nooit leuk als je ergens tijd in steekt en iemand jat het.

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

-Als je met vuur speelt brand je je poten, niet bang zijn voor een confrontatie ze zoeken die zelf. Dit is je kans om de boodschap duidelijk te maken voor de rest van je straat.

 

-Berenklemmen rondom je plant onder de grond verstoppen. of iets rond je plant strooien wat een takkeherrie maakt als eroverheen gelopen word. Niemand zit te wachten op ontdekking tijdens een duistere streek.

 

-zoveel mogelijk opstakels ervoor zetten zodat er niet bijgekomen kan worden. S'nachts naar binnen zetten bijvoorbeeld.

 

 

-Laatste optie, ik zou hem de planten laten rippen en dan zelf de politie bellen dat iemand met planten aan het sjouwen is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon beetje urine in je water doet of stront als je naar de wc bent geweest en af en toe mengen in je water ..laat hem dan maar lekker urine weedje roken , wat je inderdaad ook kan doen is er een duidelijk briefje aanhangen dat hem schrik aanjaagd of haarlak over je plant heen spuiten zoals hier gezegt word , of de poeder dat in tl lampen zit :P

looool maar dan ben je wel al wat heftiger bezig

 

Groeten shining khoop dat het goed komt

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Shinning,

 

En als hij dan niet komt?

Zelf dat urinewietje oproken?

 

Vind het maar rara tips allemaal...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ontlasting kan ziekte verwekkers bevatten.

Dat gaat wel een beetje ver lijk me.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou..op guerilla gebruiken ze kippestront...koepoep en paardeshit... :P

 

niks mis mee toch :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus je laat die koe op je plant kaken denk niet dat je plant dit lekker vind.

Waarom geen katten stront in compost omdat het ziekte verwekkers kan bevatten dus zal met menselijk kak ook wel zijn.

 

En gedroogd lijk een ander verhaal (geen verstand van of te stoned).

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed idee van die gedroogde kattestront....maar Dame Blanche heeft dat al geprobeerd...hij kwam er achter dat gedroogde kippeshit...toch het beste was.... :P

 

en gedroogde mensen stront kan ook....waarom niet... :vape:

 

en op discovery heb ik een serie gezien waarin bleek... dat lijkjes prima voeding zijn.... :huh:

op een natuurgraf...stonden de brandnetels 3x hoger als ernaast.... :lol:

dus als je nog nooit wat gehad heb aan je schoonmoeder :D ....dan is er nog hoop... :huh:

of gebruik je liever bloedmeel en beender meel :lol: :vape:

 

 

kijk.....jullie gebruiken wel bat boost en bat aarde...wat zit daarin denk je :vape: ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahha ik was natuurlijk ook maar wat uit me duim aant zuigen het is gewoon een lastige situatie als iemand jou plant heeft ondekt .., je hebt er al mee gepraat dus daar heb je al goed aangedaan , die gozer zal nu ook wel weten dat jij je plant goed in de gaten houd ..als jou plant echt op de laatste weken bloei zit dan zal het pas opletten worden dat hij je plant niet ript ! hou je plant dan ook goed in de gaten , je kan natuurlijk nog altijd met hem gaan praten , en gewoon zeggen ja die plant vind ik wel mooi alleen jammer dat de katten in de buurt altijd in de pot zeiken ..en ik denk dat het niet meer rookbaar is omdat kattenurine ziekte's kunnen voordragen en is ook niet zo aangenaam om te roken , ik denk wel als je zoiets zegt tegen hem dat hij wel 10 keer na gaat denken voor hij je plant steelt

 

wie wil er nou een weedje roken met kattenurine in ? zal die denken die plant kan ik beter niet rippen bahbah

 

Groetjes Shiningsilverhaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee urine kan niet...daar gaan je planten dood van...daarom wordt ook die kippeshit gedroogd....

en die bat shit is vaak al droog als ze het oogsten....

 

de ammoniak moet eruit... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@carpe_diem

Thank voor de info klinkt gek maar toch wel goed om te weten.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo een lampen sensor is niet echt de oplossing... bij elke kat die voorbijkomt springt dat ding aan en krijgt je plant lichtstress ?

 

wat je wel kan doen is een sensor plaatsen , die een lamp of geluidssignaal laat afgaan op je slaapkamer .

hij gaat niet weten van waar het komt ! als hij daar met je plant in zen handen staat geef je hem een goed ouderwets pak slaag .

 

ben je niet zo sterk of heb je schrik ? koop jezelf een katapult , kruisboog , loodjesgeweer, paintballpistool of dergelijke .

ik zou hem persoonlijk niets geven .... ook al ript hij het niet .

 

simpelweg omdat hij het niet verdiend .... laat hem een stekje KOPEN .

 

dat hij zelf maar al de moeite doet !

Share this post


Link to post
Share on other sites
zo een lampen sensor is niet echt de oplossing... bij elke kat die voorbijkomt springt dat ding aan en krijgt je plant lichtstress ?

 

 

zo'n sensor kun je instellen op omvang/gewicht.. zodat ie bij een kat niet aangaat maar bij een teringtyfusripper wel.

 

ps: er posten hier mensen nogal lichtjes over rippers.. zeker zelf nooit geript?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind het een beetje een vreemde oplossing , je gaat toch niet tegen een bank zeggen ik zal je niet overvallen als je me elk jaar wat geld geeft....

 

maar goed zolang jullie er maar blij mee zijn :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

andersom

de bank komt naar jou toe om geld aan te bieden zodat jij hun niet berooft

Share this post


Link to post
Share on other sites
zo een lampen sensor is niet echt de oplossing... bij elke kat die voorbijkomt springt dat ding aan en krijgt je plant lichtstress ?

Wat Amnees zegt, goed instellen en desnoods een timer erop of de stekker er in als je naar bed gaat.

Heb er al jaren 2 hangen, een halve minuut aan is echt genoeg en lichtstress ?,.. hebben ze hier nooit gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planten zijn in 2 seconden wakker...das een feit

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is wat ik ook dacht ..... vandaag nog gelezen , je planten worden wakker en hebben niet het gevoel dat het donker is geweest .... zo maken ze geen bloeihormoon aan en zal je plant bvb veel later in bloei gaan .

 

maar ik ga jullie niets leren of wijsmaken :huh: ik ben maar een groentje :P

 

als jullie het zo willen doen en het werkt voor jullie dan ga ik niet het tegendeel beweren :huh:

 

zo makkelijk ben ik :vape: ik vind het allemaal best :vape: ,

 

zelfs al ga je vogelzaad kweken , ik vind het top !

 

andersom

de bank komt naar jou toe om geld aan te bieden zodat jij hun niet berooft

 

ja das wat ik bedoelde man ! jij weet et :vape:

 

geef je buurman een hobby geef hem een handvol vogelzaad !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...