Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

secret jardin

secret jardin 120x120 5x haze

Recommended Posts

Hey ouwe metselaar <_<

 

 

Ik schuif aan....ziet er mooi uit allemaal,kut van die spint....

Cannacuurtje spuiten en lekker stofzuigen met een panty....

 

Cannacuur werk meestal wel goed iets zwaarder doseren....

 

En ja ken het probleem,sinds ik dompel heb ik er niet zoveel last meer van en echt preventief werken he!!

 

Greetz BC

Share this post


Link to post
Share on other sites

cannacuur ja? zal het eens gaan proberen dan even flesje halen in het weekend en de plaag proberen zoveel mogelijk onder controle te houden <_<

ja volgende ronde word preventief behandelen, stom dat ik dit de eerste keer niet heb gedaan!!

 

en ik ben een jongbloedmetselaartje van 26 <_< , maar doe niet onder voor de ouwe rotten in 't vak werk ook niet met jong spul teveel poespas en weinig tijd voor serieus werken die mannen!!

 

Bless SJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja man .....houd het wel een beetje inbedwang....is beter dan die chemische troep nu....

Gewoon een paar keer doen en beetje stofzuigen....

 

 

BC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben omw naar praxis handschoenfjes halen latex en dan vanavond flink aan de bak met drukken haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

vanaf nu een wekelijkse update

dag 21Bloei

temp max 28,9-min19.8(van x aantal dagen)

lv max 54- min36(ook x aantal dagen)

voeding: terra flores 40ml op 7 ltr water dit haast elke dag en soms om de dag is maar net wat de tensio aangeeft

geef pas water als de tensio 250-300 bereikt heeft..

 

even wat(veel:P) foto's

 

med_gallery_35330_14430_693972.jpgmed_gallery_35330_14430_518716.jpgmed_gallery_35330_14430_3445919.jpgmed_gallery_35330_14430_4659904.jpg

med_gallery_35330_14430_3960490.jpgmed_gallery_35330_14430_6739274.jpgmed_gallery_35330_14430_2979225.jpgmed_gallery_35330_14430_1999654.jpg

med_gallery_35330_14430_2405305.jpggallery_35330_14430_4449837.jpgmed_gallery_35330_14430_4780392.jpgmed_gallery_35330_14430_3469317.jpg

 

vind het jammer dat ze zo gestrekt zijn en lange internodes hebben, en beneden zit echt bijna alleen maar blad, ondanks dat het een open structuur heeft, volgende ronde wat meer aandacht besteden aan het binden/buigen/knakken!

 

Bless SJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd wel beetje gestrekt, maar voor de rest ziet het er goed uit B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet alle planten zijn erg gestrekt, sommige toppen zullen wel aaneengroeien, ook is de gesteldheid van de plant in orde, dus gewoon knallen B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mwah ik vind het er goed uitzien, amnees is gewoon een mfucker en met deze voorgroei helemaal.

hij heeft idd een mooie open structuur dus bijna overal zul je goede toppen krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vindt het gestrekte wel meevallen voor een amnesia haze,ik denk dat je verbaasd zal zijn als je weegt,één ding........droog de gehele plant op zijn kop...alleen wat fanleaves wegknippen en heel langzaam drogen maar eerst knallen B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx guys!

 

@kwiki

thx:)

 

@krasi

ja ik vond de internodes dus opvalleen die hadden dichter op elkaar gekund imo..gelukkig zien ze er nog mooi gezond groen uit ja :(

 

@Jeice

ik had wat eerder kunnen binden/buigen/knakken dan was het een mooier egaal veldje geworden met kortere internodes maar komt volgende ronde vast goed:)

 

@Art,

thx voor de droogtip i'll keep it in mind zodra we het einde bereikt hebben :), en over het gewicht ik zag het al in je vorige topic idd..wolf in schaapskleren amnees dan B)

 

we blijven goed doorknallen :P

 

Bless SJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo SJ je dames zien er mooi uit man!!

ik zou alleen wel wat eerder water geven dan dat je dat

pas doet bij een tensiowaarde van 300mbar.

 

je planten vinden het het fijnst tussen de 90 en 130 mbar.

dus als je wat vaker kleine watergiften doet gaan ze beter presteren in de bloei B)

 

keep up the good work!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ieder zo ze eigen manier van drogen...

ik heb ook een keer alles met blad gedroogd, zonder fanleaves.. ik heb me toen het droog was helemaal de tyfus lopen knippen en kutten om de toppies weer mooi en schoon te krijgen.. Maar miss ben ik de enige die dat klote vind..

Ik knip meestal de takken helemaal kort en hang ze daarna te drogen, dat ze meteen het zakkie in kunnen..

 

Mooi veldje vol B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Pietje

oh echt? ik heb namelijk een paar keer ergens gelezen hier op het forum dat je zo in de bloei beter wat droger kunt laten staan en tussen de 200 en 250 op de tensio pas moet voeden..maar dat zal ik dan eens snel om gaan gooien thx voor de tip :)

 

@bubble

haha thx maat, nu maar hopen dat elke dag die aandacht die ik er aan besteed zich afgeeft in mooie grammen :(

 

@MRT

ja als de bladeren droog zijn lijkt het me ook rot knippen, maar er zal wel een reden voor zijn....Art?

 

Bless SJ

 

nog even een vraag tussendoor, heb laatst een meting gehad van mijn hygrostaat met een min temp van 14.9 B) , nu was ik toch al van plan om een kachltje aan te schaffen met een externe thermostaat alleen de vraag is hoeveel watt, 2000watt lijkt me nogal hoog voor het kleine kamertje waar de tent in staat..

iemand ideeen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb zelf z'n kacheltje met thermostaat...Blijft die niet de hele tijd loeien....is 2200watt die

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amnees heeft niet veel blad in de top,is makkelijk droog te knippen,de bladeren beschermen de kristallen/top een beetje,elke keer valt er weer wat van af,blijf een hollander he,voor eigen gebruik pluk je zo de droge blaadjes eraf,maar commercieel zou ik het ook mooier/anders knippen hoor B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

en heb je die in je hok of erbuiten om de ruimte waar die in staat te verwarmen?? want in mijn tent heb ik niet veel ruimte meer:P

 

ik heb deze nog liggen, wel oud maar doet zijn werk nog wel, kan em op 1000 en 2000 watt zetten alleen geen thermostaat helaas en die zou dan buiten de tent komen te hangen om de ruimte te verwarmen

 

med_gallery_35330_14430_1620350.jpgmed_gallery_35330_14430_2641829.jpgmed_gallery_35330_14430_2452222.jpg

 

bless

 

2Art, het is voor een vriend van me dus niet echt commercieel..dus wil het natuurlijk zo goed mogelijk drogen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon in me ruimte,gewoon z'n ding nmet regelknop erop blijven de stroomkosten ook een beetje binnen de perken...

 

Zijn niet zo duur die dingen voor een paar tientjes heb je er al 1..

 

 

Deze heb ik dan heb er 2 vooral voor de koude dagen die weer komen gaan,heb ook z'n magnum vloerverwarmingsmat werk nog beter B)

gallery_32487_13779_276923.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke, dan zal ik even moeten kijken hoe ik die in mijn tent gepropt ga krijgen haha, zat toevallig net een discussie te lezen over een verwarmingsmat en verwarmingsdraden..zoals altijd heeft iedereen er een eigen mening over..

maar degene die ik heb liggen zou in principe boven in de tent gehangen kunnen worden??

 

Bless SJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

warmte stijgt op he.....

 

Beter beneden anders verwarm je teveel boven!

 

bc

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan ga ik toch maar voor een kleine olieradiatortje ivm met het van boven watergeven haha mocht ik ooit een keer uitschieten dan gaan B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan hem toch in de hoek zetten...zet je er iets onder kan je er ook niet op knoeien....

B)

 

BC

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb 25ltr potten en die staan mooi verspreid over de opp, dus geen ruimte meer onder haha, maar ik fix wel wat zo klein mogelijk formaat kachltje zoeken en een beetje wringen B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
heb 25ltr potten en die staan mooi verspreid over de opp, dus geen ruimte meer onder haha, maar ik fix wel wat zo klein mogelijk formaat kachltje zoeken en een beetje wringen :)

 

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...