Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

secret jardin

secret jardin 120x120 5x haze

Recommended Posts

de afzuiger maar wat zachter zetten dan als de nacht begint, zal wat schelen..(die fan controller van brons is de grootste troep die er is btw :rolleyes:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

afzuiger staat op min 60% ingesteld dus eerst maar eens proberen met die verder te dimmen.. mocht dit niet lukken staat er al een kacheltje klaar :rolleyes:

 

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeey SJ

 

Succes!

Ik kom nog steeds af en toe eens checke hoe het bij jou gaat! :rolleyes:

Good Luck!!!

 

Shivaa

Share this post


Link to post
Share on other sites
de afzuiger maar wat zachter zetten dan als de nacht begint, zal wat schelen..(die fan controller van brons is de grootste troep die er is btw :rolleyes:)

 

Zou ik niet doen i.v.m. rot,beste is om de temp langzaam te laten zakken als het licht uit gaat,ik doe voordat het licht uitgaat de cv aan,het duurt zeker 6 uur voordat ik mijn laagste nachttemp bereik..een uur voordat het lichtuitgaat stook ik de ruimte ook,en als het licht aangaat ramen open en koelen.

Verwarmen zorgt tevens voor een lagere lv in de donkerperiode B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ shiva thx man!

@Art, lv is momenteel 32% lampen aan, en komt niet boven de 40% met licht uit ( volgens mijn meter), en stoken in dat hokje zou dan met een kacheltje moeten..ik heb al besloten om de fan niet te gaan dimmen..

omdat ik een topic las van osmose over generatief gewas met grote temperatuursverschillen, maar daar zijn helaas de meningen over verdeeld en word veel gespeculeerd in dat topic..

en het verschil is op temp. basis nog goed te doen lijkt me? denk zelf dat de lage lv voor de foxtails zorgt(las het ergens van polletje)

 

Bless

Share this post


Link to post
Share on other sites

die chaos heeft toch mooie toppen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey secret jardin

----------------------

 

ziet er mooi uit hoor :lol:

 

ik zat zelf ook wat laag met men nachttemperatuur ik heb er nu een verwarmringetje van 650 wat bij staan gaat goed

 

dit is voor mij mogelijk omdat ik mijn verse lucht intrek in een open frisse ruimte die ik nu verwarm tijden de donkere periode

 

ik heb ook vloerverwarming gezet vinden ze ook best leuk

 

 

vriendelijke groeten homegroweman

Share this post


Link to post
Share on other sites

@homegrowman, allereerst bedankt;)

 

ik zuig frisse lucht binnenhuis aan en heb ook vloerverwarming maar de thermostaat staat ingesteld op een bepaald programma en de nachttemp komt niet lager dan 19.6 dus lijkt me gewoon voldoende?

maar heb gisteren gezien dat de foxtails langer worden maar was te laat met foto's maken dus die komen er over een uurtje aan :lol:

 

Bless

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update time!

dag 49 12/12

temp 27.8/19.6

rv is opgelopen naar 65% :lol: , dus net een kacheltje gekocht om de ruimte te verwarmen

bladeren beginnen geel te worden, is dit al de herfst of stikstoftekort?

foxtails worden erger!

hierbij een paar foto's

 

 

med_gallery_35330_14467_3741555.jpgmed_gallery_35330_14467_3743516.jpg

foxtails

med_gallery_35330_14467_4841484.jpgmed_gallery_35330_14467_5161252.jpg

med_gallery_35330_14467_2795449.jpg

 

deze moet de lv omlaag krijgen(23,95) @ gamma B)

med_gallery_35330_14467_2683352.jpg

 

Bless SJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou me niet zo druk maken om rot hoor met deze toppen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja relatief klein en compact, veel minder kans dan bij een dikke/ploftop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou me ook niet druk maken over die gele blaadjes,de herfst moet erin,de groenste planten brengen bij mij altijd het minst,gek genoeg :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm laten we dat maar hopen, heb er nu een kacheltje bijstaan ga toch even kijken of ik het terug kan dringen naar 40% Oiets

 

Bless

Share this post


Link to post
Share on other sites

YO sj

 

Ik heb wel is gehoord dat als je die foxtales krijgt of torentjes dat ze het juist naar hun zin hebben...Dat de potentie om te blijven knallen best goed is...

dus ja....positief toch....

Zien er voor de rest toch goed uit man!

Hoe lang moet je nog ?

 

Take up the good work!

 

BC :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat erg lekker hier... :lol:

 

...mogen we al gokken B) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bubbles laten we dat maar hopen dan haha!! uhm ik ga morgen week 8 in dus denk nog 2,5 tot 3 weken..

@Carpe thx! had je al een tijdje niet meer gezien hier, maar je deelt veel kennis op het forum heb ik gemerkt, nice!

en natuurlijk mogen jullie gokken, weet alleen niet op hoeveel weken de aangehouden maatstaaf hier op het forum is haha!

@art, haha gelukkig maar dacht al dat het een tekort was omdat ik pa week 8 inga, nou dan mogen ze de bladeren helemaal leegtrekken van me haha!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo SJ, niet verkeerd hoor, 49 dagen al, hoeveel bloeiweken heb je staan voor deze Haze?

De meeste Haze staan zo`n 12 weken, echte hazy soorten zelfs veel meer.

Keep it up :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey krasi thx!

Een vriend van me heeft deze stekkenook altijden volgens hem is het een 10 weken amnees..

Maar in blijf gewoon foto's posten en jullie advies in acht nemen:D

 

Bless

Share this post


Link to post
Share on other sites

guys even een vraagje, het was net weer tijd voor de 'dag' periode..alleen nu bleef de lamp 10 a 15 keer flikkeren voordat ie begon te branden en gaf ook een tikkend geluid..

 

lees verschillende dingen

 

-vsa kapot

-lamp kapot

-condensator leeg

 

meningen?

 

Bless

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update!dag 53 12/12

20.6/26.9 Gem.

50/66%

 

foxtails krijgen meer uitschieters, lijken wel kroontjes :D

herfst begint er al wel in te komen, alleen rode steeltjes blijven aanhouden helaas!

med_gallery_35330_14467_4912950.jpgmed_gallery_35330_14467_2137480.jpgmed_gallery_35330_14467_4208159.jpgmed_gallery_35330_14467_3162337.jpgmed_gallery_35330_14467_1976389.jpg

 

zie van boven ook veel lege plekken waar mooie hoofdtoppen hadden kunnen zitten als ik op tijd en met meer aandacht gebogen/geknakt had :verrygood

 

Bless SJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toppen zijn mooi hoor,zou me nu geen zorgen meer maken om rode steeltjes,die torentjes heb ik vaak ook,valt mee hoor als het ingedroogd is :verrygood

Het had alleen voller gekund...volgende ronde meer knakken/buigen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...