Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

secret jardin

secret jardin 120x120 5x haze

Recommended Posts

ja had idd een stuk voller gekund! komt volgende ronde wel goed;)..kom die torentjes hier bijna nergens tegen maar als jij ze ook hebt zal het wel goed zitten..

toppen zijn wel superhard iig :verrygood :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie toppen,alleen jammer dat het zo leeg is bij je...

nog ffies en dan omhakken die suikerspinne :verrygood

 

ben je beetje tevreden....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bubble, tevreden? Mwa het had stukken beter gekund en ben van nature een kritisch mens dus zoek altijd verbeterpunten haha.. Maar voor de eerste ronde is vind ik het redelijk..en heb al veel punten die ik de volgende ronde wil verbeteren zoiezo de heletent goed vol maken.. Maar we wachten af nog ong 2,5 week te gaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

alle leer vandeze ronde neem je weer mee...

je weet nu een beetje wat de plant doet en kan.....Knakken en buigen van een plant maakt ze zeer vol en mooi.

platdrukken die stam en omdouwen..mooi project voor de volgende ronde?.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staat al in de planning, buigen zoiezo alle kanten gaan ze op haha! Maar knakken ga ik wel proberen denk ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo SJ, de kwali in de toppen zit ook goed, mooi wit, en het is haze en weegt gelukkig beter in de schaal, nog 2,5 week toch, ga je nog over op alleen water of blijf je doorvoeden?

Nog effies kerel :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ krasi,

Ja dat is toch weer een lichtpuntje op de schaal haha..ik ga de laatste week alleen water geven maar omdat mijn ph van leidingwater zo hoog ligt ben ik wel bang dat dat niet echt positief uitpakt.. En is het verstandig om dan cannazym mee te geven?

 

Bless

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zou de een na laatste week Cannazym mee kunnen geven om alle voedingsresten los te krijgen uit je grond, daarna gewoon afgezuurd water :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm moet ik ertoch aan geloven dan, even ph metertje halen hehe en begin week 9 cannazym erbij :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lion, ja ze zien er gezond uit maar uit kritisch oogpunt had het veldje veel voller gekund teveel lege plekken vind ik..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar nu het een beetje open is komt het licht ook goed bij je onderste toppen het eind gewicht van je kweek verteld of je te open hebt gekweekt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

kleine update, morgen gaan we week 9 in :verrygood, vanaf dan zal ook cannazym meegegeven worden

temp nog steeds hetzelfde

rv gezackt naar 48%

 

overzichtje

med_gallery_35330_14467_569300.jpg

herfst en de enige open spot waar de toppen onderin ook goed vorm krijgen

med_gallery_35330_14467_4799371.jpg

en mijn nieuwe aanwinst :D

med_gallery_35330_14467_3078061.jpg

 

Bless SJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zit best wel diepte in,je kan wel eens verbaasd zijn als je gaat wegen :verrygood

Ik schat rond de 500 gram,met fluf nog iets meer,en dat is niet slecht hoor,vergeet niet dat ik altijd met een evsa werkte die ik op 660 watt had staan :D

 

Amnees is hard en compact,verbaasd me altijd weer t.o.v. zaailingen die grotere toppen hebben maar veel minder gewicht....hoop dat je de goeie Amnesia hebt...lijkt erwel op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook onder de indruk van je non-afzuur ronde, nog 2 weken uitharden en dan de schaar erin, voor je het weet geniet je van een heerlijk eigen rokertje :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Art, 660 ja? dat wist ik helemaal niet haha..ik hoop ook dat dit de goede is maar aan de toppen te zien/voelen beloofd het wel wat..500gram? als ik dat haal ben ik DIK tevreden voor de eerste ronde :verrygood

 

@krasi

yup nog 2 weekjes:D, en ik zou niet weten hoe die smaakt ik rook zelf niet maar me beste maatje(daar gaat het naartoe) zal me vast gaan vertellen hoe ze smaken en dat zal gepost worden!

denk dat ik geluk heb gehad met de nieuwe aarde ivm afzuren, maar volgende ronde word wss een compleet nieuwe setup :)

 

keep believing! :D

 

Blesss SJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo maatje,

 

 

LEuk man idd lekkere toppen zijn lekker dik en compact nu nog de kwaliteit en je hebt een goede eerste leerzame ronde achter de rug.

Eenmaal klaar wil je meer en beter (ik wel )

nu kan je alles toepassen wat je in deze ronde niet of te weing hebt gedaan.1

je gaat er in ieder geval op vooruit zeg maar..

 

Ik heb ook maar weer is eeb update gedaan,was druk vandaar mijn mindere bijdrage aan et forum maar ja moeten ook wat verdienen he.!

 

Gaat goed hupsakee die enzymen mee!!

 

:verrygood:)

 

BC

Share this post


Link to post
Share on other sites

maatje,

 

compact zijn ze zeker :verrygood , en denk dat het met de kwaliteit ook wel goed zit..

heb idd al een aantal punten die ik anders wil gaan doen..

ik zag het ja maja het geld moet binnen blijven komen toch;)

 

we gaan ervoor!

 

Bless

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dazz een mooi haasje, ziet er lekker uit :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@krasi &nd bubble

 

thx! :D

 

@ panc justed haha dat is niet meer te meten ze zijn alle kanten opgebogen maar ga er maar vanuit dat ze in totaal zeker de 130 wel halen(ivm met het warme weer toen)

 

tot de volgende update!

 

Bless

Share this post


Link to post
Share on other sites

update time!

we gaan de laatste week in! er zal vanaf nu alleen nog maar afgezuurd water meegegeven worden..

 

niet veel te melden alles onder controle, dus hier een paar pics..

 

groepsfoto :P

med_gallery_35330_14467_3983395.jpg

 

de close-up

med_gallery_35330_14467_5936567.jpg

 

de herfst

med_gallery_35330_14467_1592353.jpg

 

Bless SJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...