Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Rensuh

Vraag over kweek-kast/hok!

Recommended Posts

Hoi kwekers!

 

Ik heb eens gezocht voor een kast, heb op marktplaats gezocht (zie link onderaan) maar ik had ook een vraag voor jullie!

Namelijk: Kan ik daar een lamp, en een paar stekjes in kwijt? Afzuiging is niet nodig, ik woon toch ver afgelegen!

Ik ben beginner, dus ik heb nog niks ingekocht, ik wil het lieft eerst zoveel mogelijk informatie van hoe en wat.

Zoals; Welke lamp kan het er beste boven? Wat voor potgrond/voedin? Hoeveel water? Etc..

 

Link: De kast

 

Hopelijk krijg ik veel, informatieve reacties!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als beginner zou ik er een 250 watt lampje op hangen....en een afzuiger zou ik u wel aanraden, tis niet alleen voor de geur maar om verse luch te verversen binnen je hokje.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

zonder afzuiging gaat het niet werken ben ik bang dan wordt het veel te warm in de kast

Share this post


Link to post
Share on other sites

zonder filter bedoel je allicht, maar zou het voor die 4 tientjes niet laten.

 

compleet kweektentje met 400watt niets om mee te beginnen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je de stickie topics gelezen in de forum sectie waar je in post? Ik wil niet dat vervelende ventje uit gaan hangen die je verteld dat je meer moet gaan lezen voordat je van die standaard vragen stelt die al honderd keer beantwoord zijn. Maar ik doe het toch.

 

Dus, lees eens wat stickies door (belangrijke topics genaamd) in de sectie de Bouwdoos, en al de antwoorden op je vragen zal je kunnen vinden.

 

Ik geef je vast een tip. Een afzuiger heb je nodig om het klimaat in je kast op orde te houden en een filter is voor de luchtjes (welke je niet moet onderschatten ook als je in verwegistan woont).

 

Wellicht kan je om de exacte maten vragen van dat kastje want aan 50 tot 75cm diepte hebben natuurlijk niet zoveel (welke is het nou?). Verder weet ik niet of fineer weekmakers bevat net als de meeste mdf kasten?

 

Veel leesplezier,

 

greets Tita

 

edit: ik las even over de maten heen stond onderaan de advertentie Maat hxbxd = 170x60x59 cm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...