Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Nighthaunter

Kun je een G-tools kast inkorten ?

Recommended Posts

Hallo ben van plan deze te kopen.

Gtools wing leeg

Wil er 2x 400 watt inhangen.

Beplakken met spiegels en 8 smartpots van 15 liter ofzo.

Nu heb ik een probleem dat mijn zolder af loopt en ik niet de hoogte kwijt kan daarom heb ik nu een sj dr 80

Nu was mijn plan om die poten in te korten of weg te laten.

Heeft iemand ervaring met dit ?

Waarom ik voor die gtools ga is de reden dat mijn cv naast mijn tentje staat.

En daar moet af en toe iemand naar kijken he ;p

dus wil het zo stealth mogelijk.

Krijg alleen meer het idee dat zelf bouwen beter is.

Gewoon van die schuifdeuren halen en timmeren.

Maar dat haal je niet zo snel weg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou zelf bouwen, investeer dan in een demontabel systeem, hoef niet heel erg moeilijk te zijn. vind 595 een berg geld voor zo'n kastje, zeker als je 'm daarna nog moet aanpassen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je amnees.

Maar waar vind ik zo een demontabel systeem in welke hoek moet ik zoeken.

Ben echt niet goed in zelfbouwen en dat kost weer tijd wat ik niet heb want ik werk lange dagen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey ,

heel mooie kast dat je daar wilt kopen hoor ! , ik zelf heb er niet zoveel ervaring mee omdat ik momenteel zelf nog geen binnenkweekjes heb gedaan ,

maar ik denk inderdaad dat je beter wel zelf een mooie kast in elkaar kan bouwen als je zo naar de prijs van die kast ziet op die link ....voor 500 euro kan je wel zeer goed kwaliteit matriaal dat je kan gaan halen in de winkel en dan denk ik dat je nog wel geld overhoud van je 500 euro

 

Groetjes Shining en veel suc6 !

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn kast staat op wieltjes. Die rol je gewoon naar waar je hem wil wanneer 'ie undercover moet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tip;

Neem even tel.contact op met Michiel van G-tools in Weesp.

Ik weet bijna zeker dat hij een oplossing heeft voor het 'schuine probleem'

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan het op de foto niet goed zien maar dat is een koker profiel voor die pootjes zou je genoeg ruimte winnen als die er onder vandaan zijn ?

maar ik denk dat je dan met een plastic verbindings punt op de grond staat

voor deze prijs zou ik ongeveer de materiaal prijs wetende niet gaan tobben met zelf bouw eventueel zelfs 4 kokertjes van net 2 mm langer dan de plastic profielen er onder zetten

 

even bellen is ook een goede tip al weet ik niet of het mogelijk is met de hoek verbindingen die hun standaard gebruiken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bes makkelijk te maken met aluminium profielen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank jullie heren.

Had ook al wat sites gevonden en je kan hem zelf maken enz enz maar dan heb je maar iets geld winst.

Aangezien ik niet veel tijd heb is dat de beste oplossing ik zal hem wel ff bellen had al een mailtje gestuurd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bes makkelijk te maken met aluminium profielen

inder daad en dat is meteen het probleem, ik heb best wat profiellen op het werk staal, alu, rvs, en ik heb een heelsterk vermoeden dat de heren van gtools alles laten maken bij een bedrijf als Caralu.nl waar wij heel wat patenten hebben op de matrijs voor een aantal verschillende profiellen

 

als je van standaard hoeklijn uit gaat van 30*30*03 ( dus 3cm hoek en 3mm dik) heb je zon kast voor 40 euro aan alu materiaal en dan netjes panelen ertussen knutselen

als je een van onze profiellen zou gebruiken kost je dat al 15 euro de meter. en de verbindings stukken kan in sommige gevallen het zelfde voor gelden

 

voor deze prijs zou ik niet heel lang tobben om een demontabele kast te gaan maken of er simpel weg 1 kopen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...