Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Alex_tr

Wiet nog tedoen na 6 weken te vroeg oogsten ?

Recommended Posts

Beste mensen wegens omstandigheden ben ik genoodzaakt om hooguit deze week mijn planten om te hakken amnesia's in week 6 12/12 bloei,

 

krijg namelijk volgende week bezoek en wel op de bovenverdieping en wel van de gemeente die ook de eigenaar is endeze hok is er een die je niet kan missen dus het zal wel ontruimd moeten worden helaas.

 

ik zit alleen nog te twijfelen namelijk zijn deze toppen nog wel te doen na ze 6 weken eerder te hebben geoogst zo niet zal ik het risico moeten nemen om ze gewoon te laten staan en desnoods de boel proberen om te kopen maandag wat denken jullie wat zouden jullie doen het gaat om in totaal 180 planten?

 

 

Mvg,

Edited by zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo dat is niet zo mooi k denk dat er niemand is die wiet wil roken die 6 weken te vroeg geoogst is.

 

kun je dat bezoek geen 6 weken uitstellen?

 

groeten

Edited by zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

das snel zegggg,

 

kan helaas niet ze komen bij iedereen binnen in heel deze straat met name alleen deze straat in de gehele wijk, ze hebben ook eerder per brief meedegedeeld dat als je op vakantie of iets dergelijks gaat dat je dat moet melden aan de gemeente en dat zij dan voor een andere oplossing zouden kijken.

 

Oplossing was als volgt ze konden meteen langs komen om te kijken dat heb ik toen ook maar niet gedaan en nu wil ik er niet meer op hameren omdat het anders ook weer opvallend over gaat komen.

 

men weet ook niet waarvoor ze controleren ze beweren voor de badkamers de keukens en de zolders maaree ik heb begrepen dat ze de badkamers en de keukens maar al te vaak overslaan ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ontruim je hok maar vast, ze komen alleen in jouw straat kijken. Is voor mij toch een vraagteken zijn ze niet naar groot stroomverbruikers aan het zoekken ? Dat ze een meting hebben gedaan bij het wijk/straat verdeel hok en nu aan het zoekken Ijn ?

Geen idee hoegroot je hok is en hoeveel lampen aar 180 denk ik al snell aan 20m2

 

Omkopen niet aan beginnen ze nemen je geld aan lopen weg en bellen 0900 8844

Share this post


Link to post
Share on other sites

Topic aangepast verkoop vragen zijn tegen de regels van wietforum.

En om toch een antwoord te krijgen over het bezoek heb ik het niet gedeletet.

 

Graag rekening mee houden.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zod en andere Mods een deze edit bespaard

Maak van die 4 dan weer even een 6 Groot verschil en stond er voor je edit goed in

 

Quote doe be niet op die manier

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Excuus mijn fout iets te geedit.

Is gefixt.

Thank Grow Weed voor de oplettendheid.

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

:o :j ehhh opruimen of op de blaren zitten ....... :j moeilijke keuze.....

 

:j

 

m.v.g

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omkopen zou ik in ieder geval niet doen, lijkt me de slechtste keuze die je kan maken bij zo'n inspectie van onbekenden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonde, maar inderdaad rap ruimen!

 

Als ze echt alleen voor keuken etc komen zouden ze niet zo'n haast hebben om te kijken.

Het is jammer, maar ook het risico van growen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja zo moeilijk is t toch niet alles opruimen inspectie afwachten daarna weer inrichten en knallen t hoort er allemaal bij.

 

alles beter als dat zij t ruimen en jij hun kan gaan betalen snap ook eigenlijk het probleem niet zo.

 

en wiet 6 weken te vroeg geoogst...snap eigenlijk niet met zo n setup dat je zo n vraag durft te stellen ja k weet elke niet gestelde vraag s een domme vraag

maar kom op 6 weken te vroeg op wat voor bloeitijd ..kan jezelf ook wel nagaan toch..

Share this post


Link to post
Share on other sites

precies Agent orange :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tjahhh het was ook maar een vraag kan je ook meteen nagaan hoe wanhopig ik nu ben :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

als het niet anders is is het niet anders helaas zal morgen beginnen met het ontruimen, kzal zodra ik nieuwe zet hiervan een verslag bijhouden mocht het nog zover komen op deze locatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

moet de gemeente bij jou binnen komen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het niet mogelijk om ze (tijdelijk) ergens anders te plaatsen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammmer man van al je planten 6 weken de deur op slot houden is vast geen optie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet niet of het in potten staat, maar kun je ze niet ergens in de natuur een dagje laten doorbrengen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

das wel makkelijk gezecht maar 180 planten ff 1 dagje in de natuur zetten is nog een heel werk plus je moet er plek voor hebben en met 180 pottn met grote planten erin sjouwen zou in de buurt ook opvallen

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat had ik ff nie gelezen sorry

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dat met zo een bril :o

 

/zODd

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

omkopen? bedrijgen zul je bedoelen! :j

 

Ruimen die hap en ff een normaal soortje erin om de minste tijdschade te lopen ff een ronde pp'tjes draaien, cashen en amnesia terug erin :o

 

Liever een zooitje fluf dan al je spullen plijte en op de lijst. Ik was net een dag te laat, afgebloeide ronde alsof ze de klok erop gelijk hadden gezet.

 

Mijn geluk was huisvredebreuk van de eigenaar dus ik kwam er met wat lullige mijers vanaf :j

 

Je spul ben je toch kwijt dan maar de eer aan jezelf!

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ben ik de enigste die zn "achternaam" in de openingspost ziet?? :o :j :j

 

gr

 

mr de vries

 

ik heb mn planten de laatste ronde ook iets eerder om moeten gooien. heb de afspraak nog een aantal weken weten uit te stellen tho. voorgenomen nooit meer een haze te kweken :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zag ik ook Jeice, nam voor het gemak aan dat het niet z'n echte naam is..

 

planten in pot van A naar B brengen.. al vaak overwogen.. nooit gedaan. veel te veel risico om met stinkende planten te gaan slepen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...