Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

leila

Weer een poging, is t genoeg bezinkt?

Recommended Posts

ziet er niet mis uit dat bolletje hash :vape:

 

ik gok 9.5 :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx djp!En staat genoteerd.

 

Toch animo om te gokken dus :vape:

 

grtz leila

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij de Lidl verkopen ze sixpacks 2ltr frisdrank, kost geen drol en geweldig om door de plee/gootsteen te spoelen ter ontstoppping en daarna voor diverse doeleinden in te zetten :)

 

Zoop me vroeger klem aan die zooi zomers :vape:

 

Gokken doe ik niet vd prijs (forumrules :lol:) , maar denk een gram of 9.7/9.8 helemaal droog

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk dat het een grammetje of 8.8 uit eindelijk word

 

je moet er dan ook niet stiekem wat af snoepen en dat alvast effe proberen

wel weet ik al je hasj gemaakt hebt

je het beste je bonkje nog een week of moet laten liggen op een donkere koele plaats

dat worden er weer dingen in suikers omgezet en maakt je hasj lekkerder

weet niet meer welke stoffen dat waren maar

deze info heb ik geloof ik uit het topic van koi gumby hasj 2

als ik dat goed onthouden heb

 

maja zou zo snel niet kunnen zeggen wat je fout doet

als gobru het ook niet weet en koi ook niet

dan zal het wel slechte knip zijn denk ik

maar nu is het gewoon omdat je geen 2e draai eraan gegeven hebt

anders was het wel een grammetje of 4 meer geweest denk ik

 

maar gewoon blijven oefenen

oefening baart kunst

 

gr DonButtie

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt precies....en de hoeveelheid hangt echt van de kwaliteit van je knip/topjes af :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet hoeveel micron dat gaas over de trechter is maar tussen dat groen zie ik ook bruin op dat gaas liggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk dat het gewoon schuim is van het mixen

 

denk ook niet dat er veel vlokes inzullen zitten hoor

zo te zien waren de gaatjes niet heel klein

 

maar ben wel benieuwd naar de volgende draai

 

gtr DonButtie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan het ook niet goed zien en zit nog op een telefoon ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bij de Lidl verkopen ze sixpacks 2ltr frisdrank, kost geen drol en geweldig om door de plee/gootsteen te spoelen ter ontstoppping en daarna voor diverse doeleinden in te zetten :)

 

 

thnx voor de goede tip! Zonde van die coca cola flessen die ik door t riool heb gespoeld al is t ook troep en is t ongezond zoals zoveel dingen.

 

@ iedereen;

ik heb allucard gevraagd of hij weet hoeveel micron t gaas is wat ik heb gebruikt.

T kleine stukje is al op dus wat op t gaas achterbleef. Ik moet ook bekennen dat ik 1 jointje heb gedraaid van t blokje. En serieus t is sterk heel sterk.

 

De volgende draai zal helaas pas ergens in mei zijn ben ik bang omdat ik een winterstop hou. En de laatste kweek vroegtijdig om heb gehakt dus geen knipafval meer hierso helaas :lol:

 

Het is wat donkerder geworden en er is ook al wat meer vocht verdampt, maar jullie kunnen nog gokken al mag t niet zeggen sommige..

 

Na 3dagen is meeste toch wel verdampt? dus morgen...? En kunnen we een winnaar uitkiezen of ben ik te vroeg dan?Beter een week?; k twijfel.

 

 

Ik heb weinig ervaring met hasj maken eerder ging dit gewoon in de prullebak. Ben pas dit jaar ermee begonnen. Het knipafval was mijn inziens goed, vol met van die heerlijk witte thc kristallen of wat t ook is. Ook vond ik nog een heleboel keiharde topjes maar doordat t zolang in de vriezer lag was dit natuurlijk niet te roken wat wel heel jammer is :vape:

 

grtz leila

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom kan je wiet die (lang) bevroren is geweest niet meer roken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je dat uit de vriezer haalt word het helemaal zacht en smerig

lijkt het of het aan het rotten is

 

er zijn mensen die het doen

het kan opzich ook wel maar je moet wel weten hoe je het moet ontdooien

dat weet ik niet precies hoe je dat moet doen hoor

 

gr DonButtiue

Share this post


Link to post
Share on other sites
als je dat uit de vriezer haalt word het helemaal zacht en smerig

lijkt het of het aan het rotten is

 

 

Dat denk ik ook ! Om deze reden heb ik t gewoon gebruikt om hasj van te maken.

 

grtz leila

Share this post


Link to post
Share on other sites

zit water in en watercellen bevriezen en gaan kapot bij ontdooien, net geslonken spinazie maar meurt aanzienlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

toch zin er ook mensen die der weed invriezen en elke keer een beetje ontdooien voor eigen gebruik

die hebben dan best veel van eigen kweek

en bewaren het zo

maar hoe ze het dan ontdooien weet ik niet

wel weet ik dat het gortje droog moet wezen voor je het in de vriezer stopt

mijne moet ook maar eens naar de vriezer

moet alleen nog wat fijner knippen

 

wel jammer dat je nu geen draai meer kan doen leila

is er niemand die een beetje wil sponsoren

 

gr DonButtie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het afval heb ik bijna 2weken gedroogd en toen pas in de vriezer. Als je eenmaal bezig bent met knippen dan word je op een gegeven moment een beetje slordig in de zin van dat je niet meer zoveel zin hebt en dus de kleinere topjes tussen t afval gooit en op t moment dat je dan weinig of niks meer te roken hebt, heb je spijt tenminste ik wel.

 

Mensen die je sponseren kom je zelden tegen. Eigelijk nooit. Dat wil ik ook niet, het is veel leuker om t met je eigen afval cq wiet te doen. Tenminste dat vind ik, ik kijk er altijd naar uit tegenwoordig want dan weet ik dat ik weer eigen hasj heb wat veel lekkerder is dan sommige marokaanse hasj vooral deze herijana hasj!

 

Ik denk niet dat er nog veel vocht in zit, t is lekker droog en donker en t ruikt heel sterk.

Dit is t geworden, ik ga even t topic bekijken wie er dichtsbij zit! En diegene ontvangt berichtje van mij..

 

 

gallery_31516_12732_64348.jpg

 

grtz leila

Share this post


Link to post
Share on other sites

Donbuttie heeft gewonnen en hopelijk lezen we snel wat hij ervan vind. (hopelijk begin volgende week)

 

grtz leila

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo hasj maken lukt nu...nu op aan de BHO/AHO maak :vape:

 

gallery_30925_14392_827255.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee Gobru, eerst nog een paar keer oefenen met hasj maken voordat we verder gaan. Het duurt wel weer effe maar ik hou jullie op de hoogte in dit topic. Al moet ik geduld hebben tot begin volgend jaar. :vape:

 

grtz leila

Share this post


Link to post
Share on other sites

heeeee allemaal

 

ik heb gewonnen met het hasj gewicht raden spel

heee heee heee heee heee heee heee heee

 

zodra ik mijn prijs heb mogen ontvangen laat ik het jullie weten

zal er ook wel een rookverslagje van maken

 

maar iedereen die een hasje maakt moet hier gewoon zijn verhaaltje komen doen

als leila het ermee eens is dan kan een mod het miss wel veranderen

en dat iedereen die vragen heeft erover of probleempjes ervaart zoals leila

hier lekker terecht kunt voor je vragen en

 

zeker ook voor aparte ervaringen

als je plant vind waar je denk zo hier komt veel hasj vanaf of juist het tegenovergestelde

 

als mensen het leuk vinden kan dit echt een leuk topic worden met heel veel info en ervaringen

over hasj en bij producten maken

 

Gr DonButtie

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat iedereen die vragen heeft erover of probleempjes ervaart zoals leila

hier lekker terecht kunt voor je vragen en

 

zeker ook voor aparte ervaringen

als je plant vind waar je denk zo hier komt veel hasj vanaf of juist het tegenovergestelde

 

 

 

Gr DonButtie

 

 

Lijkt me leuk om van nog meer mensen te zien hoe ze t doen en waarom en ook de soortjes die meer of juist minder geven!

 

Dus deel je ervarigen zeg ik :)

 

grtz leila

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk dus dat gaan wel doen

 

miss kunnen we het dan noemen

 

different ways of gumby

 

hahahah

wel kicke naam toch

 

gr DonButtie

Share this post


Link to post
Share on other sites

T maakt me niet uit hoe ze t noemen. Maar ik verwachte rookverslagjes en zie er geen helaas.

 

grtz leila

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie er ook geen ...

Als ik had gewonnen , had je het verslag al lang gehad haha:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rookverslag leila´s herijuana-ice.

 

Ik was in de bevoorrechtte positie een stukje an deze heerlijke hasj te mogen testen. Leila was zo aardig dit aan te bieden. Zou herijuana misschien zou kunnen helpen tegen m´n slapeloosheid? In ruil voor dit nobele gebaar, heb ik wat genetica in de strijd gegooid.

 

Het stukje hash is opallend zacht, heeft een prettige geur. Een midden tussen een bloemig aroma, petroleum, aardse hasjgeur en fruit. Nadat ik het in m´n handen heb verwarmd, doet het me denken aan een midden tussen goeie, ouderwetse, rooie Libanon en Marokkaanse hasj.

 

Gezien ik niet zo´n hoge tolerantiegrens heb, en de reputatie van herijuana vrees, rook ik eerst een stikkie. Ik draai er twee en maak een bakkie thee. Eerste stikkie gaat aan en wordt opgerookt. De rook is dik en smaakvol. Als ik het uitdruk, voel ik een `hoge mousse´ van een sativa. Dat moet de C-99 invloed zijn. Ze wordt echter onderdrukt door een stevige `base` van de indica invloed. Na een stief kwartiertje geburd het. Bonk!

 

Huh?

 

Ik had toch pijn? De pijn in mijn rug en schouders is plots verdwenen. Zo ook mijn vermogen om op te staan. Ik zit een fikse tijd om me heen te kijken zonder iets te doen. M´n spieren zijn totaal ontspannen. Voor patienten met chronische pijn is dit een goede soort. Slaperig ben ik nog niet. Iets in mij houd zich vast aan de laatste flard sativa die ik nog voel. Jointje twee gaat aan en het verhaal herhaalt zich. Eerst weer een goeie tien minuten die mix van high/stoned en dana weer boem! Ik strompel naar m´n bed en ja hoor...

 

Geslapen als een roos. Bijna 5 uur lang.

 

Dank je leila.

 

Overall is Herijuana een zeer medicinale soort en kan ik een ieder aanraden die last heeft van pijn en/of slapeloosheid. En als je er dan ook nog eens zo´n heerlijke hasj van maakt, gaat het helemaal lukken. De enige aanmerking, is dat de hasj wat nat was. Dat kneedde ik er eenvoudig uit. Voor de rest was de smaak en het effect meer dasn ik er van verwachtte.

 

Toppertje.

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alsjeblieft Mitsz! Jij bedankt voor t delen van jouw ervaring met mijn zelfgemaakte hasj. Ben erg blij voor je dat ik je heb kunnen verlossen van de pijn (voor heel even denk ik)en je heb geholpen aan een paar uur nachtrust. Vind het aantal uurtjes dat je hebt geslapen zelf wel magertjes.

 

Over dat je het in eerste instantie te nat vond kan ik me deels in vinden, heb gemerkt dat de laatste jointjes die ik ervan gerookt heb veel droger en ook sterker waren dan toen t net klaar was. Dit was al na 2weken ofso Maar was te gierig en t is ondertussen allang op. Een les voor de volgende keer; zolang mogelijk uitstellen met t roken van je eigen hasj want hoe langer je wacht hoe sterker, droger, en vooral hoe lekkerder je hasj zal smaken!

 

Hopelijk deelt donbuttie die met gokken gewonnen heeft zijn ervaring. Ben hoe dan ook erg blij met je feedback mitsz. Alleen wat jammer dat t zolang duurde, maar misschien ben ik ook wat ongeduldig.. hahah

 

 

 

grtz leila

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...