Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

secret jardin

secret jardin 120x120 5x haze

Recommended Posts

Hey SJ, lekker bezig man. Wel kut van die beestjes, maar toch mooie planten. Ik meen hier ergens gelezen te hebben dat bruine haartjes niet altijd willen zeggen dat de toppen rijper aan het worden zijn. Het kan ook zijn dat er teveel of te weinig van iets wordt gegeven (water of voeding) of misschien is ze zelfs wel bevrucht .

 

Ik wou het maar even melden. Voor het koudeprobleem is het het beste om de ruimte waar de tent instaat te verwarmen ipv de ruimte zelf. Je zuigt de hitte nl toch af.

 

 

Hoop dat je hier iets aan hebt.

 

 

 

Grtz WK

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Wietkieke,

 

aan het te weinig water zou mss kunnen ik gaf namelijk pas water als de tensio's tussen de 200/300 stonden maar dit is nu aangepast..en de spintplaag is voor nu nog onder controle gelukkig!

en heb al een verwarming aangezet in de ruimte waar die in staat en de ruimte waar ik in aanzuig ook dus heb het onder controle nu! :)

 

ik zou zeggen keep following B)

 

thx voor de tips!

 

Bless SJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker!!

 

Af en toe gewoon aan die pot voelen :)

Het is en blijft apparatuur he!

 

BC B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@flip thx!

@bubble, heb die tensio al 2 keer binnen een week moeten resetten maar hij blijft raar doen dus zit nietveel anders op idd haha

 

Bless

Share this post


Link to post
Share on other sites
@flip thx!

@bubble, heb die tensio al 2 keer binnen een week moeten resetten maar hij blijft raar doen dus zit nietveel anders op idd haha

 

Bless

 

 

Zie je dat bedoel ik nou B) old scool voelen en kijken toch :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die bruine haartjes komen door het spuiten,als een top nat geweest is .................... B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is heel normaal........niks aan de hand B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

buiten wiet heeft dat bruine altijd...daar regent het... af en toe B)

zegt dus helemaal niks over rijpheid...haal een micros coopje voor een paar euro en bekijk de trichs..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ carpe, mooi om te horen:D

 

wekelijkse update, kon er maar 2 maken toen ging het licht al aan helaas

28 dagen bloei

temp 29/21

LV 35/51

 

gallery_35330_14467_5235698.jpggallery_35330_14467_4973443.jpg

 

vind dat er onder veel bladeren zitten die allemaal naar beneden hangen en blijven hangen..art zei beter niet dieven maar ik denk dat ik die ''niet functionele bladeren'' toch weg ga halen.. zou ook wat makkelijker watergeven zijn eigenlijk..

 

meningen?

 

Bless SJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet zomaar gaan snoeien aan je dames!!

 

verder is het toch een mooie volle tent geworden.

volgende ronde gewoon eerder beginnen met knakken en buigen

en je weet niet wat je ziet :P

 

ga zo door en hou ze groen kerel!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey pietje knak(zag het in je topic, nice!) :P

ja maar er vallen elke dag ook bladeren uit zichzelf af van onder, dus zie het nut eigenlijk niet zo dan heb ik liever dat al die energie naar boven gaat waar het het meest te doen is eerlijk gezegd

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet dieven kerel, echt niet nodig. heel licht een paar blaadjes weg halen onderin kan geen kwaad maar als t goed zijn straks al je topjes bruikbaar

 

 

ziet er goed uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

als het blad eraf gevallen is is het pas nutteloos in deze fase.

het bladerdek is belangrijk voor je plant.

als de bladeren onderin al half los zitten kan je ze natuurlijk rustig verwijderen.

 

succes kerel :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke zal het dan maar laten als jullie het zeggen, maar net met watergeven dan vallen de takjes er automatisch af als ik er al zahctejes tegenaan tik, net een stuk of 6 al dus dacht haal ik er wat meer weg..

 

maar goed we laten het zo :P

 

Bless SJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo SJ,

 

Ik kom er ff bij zitten als je het niet erg vind <_< Je dames zien er tog lekker uit man! Met die hazejes en amneesjes is dieven tog niet nodig he, onderaan worden het ook keiharde buds als het goed is ;)

 

Cheers! MJ :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

MJ, maak het jezelf gemakkelijk <_< , ik doelde eigenlijk op de bladeren die helemaal onderaan zitten, omdat ze toch na een klein tikje eraf vallen:)

maar ben al van het idee afgestapt :P

Bless SJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh ja dat is bij mij precies hetzelfde, als ik water ga geven en ze soms egt lichtelijk aanraak vallen ze eraf. Helemaal onderaan waar ze prob geen licht vangen is dit ook verder normaal, ik trek ze zelf ook niet eraf, eigenlijk alleen als ik zie dat ze loshangen of ongeveer de grond aantikken pak ik ze wel weg.. <_< Ik hou je dames in de gaten!

 

Peace MJ :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hou je ze in de gaten voor me? mooi dan kan ik met vakantie :P

ja ze vallen met bosjes laatste tijd, en raken idd vaak de grond aan of nog net niet..

naja gewoon beetje bijhouden, komt goed:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

toch maar even snel een tussen-update!

dag 32 bloei

min max temp 20.4-30.4 ( gemeten over een aantal dagen)

lv 33 min, 55max

voeding nog steeds alleen terra flores..volgende week begin ik met green sensation, maar mijn vraag met of zonder pk? net al een mening gehad dat green sensation pk vervangt maar hoor er graag meer :P

ze beginnen al goed aan te dikken ;)

 

even snel een totaalfotootje

 

med_gallery_35330_14467_321361.jpg

 

Bless SJ <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...