Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

secret jardin

secret jardin 120x120 5x haze

Recommended Posts

hahahaha hier precies hetzelfde, armen rug! the brain works in mysterious ways :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

net achter gekomen dat mijn luchtbevochtiger een lampje heeft met twee kleuren en die dus te zien is in het donker :)

verder denk ik niet echt dat ze er goed bij staan snap er niks van, ze hebben voldoende water tensio staat op 40 en hebben nog geen voeding gehad(volgende waterbeurt krijgen ze terra vega mee)

zou het aan mijn ph kunnen liggen?

hier wat foto's

de boosdoener, toen het water op was

med_gallery_35330_14467_99475.jpg

deze is met flits gemaakt toen ie bijgevuld was

med_gallery_35330_14467_477109.jpg

 

wat foto's van de plantjes

med_gallery_35330_14467_614560.jpg

med_gallery_35330_14467_1511577.jpg

med_gallery_35330_14467_644580.jpg

med_gallery_35330_14467_1449132.jpg

med_gallery_35330_14467_214135.jpg

med_gallery_35330_14467_755077.jpg

med_gallery_35330_14467_1676150.jpg

med_gallery_35330_14467_1968330.jpg

med_gallery_35330_14467_2459628.jpg

med_gallery_35330_14467_446877.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

zien er toch niet zo slecht uit? zit voeding je aarde neem ik aan?

 

geduld is een schone zaak, mijn stekken zagen er deze rond tig x slechter uit.

 

lampjes kun je het beste aftapen met zwart ducttape ofzo. maar dat is pas van belang als je de klok omzet naar 12/12. dan mogen ze geen seconde meer gestoord worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgende water beurt :) ...die komt pas als de tensio op ronde de 180/200 staat bij mij....dat ken wel een week tot 10 dagen duren..... :)

 

met de planten spuit kan je de toplaag iets vochtig houden...

voor de rest zie je de komende dagen weinig gebeuren....alles wat er gebeurt is in de pot... :)

je stekken staan.....dus niks aan de hand :wtf:

 

je ben nog in de groei 18-6.... dus lampje met licht maakt ook niks uit....

afplakken en klaar is klara... :j ...je stekken hebben ws 24/0 gestaan bij je boer...

 

my 2 cents...

 

edit..Jeice was sneller ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geduld,je tensio staat op 40....eerder te nat dan te droog,voorlopig even niets doen,geen water/voeding....

Zien er niet slecht uit hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jeice ja zit er in voor de eerste week staat er, plagron lightmix

@carpe, dat is al de tweede keer dat ze je te snel af zijn:P, maar ik ben evengoed blij met je advies, zelfde geldt voor de rest van jullie:)

@ art, thx, hoop dat jullie me blijven volgen!, zoals je weet wil ik ze ook gaan toppen en binden dus advies van the king himself zou niet verkeerd zijn maar dat merk je tegen die tijd dal wel:)

 

 

hmm ik moet me niet zo druk maken merk ik wel, maar als beginner let je op alle kleine aandachtspuntjes denk ik en maakt in je gedachten van een mug een olifant blijkbaar haha.

maar goed zal ze wel met rust laten dan, heb trouwens promanal gehaald van eco style omdat masai uit het ass. is gehaald@ intratuin...weer even gesearched en helft zegt goed en helft zegt slecht haha dus we'll see

 

maar fijn dat ik me niet druk hoef te maken(A)

 

thx! :)

 

Bless SJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

kleine update, stekkenzijn goed aangeslagen en ze begin nu pas echt te groeien...staan nu 6 dagen op 18/6 en wil vandaag of morgen gaan toppen en volgende week woensdag nog een keer ivm dat ze volgende week vrijdag overschakel naar 12/12..

paar minpuntjes, met lamp uit was de temp. net 27,6 graden en eentje wil niet echt meewerken en blijft klein dus die is verplaatst naar het midden.net ook even in de tent gaan zitten en m'n passieve inlaat laat toch nog een klein beetje licht door maar de slang is niet genoeg om er

een dubbele bocht in te maken dus dat moet ik nog even oplossen met een panty erover oid.. is het nu een goede tijd om te beginnen met toppen? en eventueel binden?

zit eraan te denken om de buisafzuiger te gebruiken als 2de actieve inlaat, zal dit problemen geven? want er zal vast en zeker genoeg onderdruk blijven...

hier een paar foto's hoe ze er nu bijstaan

 

med_gallery_35330_14431_2745032.jpg

med_gallery_35330_14431_2050075.jpg

med_gallery_35330_14431_910834.jpg

med_gallery_35330_14431_2059162.jpg

med_gallery_35330_14431_1486194.jpg

med_gallery_35330_14431_1127661.jpg

 

 

Bless SJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo net toch maar een scrognetje gehaald bij hornbach, hadden echt weinig staan dus het is 80x116 geworden maar moet het er toch maar mee doen...

net de plantjes getopt, morgen gaat het scrognetje erin! :)

iemand tips hoe ik deze kan bevestigen in de tent? ik zat zelf te denken aan gewoon 4 kettingkjes naar beneden en daar met klemmen vasthangen

 

het scrognetje, hij is goed stevig en zwaar genoeg om niet mee omhoog te gaan met de planten..iemand een idee wanneer ik deze het beste op kan hangen?

 

Blesss SJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

zit erover te denken om mijn buisafzuiger 125 om te switchenzodat er een extra actieve inlaat bijkomt want het is net tegen te gaan die warmte, net gekeken met de lampen uit 28 graden :P

 

mogelijkheid?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als de omgevingstemp hoog is kun je afzuigen wat je wilt,waarom wil je scroggen met Amnesia?

En dat nevelding kan ook uit hoor,ik gebruik het zelf nooit.....ze hebben wortels nu :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@art, afzuiger staat op 100, maar ik heb nog een buisafzuiger liggen en als ik deze omdraai zeg maar dan blaast ie verse lucht naar binnen wil em dus gebruiken als EXTRA INLAAT nie als extra afzuig

en scroggen met amnessia? ik wil de hoogst mogelijke opbrengst halen natuurlijk, jij bind ze..wat is het verschil als ik vragen mag?

tensio staat btw op 100, kan ik al voorzichtig wat water bijgeven met een klein beetje voeding? neem aan dat ze daarvoor genoeg geworteld zijn toch?

thx

 

Bless SJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pas wel op dat je geen overdruk krijgt,want dan gaat het ruiken....ik bedoel als je omgevingtemp 28graden is,af of aanzuigen weinig zin heeft......je moet de ruimte waar de tent in staat koeler krijgen :P

Amnesia is open van structuur en je belicht dan ook in de diepte,met scrog belicht je alleen de bovenkant,en als je het niet vol krijgt zit je de bodem te verlichten.

Binden doe ik om ze in de breedte te krijgen maar ik hou diepte,beneden zijn de toppen ook hard.Ik ben ook geen scrogger...haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke dan gaat ie de berging in om er ooit een keer uitgehaald te worden als ik een ander soortje wil proberen en dan ga ik deze rondemaar binden :P

wat zouden jullie aanraden met voeding? echt wachten tot de tensio op 180-200 staat? of kan ik bij 100gewoon water met voeding meegeven?

 

Bless SJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even wachten tot die boven de 130 komt,ze drinken nog niet veel,als ze beginnen met drinken kan je voeding gaan opbouwen,dat zie je wel aan je tensio :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

kleine update, de planten staan nu 10 dagen in de groei en gaan naar mijn inzien goed.

de temp is erg moeilijk onder controle te houden ode afgelopen dagen dus die is wat aan de hoge kant, en de lv schommelt maar tussen de 40 en 50%

ze zijn inmiddels 1x getopt, hebben 2 keer water gehad, gisterenochtend nog een waterbeurt gegeven en de tensio staat inmiddels alweer op 110 dus ga rustig opbouwen met voeding morgen.

 

hier even een paar foto's

 

med_gallery_35330_14467_697924.jpg

med_gallery_35330_14467_1767915.jpg

med_gallery_35330_14467_1049868.jpg

med_gallery_35330_14467_2637684.jpg

med_gallery_35330_14467_1376161.jpg

med_gallery_35330_14467_92957.jpg

med_gallery_35330_14467_2398906.jpg

 

foto's zijn met telefoon gemaakt dus niet de allerbeste kwaliteit...

 

laat e tips en opmerkingen maar komen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarmee kan ik ze het beste gaan binden? heb speciaal ijzerdraad gehaald bij intratuin maar ben bang dat deze in de stam gaat snijden naar verloop van tijd

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon blijven toppen, en knakken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

toppen wil ik nog 1 keer gaan doen, en dan na 3 dagen op 12/12 zetten word wss volgende week maandag.

 

en zat al aan knakken te denken heb het al een aantal keer voorbij zien komen, maar vertrouw mezelf er nog niet goed in vandaar dat ik wil gaan binden, dan lijken ze me makkelijk onder controle te kunnen worden gehouden..

 

hoe zien ze er uit verder? wel redelijk toch?

 

Bless SJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ze zien dr prachtig uit, maar te vroeg op 12/12 zetten kan je zomaar de helft aan opbrengst schelen.. en dat voor een paar daagjes minder 18/6..

 

als het mijn planten waren lagen ze allang plat, gewoon de hoofdstengel ook al een kant op buigen/knakken.. nu ze nog zo jong zijn laten ze zich heel erg makkelijk knakken zonder schade. probeer het gewoon, tis geen abracadabra

 

deze 5 zijn ook geknakt/getopt/gebogen, 1 strak veld ala scrognet maar dan zonder scrognet.

 

gallery_25783_10976_2523187.jpg

 

ik heb het dan weer wat overdreven, met 7 weken voorgroei, maar het loont uiteindelijk wel.

 

 

gallery_25783_10976_777376.jpg

 

hier heb ik ze op 12/12 gezet

gewoon foto's blijven posten;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu al ja? Dan zal ik morgen eens wat werk gaan verrichten :P

Ze staan nu 10dagen als ik er nog 7 dagen bijgooi en dan op 12/12 dan groeien ze nog ca. 3 weken door toch?

Leek mij voldoende maar kijk wel even af naarmate het vordert.

 

Thx!

 

Bless SJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

7weken vind ik dan wel weer wat te gek, als ik nu andere kweekjes had ala maar aangezien dit mijn nigste is op het moment duurt me dat te lang.

Ik ga ze morgen gewoon binnden of knakken en blijf gwn foto's posten idd dan hoor ik de adviezen wel

Zier er wel goed gevuld uit btw :P , respect voor je geduld daarvoor haha

 

Bless sj!

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel bijna 250 gram per stuk

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat is dan wel weer een mooi getal :P, maar hou het deze ronde toch maar bij +- 3 weekjes..

heb dit keer 1,2ltr per plant geven met 2,5ml terra vega erbij..

binden is niks van gekomen ivm overwerken dus hopelijk kan ik dit morgen gaan doen..vind wel dat ze wat strekken maar de lamp hangt inmiddels al op 55cm dus verder ga ik niet zakken...

morgan na het binden zal ik een foto update geven :huh:

 

Bless SJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

even snel een paar fototjes van boven gemaakt, met licht aan helaas omdat ik pas te laat thuis was van m'n werk

 

med_gallery_35330_14467_3045354.jpg

med_gallery_35330_14467_2166095.jpg

 

ook even snel eentje gebonden met vd draad gewoon om te testen wil weten hoe ie er over een paas dagen bij staat, als het resultaat goed is gaan de anderen ook gebonden worden

 

med_gallery_35330_14467_2789720.jpg

 

wel plat genoeg toch?

 

Bless SJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...