Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sublimo

Goede coffeeshop rotterdam

Recommended Posts

als je in centrum rotterdam komt

 

4floor

 

hpg kush

choco kush

special haze erg lekker echte sativa

lemon haze

en nog een paar haze soorten

 

gewone soorten

 

bubble

nlx

en nog een stuk of 5

 

is wel prijzig maar als je ieys lekkers wilt moet je echt daar zijn

 

zit om de hoek van wittte de with straat is de vormalige lachende paus voor de bekende

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet aan Donbone maar eens vragen wat voor'n zakken lichter de lachende paus is=was

 

Heb het er Tevaak dat in 1 gram probeer te kopen en thuis het plastic van het bakje haal en de inhoud op me weegschaal leg en hetmaar 0,8 is

 

Wel altijd goed spul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi allen,

 

Ik wou even vragen of de shops open zijn op 01/11, in Belgie is dit namelijk een feestdag (vrije dag en alle winkels zijn hier dicht).

Voor zover ik weet is dat niet in Nederland maar ik wou toch even dubbelchecken of de shops open zijn op die dag :D

 

Thanks!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit onnodig quoten zie hier : hoe te quoten

 

Ze zijn meestal altijd open...zelfs tijdens de kerst avond...alleen in de zomer durven der een paar wel sluiten wegens vakantie periode maar meestal zijn de meeste open

 

 

 

Ps: De amnesia haze bij Bilbao( 0,8gr) is goedkoper dan die van countdown (1,0 gram) en je smaakt geen vershil....by the way die amnesia haze is niet slecht maar niet als amnesia haze....maar bon ik moet niet klachen..tis rookbaar.

 

Volgende stap 4floor, zie wat dat geeft. Welke is de zwaarste soort dat je kan verkrijgen bij 4floor....die choco kush komt mij niet bekent voor....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor je reply man! Donderdag daar eens toertje doen, zal ervaringen posten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oops *bump*...

 

Kan iemand de huidige shop situatie (recent tot max. enkele maanden geleden) in Rotterdam updaten? Welke is momenteel goed, of net te vermijden. Chillen/zitruimte niet van belang, het gaat mij om de kwaliteit/prijs verhouding van wiet, correct gewogen etc. Vriendelijk personeel ook wel belangrijk. Thanks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witte, redelijke amnees, goede WW en goede prijzen al durft soms wel eens iets te weinig geven, om de hoek 4Floors, duur maar altijd wel diverse soortjes in huis en zeer goede kwaliteit + vriendelijk en advies. Pluto is maar zo en zo, Sky High an de overkant is beter maar ook wisselend.

 

Nemo, kwaliteit wel redelijk goed, maar je weegt best je zakj niet na, meestal 0.7-0.8waar je 1moet krijgen. Bubblegum van hun is wel goed maar de laatste keren niet meer geweest omwille van het steeds te weinig krijgen + is voor verpakt.

Al is het weer een hele tijd geleden dat ik nog naar het Noorden ben geweest.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Mis de Poel met al zijn soortjes vroegah :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

impeto in zuid en in schiedam spoenk daar hebben ze veel lekkere soorten goeie kwalitijd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het geeltje op de claes de vrieslaan, alles wordt voor je neus gewogen, kwaliteit is redelijk tot zeer goed.

 

Huyskamer op de pijnackerstraat in rotterdam noord, prijzig, redelijke kwaliteit. vaak werkt de pin hier niet, pin dus van te voren.

 

Nemo op de nieuwe binnenweg, amnees is goed, bubble vondt ik persoonlijk wat saai, rest heb ik nog nie geprobeerd, ze hebben oa cheese en ssh

 

over de lachende paus/4 floors, ik heb een flinke tijd voor de paus zelf gewerkt, gewicht klopt tot op de honderdste gram (apothekers weegschalen), hou er wel rekening mee dat als zakjes een tijd liggen de laatste restjes vocht er uit gaan en dit kan soms wel wat gewicht schelen.

 

prijs kwaliteit verhouding is een beetje scheef vindt ik, dure wiet die niet altijd is wat het beloofd te zijn ;-)

Edited by DonBone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het geeltje op de claes de vrieslaan, alles wordt voor je neus gewogen, kwaliteit is redelijk tot zeer goed.

 

Huyskamer op de pijnackerstraat in rotterdam noord, prijzig, redelijke kwaliteit. vaak werkt de pin hier niet, pin dus van te voren.

 

Nemo op de nieuwe binnenweg, amnees is goed, bubble vondt ik persoonlijk wat saai, rest heb ik nog nie geprobeerd, ze hebben oa cheese en ssh

 

over de lachende paus/4 floors, ik heb een flinke tijd voor de paus zelf gewerkt, gewicht klopt tot op de honderdste gram (apothekers weegschalen), hou er wel rekening mee dat als zakjes een tijd liggen de laatste restjes vocht er uit gaan en dit kan soms wel wat gewicht schelen.

 

prijs kwaliteit verhouding is een beetje scheef vindt ik, dure wiet die niet altijd is wat het beloofd te zijn ;-)

Ik kom met MET LEGE HANDEN en een volle knip terug uit Rotterdam... Tis weer zomer en zijn er qua skunksoortjes alleen nog maar de PP'tjes en de WW'tjes, nou net de soortjes die ik dus niet ziet zitten of ik moet de VEELS TE HOOG geprijste haze soortjes gaan roken.

 

Enorm balen voor mij, voel ik me weer genoodzaakt om naar Den Haag uit te wijken.... nou, lekker met dat kut openbaar vervoer wat klauwen met geld en een hoop tijd kost. Hoogtijd om zodra het financieel beter met mij gaat om in vredesnaam maar weer een auto aan te schaffen... je moet wat voor een wietje over hebben.

 

WAARDELOOS!!!

 

Aan de zuiderburen:

Beter rij je gelijk door naar een andere stad dan Rotterdam, geloof me, tis de moeite echt niet waard!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje raar dat je in Rotterdam geen goede wiet kan vinden voor de juiste prijs.

ik weet niet langs hoeveel shops je bent geweest maar volgens mij moet er altijd toch wel wat moois te vinden zijn.

 

je had vroeger ook nog altijd de sultan zitten in de buurt van countdown die beviel mij altijd stukken beter.

 

voor goede wiet zou ik gaan naar:

 

-impetto (strevelsweg/Rotterdam-Zuid) daar hebben ze meestal goeie amnees.

-Seven in rotterdam west (weet het adres niet)

-4 floors om de hoek van de witte de with straat.

-op de kruiskade heb je nog een goeie zitten, ik kan alleen ff niet op de naam komen

-check point(hudsonplein) heeft ook altijd goede wiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

vind het ook een beetje vreemd dat je liever weet ik veel wat betaald aan t openbaar vervoer en niet een paar centen meer betaald voor goede wiet :withstupid:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja precies.

 

Coffeeshops hebben alleen goede wiet als ze er zelf ook veel voor betalen.

En ik vind het nog meevallen in rotterdam, in limburg betaal je voor een grammetje haze bij sommige shops gewoon 15 euro.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het geeltje op de claes de vrieslaan, alles wordt voor je neus gewogen, kwaliteit is redelijk tot zeer goed.

 

Huyskamer op de pijnackerstraat in rotterdam noord, prijzig, redelijke kwaliteit. vaak werkt de pin hier niet, pin dus van te voren.

 

Nemo op de nieuwe binnenweg, amnees is goed, bubble vondt ik persoonlijk wat saai, rest heb ik nog nie geprobeerd, ze hebben oa cheese en ssh

 

over de lachende paus/4 floors, ik heb een flinke tijd voor de paus zelf gewerkt, gewicht klopt tot op de honderdste gram (apothekers weegschalen), hou er wel rekening mee dat als zakjes een tijd liggen de laatste restjes vocht er uit gaan en dit kan soms wel wat gewicht schelen.

 

prijs kwaliteit verhouding is een beetje scheef vindt ik, dure wiet die niet altijd is wat het beloofd te zijn ;-)

Ik kom met MET LEGE HANDEN en een volle knip terug uit Rotterdam... Tis weer zomer en zijn er qua skunksoortjes alleen nog maar de PP'tjes en de WW'tjes, nou net de soortjes die ik dus niet ziet zitten of ik moet de VEELS TE HOOG geprijste haze soortjes gaan roken.

 

Enorm balen voor mij, voel ik me weer genoodzaakt om naar Den Haag uit te wijken.... nou, lekker met dat kut openbaar vervoer wat klauwen met geld en een hoop tijd kost. Hoogtijd om zodra het financieel beter met mij gaat om in vredesnaam maar weer een auto aan te schaffen... je moet wat voor een wietje over hebben.

 

WAARDELOOS!!!

 

Aan de zuiderburen:

Beter rij je gelijk door naar een andere stad dan Rotterdam, geloof me, tis de moeite echt niet waard!!!

 

Misschien een late reactie maar dan had je even langs de countdown op rotterdam zuid moeten rijden.

( centraal station metro richting spijkenisse, uitstappen halte maashaven, tram richting charlois 2de halte pleinweg uitstappen, en 50 meter richting waar de tram verder rijd lopen. terug ligt de tramhalte 20 meter van Countdown )

 

Amnesia en silver haze in vaak redelijk goede kwaliteit voor 8 euro per gram.

Haze gruis( van dezelfde amnesia en silver haze gezeefd tot kleine topjes) 6,50 per gram.

De nog sterkere soorten haze als chocolate haze 12 euro per gram ( exclusieve rookwaar die je na 3 hijsjes al weer neer legt in de asbak hoe exclusief lekker de schoonheid ook smaakt ) .

nlx en pp en ww 7,50 per gram en bubblegum 9 euro.

 

Toegegeven in rotterdam moet je echt goed weten waar je iets koopt want helaas is er door het barre gedoogbeleid maart weinig goede wiet te koop.

Met goede wiet bedoel ik op tijd geoogst , zonder voedings restjes en of bewust versneden stoffen.

Bekijk de wiet goed en ruik voor je het koopt en schaam je niet om de wiet af te wijzen,

want je zal niet de eerste zijn die zich geen afgekeurde wiet aan laat smeren in een coffeeshop.

Als er iemand zich moet schamen in die situatie is het wel de verkoper die dat aan een klant durft te verkopen.

Dus don't wurry en rij gewoon een paar shops af, dat doet zelfs de gemiddelde rotterdammer ook in eigen stad op zoek naar goede wiet.

 

Bij mij zelf hanteer ik een simpele regel om een goede coffeeshop te kiezen.

Na 3 x een afwijzing van mijn kant omdat de wiet niet goed is schrap ik die coffeeshop van mijn lijstje.

Edited by nederwierie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarschijnlijk had ik gewoon een slechte dag getroffen, je kunt weleens pech hebben.

Dag later was het aanbod een stuk beter en had ik bij 4 Floors een lekker Santa Mariatje meegenomen.

 

Gistereren was ik in een goede bui en ik dacht, laat ik eens in Den Haag kijken.

FF vanaf Hoogvliet naar Rotterdam Slinge gefietst en met de fiets de Randstadrail in, voor 6 euro heb je al een retourtje inclussief fiets(buiten spitsuren en evenementen). Nou, ik naar mijn favo tent daar Café Cremers: In 2 woorden: Als vanouds :)

Hoewel ietwat aan de prijs is het met de kwaliteit uitstekend gesteld, heb een lekkere Northern Light meegenomen en een zakje Waterbread.

 

En zal ik jullie eens wat vertellen: Ik ben zo stoned als een aap :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sultan is wel ok. Ga ik vooral heen voor als ik hasj wil roken.

 

Doorgaans is 4 floors mijn vaste tent en je kunt er iig roken en een lekker bakkie bij doen.

Jammer dat ze op zo'n hele drukke lokatie zitten waardoor het vaak erg druk is.

De wiet is wel ok daar.

 

Mijn favo tent is Cremers in Den Haag, maarja ik woon veel dichter in de buurt van Rotterdam dan in de buurt van Den Haag.

Sinds de metro is doorgetrokken vanaf Rotterdam naar Den Haag is het in combinatie met de fiets nog wel goed te doen, maar dat is wel meer iets voor in het weekend. Doorgaans ga ik wel gewoon naar 4 Floors. Laast kwam ik Jules Deelder nog tegen daar, hij ging ook ff een wietje halen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk tien jaar geleden toen het nog Lachende Paus heette, weet het nog goed....Voorgedraaide Flower Power.

Geen idee wat er in zat en koste toen iets van 8 euro. Als n aap dat wel.

 

Jules Deelder is vaste prik bij 4s, zag ik hele tijd terug ook aan de balie, ik vroeg aan hem of hij havenwerker was geweest(ik zelf wel).

Antwoord van Jules: "In de huiden heb ik gelope jongeeeee, twas een teringwerk...man wil jij nie weteeee!!! Rookie een jaar later nog man!!

 

Zag m erna vertrekken naar een kroeg rechts aan de overkant.

Beste vent volgens mij.

 

Maar ff on-topic:

Voor mij maar één shop in rotterdam(centrum) "t Geeltje

Beetje onpersoonlijke boys achter de dikke ruiten, maar de varieteit en kwaliteit ben ik achter is 90% altijd goed.

Strawberry kush en bubblegum zijn er keihard en erg goed van smaak

Plus een heel zacht superpolmpje voor de vrouw int huis was ook erg goed te doen.

Alleen parkeren is op sommige dagen een hele opgave!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De wiet bij 't geeltje is altijd wel redelijk goed ja.

Voor de rest vind ik het een beetje tegenvallen laatste tijd.

Nu vanmiddag door goede beoordelingen eens naar denhaag gegaan "coffeeshopcremers" en wat Og kush , Northern light en Gladiator meegenomen ben benieuwd! Iemand ervaring met "Gladiator " ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Rotterdammers,

 

Volgende week een rit naar Ahoy (concert). Welke coffeeshop is het dichts bij de Ahoy?

Of moet ik afgaan op voorgaande berichten? Ben echte Haze fan dus das wel een pre..

 

Alvast bedankt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eentje die je moet gaan, 4 floors hebben ze echt nete soorten, pot of gold(Hindu Kush x Skunk #1)is echt een aanrader wel 13,00 +/- de gram

en trefpunt ook een leuke shop met soortjes , master kush, diesels,crystal haze

beide shops kan je binnen eff chillen als het moet

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, bedankt voor jouw reactie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aleen is de 4 floors binne stad,

Deze shops zijn op 10 minuten afstand van ahoy

Bilbao - zilver haze

Countdown - amnesia haze

sultan - goede hasj en de beste voorgedraaide van 010

Impetto - geen idee

charlois - goede goedkope polm/ goede edelweis (van tijd tot tijd) en altijd wel sneeuwwittje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...