Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

mrWeed

Koffieshop wiet

Recommended Posts

Bij gebrek aan zelf gekweekte wiet haal ik bij de koffieshop. Sinds twee weken heb ik een superloepje gehaald om het juiste moment van hakken te bepalen.

Nou valt er nog weinig te hakken en zagen dus maar de koffieshop wiet bekijken.

 

Heb diverse soorten gehaald en bekeken en dat had ik beter niet kunnen doen :S

Nergens amber trichoompjes kunnen vinden maar wel heldere en milky. Nou zit ik al een tijdje niet meer in dat circuit maar ik weet van vroeger met knippen dat er toch echt een amber gloed over de gedroogde toppen zat.

(Ik was niet de snelste knipper maar wel de beste, mijn wiet ging altijd boven in de zak :o )

 

Zit ik nou fout of hebben de broodkwekers geen beroepseer meer en flikkeren te vroeg ge-oogste wiet op de markt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

correct/ verkeerde cofeeshop

 

het gebeurd bijde als de eene cofeeshop het niet wil hebben gaan zde door naar de volgende bij de bilbao zag ik pas iemand langs komen met een zakje white widdow schat 50 gram werd een loep gepakt en bekeken en terug gegeven en hij zij die had je langer moeten laten staan had ik het van je gekocht

 

denk dat het dus nog niet klaar was

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is erg goed afgebloeide wiet uit de coffeeshop.

gallery_1018_2673_129987.jpg

Dat is erg lang geleden dat ik het zo kreeg (Dit was maandag 7/8/2012 in any days).

En kom in 2 de kamer, centraal, hunters en vaak te vroeger zelf bij green house gehad.

En kom nog wel in ander shops.

 

broodkwekers geen beroepseer meer en flikkeren te vroeg ge-oogste wiet op de markt?

YEP gaat denk om $$$$$ .

Maar uiteraard zijn er ook nog goede kwekers die moeten we koesteren.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

zolang mensen bagger kwaliteit blijven kopen zal de shop het aanleveren. zolang een kg lage kwaliteit wiet 100% euro's oplevert, en fatsoenlijke kwaliteit 105% euro's.. maakt het voor de meeste broodkwekers niet zoveel uit wat ze verkopen.

 

dat je zelf beter gewend bent (mooie zelf gekweekte wiet) is goed. maar ook hobbykwekers (legio voorbeelden op dit forum) weten niet hoe ze smakelijke wiet moeten maken. en een knipmachine zorgt ook voor minder mooie wiet dan handgeknipt.. tja veel variabelen dus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ zodd de goede cofeeshops moeten we ook koesteren zijn er ook teveel van die maar wat verkopen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep daar heb je 100 % gelijk in.

Helaas kan ik niet in een shop een macro maken en bekijken :o.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites
het gebeurd bijde als de eene cofeeshop het niet wil hebben gaan zde door naar de volgende bij de bilbao zag ik pas iemand langs komen met een zakje white widdow schat 50 gram werd een loep gepakt en bekeken en terug gegeven en hij zij die had je langer moeten laten staan had ik het van je gekocht

 

denk dat het dus nog niet klaar was

 

Juist, voor elk wietje is een opkoper te vinden, slechte wiet beland bij opkopers die alsnog klanten vinden die het op de markt brengen, en uiteindelijk word het toch echt opgerookt. zelfs dit word uiteindelijk opgerookt door iemand: http://www.wietforum.nl/Wiet-nog-tedoen-na...en--t94345.html

 

vergelijk het met plofkippen, is het de schuld van de consument die goedkoop vlees wil? is het de schuld van de supermarkt die met plofkippenvlees klanten trekt? is het de schuld van de plofkippenfabrikant?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Grow Weed

 

Kan ik helaas niet goed mee werken.

Zonder licht zie ik het niet goed.

Die met licht geeft een vertekend beeld (Kleur Trichomes) bij me helemaal als ik het vergelijkt met een macro van me (Is wel zo een cheap 25 euro ding of nog goedkoper).

heb er hier twee leggen.

Ik heb nu gemerkt dat macro`s met natuur licht het beste beeld geeft.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zODd

Wow dat ziet er lekker uit. Niet te krijgen in mijn shop.

Maar ik moet nog effe geduld, vandaag officieel dag 56 maar nog niks ambers te vinden. En ik ga geen koffieshopkwaliteit voor mijzelf oogsten.

:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry hoor maar met milky trichomen is nix mis! Voor mezelf heb ik graag milky geoogste sativa toppen dat geeft vaker een heldere high ten opzichte van amber kleurig. Indica daarintegen mag redelijk amber zyn voor me.

 

Een goed jaar terug kon een maat van me aan superlemonhaze komen die shit was abnormaal sterk tjah eenmaal onder de loep bleek lang nie alles nog milky te zyn maar ook veel heldere trichomen... Danm en of dat je daar trippy stoned van werd.

 

Persoonlijk had ik er niet aan moeten denken dat deze volledig amberkleurig was dan was het helemaal te sterk.

 

By de vrolijke gaper in gorichem verkocht paar jaar terug amnesia gold, waarschynlyk een elite amnees die ook cupwinner is geweest en ik meen met een (super?) silverhaze gekruist weer een cupswinner geworden anyway...

 

Die amnees gold was toen ook enkel milky... En die was me ook een party sterk pffffff.

 

Tis persoonlyke smaak of je iets milky laat of amber.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tsja...belangrijker is ...of er tijdig goed gespoelt is... :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had het over indica wietjes, sativas doen 12-14 euro , daar wacht ik wel mee tot de arjans haze klaar is.

 

@carpe

Ik wil het niet eens weten, nog een paar keer koffieshop wiet en de eerse lading is klaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel lang geleden dat ik iets bij de shop heb gekocht

 

het is dat ik een belachelijk goed gevoel voor humor heb anders waren er tenten plant gebrand,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteren weer naar de shop geweest.

Sta een zakje te bestellen, laat vallen dat de vorige ladingen veel te vroeg geoogst is zegt hij: " hmm dan kan je de soort die je nu hebt beter niet nemen. "

Ze weten het wel die teringlijers. Wel korting gekregen hehehe

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoezo slecht ???????

 

Topic van mij eind 2011 ....... Kijk en huiver over de kwaliteit..

 

GroeneGroet ,

 

UrbanGrower

 

Dat ze dat durven te verkopen pfff :) :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja daar werd ik ook even stil van. Dan is iets te vroege wiet niet echt een probleem hehe.

Ik rook dik twintig jaar en heb behalve kattenharen nog nooit vlees in mijn wiet gevonden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...