Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Johnny_Sack

Afgunst slaapt nooit

Recommended Posts

Even mijn gal spuien. Ik heb vernomen dat 1 van mijn buren mij wil gaan rippen van mijn planten. Helaas had ik hier al rekening mee gehouden, ik woon in een kut buurt met afgunstig kut aso volk. De ik heb de moeite gedaan om de planten enig zins uit het zicht te houden maar de gast waar het om gaat was laatst op het dak bezig en heeft mijn planten gezien.

 

Geweld of bedreiging heb ik helemaal geen zin in en zal toch wel hoe dan ook fout lopen omdat dan ik mijn planten alsnog kwijt ben door de politie. Ook al sta ik nog steeds te koken van woede.

 

Verplaatsen is een optie alleen zou ik niemand weten waar ze kunnen staan of wel veilig staan. guerrilla is een optie maar om nu nog te gaan sjouwen met planten van 1.20. Weet niet of dat zo handig is.

 

Goed beveiligen en of eventueel vroegtijdig omhakken om er hash van te maken lijkt me nog de beste optie. Er zijn volgens mij van die alarm dingen waar als je een touwtje met een pennetje uittrekt er een alarm gaat loeien. Het nadeel hiervan is dat dan misschien wel de hele buurt wakker wordt en de politie gebeld wordt. Misschien ben ik dan alsnog de lul.

 

Ik heb een redelijk waakse hond dus deze dude heeft wel lef, de deur open laten is ook een mogelijkheid. Alleen ben ik er niet van overtuigd dat hij wat zal doen. Als ik dan in confrontatie zou komen met hem dan zal de politie ook wel gebeld worden.

 

Al met al een lastige kut situatie, zo veel moeite en tijd in je planten steken en dan wil een of andere ********* je beroven.

 

Als iemand nog ideeën heeft hoe ik dit het beste zou kunnen aanpakken hoor ik het graag, AUB geen gewelddadige adviezen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon weg laten halen.. boeiend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou em toch even bij een maatje zetten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom nodig je hem niet uit, en zeg je dat ie een paar takken kan krijgen. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

tsja advies heb k niet echt .

 

heb nu wel hetzelfde aan de hand alleen gaat diet over een binnen kweek 2 x 600 ben bevriend geweest met mensen en dat s nu voorbij.

 

deze personen hebben ook aangifte tegen mij gedaan uiteraard heb k thuis alles geruimd damn moest nog een week of 5 / 6 alles dr uit kunnen rukken heb nu niets meer staan.

baal dr verschrikkelijk van maar altijd beter als dat de blauwpetten langskomen.

 

wel beetje dom van deze mensen aangezien ze beide zwart werken e.d :huh: je snapt natuurlijk wel wie k gaat bellen en zo zijn dr nog wel een paar instanties die k gaat opzoeken voor ze :P

 

daarbij hoop k dan nu maar dat de blauwpetten snel komen kan k ook weer opstarten :huh:

 

suc6 en bedenk je dat je t beter kan dumpen als gepakt worden toch

 

m.v.g

Share this post


Link to post
Share on other sites

je buren ook gewoon, kan me dat echt niet indenken.

geen idee hoe de politie op zulke zaken reageerd eigenlijk

hij zou toch wel op een bepaalde manier te naaien moeten zijn :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ga je snitchen met snitchen vergelden

 

 

wat moeten wij toch beginnen als er ooit oorlog uitbreekt

 

puss.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Euhm,

 

Kan je niet gewoon man 2 man op hem afgaan en efkes uw zorgen uiten. (met pokerface :P ) Of is een echte hill billy ? Ik heb nu wel geluk met mijn buren. (hippie appartement soms :huh: )

 

Wat je ook altijd kan doen is een illusie creeren. Heeft mij ook al dikwijls geholpen. => bv. maat met truck laten komen en voor zijn neus 20 gevulde zakken overladen. Hier zit uiteraard niets belangrijk in. Maar de persoon gaat wel denken => hij is zijn plantjes aan het verhuizen.

 

Stom maar werkt prima.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bv. maat met truck laten komen en voor zijn neus 20 gevulde zakken overladen. Hier zit uiteraard niets belangrijk in. Maar de persoon gaat wel denken => hij is zijn plantjes aan het verhuizen.

 

 

raap me op :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ jeice : je hebt het tegen mij ?

hij wilde geen geweldadige oplossing dusja veel beter weet ik niet

ik snap je punt overigens. als we allemaal hand in hand kunnen zou het ideaal zijn natuurlijk.

als we dan toch oorlog in het verhaal brengen. jij zou een nsb-er ook niet proberen te naaien ? ( geen idee of ik dit mag zeggen hier eigenlijk, verwijder bericht anders maar )

Share this post


Link to post
Share on other sites

laat je plantje nou gewoon weghalen.. en als je ziet dat iemand 'm weghaalt.. ga je onder je bed liggen en doet net alsof je nooit een plantje hebt gehad.

 

en vervolgens binnen kweken

Share this post


Link to post
Share on other sites
Waarom nodig je hem niet uit, en zeg je dat ie een paar takken kan krijgen. :P

 

Hier heb ik ook aan gedacht en zou eigenlijk de mooiste oplossing zijn. Maar sommige mensen zijn helaas niet vredelievend en meegaand. Dikke kans dat ie dan alsnog mijn planten gaat rippen als ze nog niet helemaal klaar zijn of de politie gaan bellen. Het is echt een kakkerlak deze gast, laagste van het laagste.

Share this post


Link to post
Share on other sites
laat je plantje nou gewoon weghalen.. en als je ziet dat iemand 'm weghaalt.. ga je onder je bed liggen en doet net alsof je nooit een plantje hebt gehad.

 

en vervolgens binnen kweken

 

Ik heb net al onder mijn bed liggen huilen. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat naar bouwgroot handel en ga betonijzer halen....

5 matten en deze aanlekaar lassen als een kooi ......

deurtje ook van betonijzer en snachts met ketting op slot doen..

 

is maar een idee he :P

 

GroeneGroet,

 

UrbanGrower.

 

p.s. tegen het betonijzer kan je keigoed klimop zetten :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) Ik zou ze zo lang mogelijk laten staan en ze zelf oogsten,maar ja,wat is het juiste moment en wanneer wil hij ze komen halen?

2) Je zegt dat je niet weet of je hond hem wat zal doen,maar hij weet dat ook niet,laat dat beestje buiten slapen,

als hij goed waakt ben jij ook gewaarschuwd als er iemand over je omheining klimt.

3) Wat is dat voor persoon? Alleenstaande? Jong gastje wat nog thuis woont? Huisvader met kids?

Allemaal dingen die een rol spelen voor hoe je het het best kan aanpakken...

4) En als laatste als er echt geen andere mogelijkheid meer is....

Als ze op een dag weg zijn en ik zou voor 200% zeker weten wie ze heeft,

Zou ik hem tippen,bellen en zeggen dat je vermoedens hebt over een plantage,

hele nacht lopen ze met potten en zakken heen en weer,

zal niet lang duren voor de petten daar op de stoep staan...

Oke,tis smerig om iemand te tippen maar nog veel smeriger om iemand te rippen,

die zoveel tijd,moeite en liefde aan zijn plantjes besteed heeft.

 

GRTJS BLOWKE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je voor 200% zeker weet dat ze door "hem"geript worden.

 

Gewoon laten rippen, alleen zou ik er om de 2 dagen een bus haarlak over heen spuiten,...! :lol:

 

Maar ja dat zeg ik nu wel, maar moet je eigenlijk ook weer niet doen. :vape: :vape: :vape:

 

Niet negatief met negatief bestrijden,... :P ook al is het soms moeilijk,... :D

 

Hang er een briefje in met "laat hem smaken, ik weet wel beter" :lol: :lol: :lol:

 

Zet "hem"iig aan het denken,..! :huh:

 

Suc6

 

PS: Ik heb mijn buurman gewoon 2 stekken aangeboden, en nu genieten we samen van "ons"groen,...

Wie weet idee voor volgend jaar ?

 

:huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

simpel plant bij hem neerzetten en aangifte doen van enorme overlast

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

AUB geen gewelddadige adviezen. helaas voor rippers heb ik maar 1 optie.............

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb vernomen dat 1 van mijn buren mij wil gaan rippen

 

 

Een mens lijdt dikwijls 't meest

Door 't lijden dat hij vreest

Doch dat nooit op komt dagen.

Zo heeft hij meer te dragen

Dan God te dragen geeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Angst is de grootste duivel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whaha haarlak tip vind ik dan wel weer mooi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Angst is de grootste duivel

 

+1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou die buurman van je toch vriendelijk verzoeken om er met zn poten vanaf te blijven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...