Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Vectra7

Einde van de Think different in zicht?

Recommended Posts

High iedereen

hier ben ik met wat nooby vragen :)

eerst wat info zodat jullie weten wat en hoe..

 

plant: Think Different

leeftijd: 8weken en 3dagen

lengte: 1.02meter

voeding: hypro A&B , en sinds een week beetje Bloom booster pro 0-48-27

ec : 1.6-1.9ms

ph: 5.7-6.2

staat in dr90 met 600Watt die nu op 660Watt draait

 

weet iemand hoelang deze babe nog mag blijven staan?

is mijn 1ste keer ben dus volledig nieuw in deze branche..

De enige kennis die ik heb is van hier op deze site.

heb wel al gelezen dat je haartjes voor 80% bruin moeten beginnen zien? dan wacht ik nog even toch?

en denken jullie dat deze nog wat gaan dikker worden die topjes of is this it??

en wanneer stop ik met voeding te geven; ja 1 a 2 weken op voorhand, is dit nu ongeveer?

 

gallery_34568_14458_86677.jpg

gallery_34568_14458_2036789.jpg

gallery_34568_14458_887645.jpg

gallery_34568_14458_1611068.jpg

gallery_34568_14458_718814.jpg

gallery_34568_14458_718798.jpg

gallery_34568_14458_1742981.jpg

gallery_34568_14458_2039872.jpg

 

 

en tenslotte mag je ook gokken hoeveel gr. jullie denken dat er vanaf komt? is altijd leuk :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou hem nog even laten staan. Ik zie nog heel veel witte haren. :) Heb je geen mircoscoopje??

Zou nog een weekje voeding geven om te kijken of ze nog wat aan willen dikken en dan ovver op afgezuurd water totad de plant echt klaar is......

 

Verder moet ik zeggen dat ik het een leuke plant vind! lekker bezig!

 

Droog 26 gram..... :)

 

Groeten

 

Renaie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had buiten hetzelfde soortje staan maar door het slechte weer heb ik haar spijtig genoeg iets te vroeg moeten oogsten maar zelf dan is het echt een lekker wietje. Ga je nog veel plezier aan beleven zie ik zo! Denk wel dat je nog een weekje mag wachten voor het oogsten. Je moet niet naar de bruinverkleuring van de zgn 'haartjes' maar je moet kijken naar de trichomen (met een vergrootglasje fzo), als deze amberkleurig zien is ze klaar!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is echt wat heel erg mis gegaan als dit week 8 is met 600/660W erboven....

Je hebt nu vooral fluff, wel wat THC en haartjes maar weinig calyxen die juist het gewicht maken.

Er zit wel wat te roken aan, maar echt veel minder dan je normaal zou verwachten zo aan het einde van de bloei...

 

Normaal kijk je naar de trichomes, de haartjes kunnen verkleuren door meerdere factoren die niks met de rijpheid te maken hebben.

Trichomes bekijk je met een microscoop of vergrootglas, en dan met deze foto beoordelen: http://jointjedraaien.nl/cannabisforum/tri...ome_oogsten.jpg

 

Denk dat je wel langer mag wachten dan een week als je meer wil oogsten dan dit blad.

Stoppen met voeding geven en puur water geven is meestal de laatste week á 2 weken ja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx jongens voor de snelle reply's

 

Ja heb er wel eentje liggen heb al is gekeken

met 60x zoom en ze zagen er nog helder doorzichtig uit de trichomen

dus denk ook wel ze nog even te laten staan...

 

@renessy thx man doe mijn best en jah prachtige plant en sterk ze heeft al wat meegemaakt hoor: Klik hier!

ma 26gram he vind ik wel wat weinig eigenlijk :wtf: hoop op MEEER ma we zien wel :D

dat de zusje ervan dan maar beter mag presteren die is 3weken jonger maar wel 15cm hoger en pak meer bloemen :)

 

@LiSi geuren doet ze wel damn lekker fruitig en zoet geurtje het smaken moet ik nog meemaken ;)

 

@MarkZ ja inderdaad niet alles was 100% bij deze kijk linkje maar

wat betreft de voeding weet ik echt ni wanneer te stoppen want uiteindelijk blijft ze erna ng 1á2 weken staan vo te flushen

en thx voor de linkje man echt handig ;)

 

 

wat zijn eigenlijk de nadelen van weed die te lang gebloeid heeft?? of zijn er geen? kan dit eigenlijk wel? :)

laat het er hier maar even bij heb juist dikke :j gerookt in de zon en jah.. euh.. hmmm..

pff kom even niet op mijn woorden fe wat eten :)

 

Grtz Vec.

Edited by Vectra7

Share this post


Link to post
Share on other sites

staan ze 8 weken op 12/12 of is het inclusief 18/6?

 

als mijn plantjes er zo uitzien moeten ze meestal nog een week of 4.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ooh, het is een autoflower, uit je andere topic haal ik dat deze nu dus 5,5 week bloeit, laat haar nog maar een paar weken staan.

Autoflowers zijn niet in 10/12/etc weken klaar, dat is altijd een verkooppraatje door de makers van het soortje.

Gewoon nog even 1,5 week doorgaan met de voeding en dan 1,5 week spoelen, dan moet de plant wel wat voller zijn geworden en kan je ook echt wat oogsten.

 

Het is alleen jammer om autoflowers binnen te kweken, ze zijn juist ideaal voor buiten omdat ze meestal klein blijven en automatisch gaan bloeien, binnen heb je lage opbrengsten terwijl je meer lichturen (stroom) nodig hebt.

Daarnaast kan je dan ook niet zelf overschakelen van 18/6 voor groei naar 12/12 voor bloei, maar gebeurt het automatisch na 2 a 3 weken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om af te bloeien ... Zeker nog week of 3 tot 4 ....... Kan nu al knippen maar dan mis je een hoop plezier .....

 

 

groeneGroet,

 

UrbanGrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

minimaal 3 weken nog :)

+ volgende keer geen autoflowers pakken maar een normale soort, scheelt je heel veel opbrengst :)

autoflowers zijn leuk voor de buiten/guerilla kweker omdat ze niet afhankelijk zijn van het aantal lichturen.

dat wil zeggen dat ze dus maar een korte periode groeien en automatisch in de bloei schieten.

Zo kan een buitenkweker zonder verduisteren lekker vroeg een buitenwietje oogsten.

Binnen komt een autoflower niet volledig tot zn recht, vaak kleine plantjes met weinig opbrengst

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jeice heb al een verslagje van jou gelezen mooie dikke toppen heb jij altijd!! Keep It Growing hehe goed bezig!!

nee ze stonden 1st 4weken ongeveer op 20/4 omdat dit een autoflower is..

had ergens gelezen dat dit beter was voor haar.

ja weet het trug was op de site van Dutch passion seeds zelf en in het verslagje van seymour buds

 

@MarkZ Moet je dan maar eens kijken wat die seymour buds daarmee binnen doet :) :)

klik maar eens op die link die b-tot-de-art hier juist opzette abnormaal die kerel respect!

heb zijn verslagje gelezen op Autoflower network. echt netjes

Ok hij gebruikt wel leds..

maar dacht dat dit vo 1/3 van zijn eindgewicht wel moest lukken met een 600Watt Hps

 

@b-tot-de-art thx voor de link :wtf: moet ik ze zelf niet meer zetten ;)

 

ok dan ga ik nu nog maar wat voeding maken voor mijn schatjes

btw dit is de zus(je) (voor geintreseerden) jonger 3weken ongeveer

maar groter 16cm steekt ze er nu boven uit= 1.19m en groeit nog elke dag wat bij..

mooiere foto's heb ik nu ni..

en ni vergeten te raden hoeveel jullie denken deze gaan opbrengen? Ben echt benieuwd

Thx en smoke ze.. :)

 

gallery_34568_14458_2551737.jpg

gallery_34568_14458_2273968.jpg

gallery_34568_14458_590532.jpg

gallery_34568_14458_1884368.jpg

gallery_34568_14458_1884368.jpg

 

Grtz Vec.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet echt wat sneller leren typen duurde mij ongeveer 50minuten om de vorige reply erop te zette

 

@urbangrower nee knippen doe ik nu niet dankzij jullie reacties thx :)

 

 

@Spliff zoals ik al zei tegen MarkZ had deze gekocht omdat ik die seymour buds verslagje toevallig tegenkwam

en vondt het ongelooflijk, 1 plant 356gram dacht dit is iets voor mij.. niet dus :)

ga de volgende ronde maar sannies way proberen (seeds en voeding) als ik zo hier en daar lees :)

makkelijk veeel en kwaliteit!! Nu moet ik zwaar nadenken welk soortje ik zou pakken van The Master Sannie :wtf:

 

Grtz Vec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je toevallig de link naar dat verslag? Daar ben ik wel benieuwd naar. 356 gram...... Dat van een autoflower....

 

Ga je idd niet reden :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
High iedereen

hier ben ik met wat nooby vragen :)

eerst wat info zodat jullie weten wat en hoe..

 

plant: Think Different

leeftijd: 8weken en 3dagen

lengte: 1.02meter

voeding: hypro A&B , en sinds een week beetje Bloom booster pro 0-48-27

ec : 1.6-1.9ms

ph: 5.7-6.2

staat in dr90 met 600Watt die nu op 660Watt draait

 

Hoe hou jij in godsnaam die temperatuur onder controle in een dr90 met 660W?

 

Ik heb soms al moeite met mijn lumatek lamp 440W SL, en ook in een dr90.

 

Groeten, Pip

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb je toevallig de link naar dat verslag? Daar ben ik wel benieuwd naar. 356 gram...... Dat van een autoflower....

 

Ga je idd niet reden :)

 

Staat hier boven wel een link naar.

 

En zoveel oogsten van een autoflower, tjah, sowieso kweekte die Seymour op DWC wat al heel anders is qua kweken, maar die omstandigheden zijn gewoon niet te vergelijken met andere kweekruimtes, elke locatie en kweker is anders.

Denk dat je inderdaad beter een normaal soortje kan nemen bij Sannie's starter pack (helemaal compleet met voeding en is biologisch) de volgende keer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@pippoke staat zelfs op 660Watt en mijn temp is ongeveer rond 27.1 tot 29.6 °c :)

cooltube en dikke inlaat blazer, anders gaat het niet voor ik de cooltube had was het ook wel een probleem

zal vanavond is een foto nemen van mijn hokje heb je miss iets meer aan..

 

 

@renessy http://www.autoflower.net/forums/f5/autofl...l-e-d-4467.html

rechtsreekse link naar zijn verslagje op AFN van begin tot einde is wel int engels :)

 

@MarkZ ga ik doen starterpack nemen a la sannnies heb al is gezien naar de soortjes hmm.. :wtf:

nu nog soortje kiezen, pff weet het echt ni.. tips zijn welkom.. :)

 

Grtz Vec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk naar de soortjes op hun eigen pagina's in Sanniesshop en lees de beschrijvingen, misschien dat je iets vindt wat jij precies wil (een echte hele zware stoned zoals bij Herijuana of juist een sativa).

Ik zou voor de eerste keer kiezen voor een wat kortere bloeier zodat je na 8 weken bloei ook echt wat te roken hebt en niet moet afwachten tot week 11 bij een Shackzilla en dergelijke, langere kweek = meer kans op problemen.

Bij sommige soortjes staat wel of het een simpele plant om te kweken is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helloa vrienden

pff vakantie is alweer voorbij kut man gaat zo snel..

@pippoke sorry man was even weggeweest

hier wat foto's van men tentje,

die dikke buis die van onder naar boven loopt (inlaat)

heb ik gaten in de zijkant over de hele lengte gescheurd/geprikt

dit om de lucht een beetje gelijk te verdelen

probeer ook maar wat hehe.. vandaag gechekt 660Watt 28.4graden moet wel zeggen,

dat met die superhete dagen dat ik ook 400Watt draaide, was al gauw 33graden int hokie op 600..

hopelijk heb je er iets aan

 

gallery_34568_14458_1921.jpg

 

gallery_34568_14458_62340.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MarkZ denk wel voor de herijuana te gaan, lijkt echt iets meer voor mij,

lekker straffe toebak en dit op maar 7 à 8 weken tijd :rofl

Kleine update bijzetten van de plantjes.

Ik denk nog een weekje te laten staan (wat jullie denken wil ik zeker horen!!)

Heb met microscoopje gekeken; trichomen zien allemaal milky, ik wil zwaar stonnieweed hebben

dus wachten we nog even op een paar ambertjes right? :D

Ze krijgt nu elke dag 500-600ml afgezuurd water ph 6.5 en dit al 6dagen

Is dit eigenlijk nog wel nodig afzuren??

Mijn kraantjeswater is ongeveer ph 7.81 tot 7.97 wat ik tot nu toe gemeten heb..

En vrienden vergeet niet te raden hoeveel jullie denken dat deze gaat opbrengen...

is altijd leuk..

 

Hier alvast wat pikkies

Vragen,raad, hulp, alles is welkom.

 

Thx and peace out :D

 

 

gallery_34568_14458_300868.jpg

 

gallery_34568_14458_652873.jpg

 

gallery_34568_14458_357904.jpg

 

gallery_34568_14458_142006.jpg

 

met het jongere zusje de grotere (rechtse) is 3 weken jonger

gallery_34568_14458_111719.jpg

 

gallery_34568_14458_1611068.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ook keer cooltube gebruikt maar die kon ik er gewoon 10 cm vanaf hangen.

je verliest nu erg veel licht

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ze direct terug wat lager gehangen op 25cm van de hoogste top :lol:

(had ze zo hoog gezet met d hittegolf van de voorbije dagen) Thx :vape:

 

Grtz vec.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe issie nu geworden, al geknipt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...