Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

secret jardin

secret jardin 120x120 5x haze

Recommended Posts

gaat goed toch... :)

 

als ik het goed zie kan je de 4 potten nog verder in de hoeken zetten...dan groeit het nog beter vol...denk ik... :vape:

je temp meter moet op tophoogte zitten onder een dakkie....hij staat nog steeds op de potten :lol: ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie dames heb je daar!!

vrijdag klokkie om is een goed idee!

in het begin van de bloeiperiode gaan ze nog flink knallen :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ pietje wiet Thxxx! ja vind dat ze dan lang genoeg op 18/6 hebben gestaan nu mogen ze gaan werken :vape:

@ panc justed thx maat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou ze nog een paar dagen groei geven voor een lekker vol tentje en als t net niet dicht is gegroeid omgooien naar 12-12.Dat is mijn mening.. Hoedan ook heb je mooie planten! Succes.

 

Grtz leila

Share this post


Link to post
Share on other sites

@leila

ze zullen zoiezo nog 3 weken doorgroeien op 12/12 dus denk dat het vast wel goed komt

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jeice, ja toch :vape:

 

heb nog een 2500m3 softbox staan die gaat er een deze weken nog wel in, 500m3 en 250 inblaas staan op 100% te draaien haha gaat niet goed komen jezus wat een herrie zeg:P

 

bless SJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

planten hebben gisteren 1,5 ltr water gehad, en nu kijk ik staat de tensio ineens op 360 :vape:

heb em nagekeken hij is nog gewoon goed gevuld dus snap er niks van, drinken e echt zo veel? anders ga ik vanaf nu over op 2 liter per plant

 

iemand hier een gedachte over?

 

Bless SJ

 

ik geef btw van boven water en de tensio zit er dieper in zou dat ermee te maken kunnen hebben?

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet niet hoe die tensio's werken of wat het aangeeft. maar jou plantjes drinken nog geen 1,5 liter per dag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

toch wel blijkbaar?? ik geef al zeker een week een kleine 1,5ltr per plant...

Share this post


Link to post
Share on other sites

1,5 liter is wel wat veel SJ!!

je gooit het toch wel in je potten he

en niet ernaast :vape: haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ja in de potten:P, ik snap echt niet hoe het kan maar volgens de tensio drinken ze die hoeveelheid :vape:

ach ja net maar weer gewoon een beetje gegeven dus moet wel weer goedkomen..

en nu jullie er toch zijn:P, morgen gaan ze de bloei in, wanneer kan ik het beste beginnen met voeding geven? betreft terra flores en canna boost..

 

Bless SJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou gewoon beginnen, ze worden wel wat lichter of nie? Blijkbaar hebben ze al honger-dorst. :vape:

 

Gaat lekker daar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarom hebben ze ook een goede waterbeurt gehad een uur later stond de tensio op 50 dus komt vast goed

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou gisteren 2 liter pp gegeven en na een uur stond de tensio op 50, nu ben ik net thuis van werk dus ging een kijkje nemen, tensio op 170 :vape:

en die liegt niet dus drinken ze dan echt zoveel??

 

naja hier een paar foto's met het licht aan helaas omdat ik moest overwerken..

 

lamp draait tot 6 uur morgenochtend en vanaf dan 12uur donker/ 12 licht etc..

 

med_gallery_35330_14467_5500508.jpgmed_gallery_35330_14467_270958.jpg

med_gallery_35330_14467_5133693.jpgmed_gallery_35330_14467_3560618.jpg

 

temp tophoogte in de schaduw 28,5 :lol:

LV 38%

 

Bless SJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zou dus 10 liter zijn. :vape:

Das lekker, zoveel hebben ze bij onder 600 nog nooit gezopen. Zolang ze maar goed groeien, zou ik zeggen.

 

Wat bij mij ook zeer goed werkt om de ten snel vol te krijgen, is door ze om ongeveer 2 dagen even te draaien.

 

wat ik trouwens ook kan aanraden met grotere tent is een 1 grotere ventilator, die verplaatst namelijk heel wat meer lucht, kan je gewoon op stand 2 laten ronken, hoor je minder dan een paar kleine ventilatoren.

 

Dat hek aan de zijkant is trouwens aardig relaxed, dat had ik nog niet gezien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@heaven

 

ja idd 10 ltr en ze slurpen het goed op hoor! :vape:

ik heb ze de afgelopen 3 weken 3 keer verplaatst ofzo en het is zo al redelijk vol voor 3 wekengroei, vergeet niet dat ze de komende 3 weken ook nog uitzetten :lol:

grotere ventilator heb ik al, en dat hek dat was eigenlijik mijn scrognet, tot het me van alle kanten afgeraden werd:P dus d8 hang em er maar in in altijd makkelijk haha

 

Bless SJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker, 12 12 kunnen ze nu wel hebben idd.

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je nou gewoon 1 m2 had gepakt, dan hoef je niet zo lang voor te groeien. :vape: :lol:

Zou het ook zeker op 12 gooien, gaat lekker.

Hek is in ieder geval handig als je er dingen aan kunt hangen.

 

Draaien met 5 potten, hoeveel werk is dat nu? Je pakt pot vast aan voorkant en zijkant en draait hem een kwartslag, doe dat 5 (potten) keer om de 2 a 3 dagen, en na één keer helemaal rond (ruim week) te zijn gegaan, zijn ze een heel stuk breder geworden en kun meestal al niet veel meer draaien.

Bij kleine / jonge planten krijg je zo een wat meer gelijkere plant. Ook kun je dan rekening houden of je langere uitgroei aan de buitenkant houdt. De betere planten blijven gelijk, sommige planten neigen naar een punt te willen blijven groeien.

Als je veel planten dicht op elkaar in klein hokje hebt staan kun je ze zo manipuleren om toch breder te blijven groeien ipv van dat ze alleen maar omhoog groeien. Je krijgt dan wel dat bladeren en takken tegen de kant aan gaan staan en door elkaar heen staan. Wanneer je daarna die planten naar het afbloeihok gaat verplaatsen zie je dat ze de breedte meteen goed kunnen gebruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaaaat lekkker de hazjes knallen nog lekker door op 12/12 hoor tentje lekker vol :vape:

 

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jeice,

ja zeker ben blij dat ik ze op 3 weken heb gehouden ipv 2

@heaven

hoe breder de tent hoe breder ze kunnen groeien en heel veel heb ik niet verdraaid met een beetje bindwerk ging het ook goed!

@ JJ

dat is idd wel de bedoeling, wil potentiele hoofdtoppen zien :) en het doorknallen, i'm prepared!!!

 

eergisteren 2 ltr pp gegeven, tensio stond net alweer op 300?? ik snap er niks meer van haha drinken ze dan echt zoveel?? :vape:

 

binnekort weer foto's offcourse :lol:

 

Bless SJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was je ook maar aan het plagen, je kunt ze natuurlijk wat platter houden met breede tent. he :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt, nou net weer even gekeken nadat ze 3 uur geleden 1,25 liter per plant hebben gehad, tensio staat nu alweer op 160 :vape:

 

heeft iemand een idee waar het aan kan liggen?

 

wil ze ook nog 1x gaan toppen morgen, verstandig?

 

Bless SJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...