Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
criticalwidow

Rare geurtjes...

Recommended Posts

Hoi,

 

 

Oei, oei, oei ik ken beter op gaan passen nu denk ik.....

Ik vertelde al eerder in mijn topic dat er een rare geur voor de deur hing.

Het is niet echt een wietgeur maar als je er een beetje "in zit" weet je dat dat het wel is.

Nu viel het dus wel iemand op die voor de deur stond al een tijdje.

Ik moet er wel bij vertellen dat je het pas echt ruikt als je lang bij de deur staat en goed je neus op moet halen.

Ookal zit ik op dit moment zeer krap bij kas heb ik toch maar een rhino filter 425m3 besteld die ik moet ophalen.

 

Pff ik weet dat het weinig uitmaakt, maar ik denk dat ik me even gedeisd houdt na deze ronde :j

Het zijn maar 5 planten maar ik wil geen gesodemieter aan de deur hebben van de popo.

 

Wat ik wel af en toe doe is het raam openzetten, de gordijnen open en de luxafles open van het kamertje waar de tent in staat, maar dat je net niets ziet.... zodat in ieder geval mijn buren geen vermoedens zullen hebben of krijgen....

 

Zijn er misschien nog andere foefjes om de mensen af te leiden?

Ik wil in ieder geval mijn buren "te vriend" houden en hun het idee geven dat ik geen plantjes kweekt :o :j :j

 

 

Gr Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi critical,

 

je kan misschien een beetje phuopsis stylosa in je (voor)tuintje planten? Weten ze ineens wat er zo lekker ruikt :j

Wat ik ervan lees is dat dit enorm naar cannabis ruikt. Heb zelf nog niet het geluk gehad om dit te mogen vaststellen :j

 

Stom van me, daar heb je nu uiteraard niks aan :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey George,

 

 

 

Ik ziet het idd ja.... heb ff gegoogled :o

Enig idee waar ik deze planten ken halen?

Ik heb geen tuin maar ik heb wel allerlei bloempotten op de gallerij en op balkon staan.

Maar het zou wel een goeie afleiding zijn denk ik zo.....

 

Bedankt voor de tip :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja greenstein dat zoiezo....

Ik zit m nu wel aardig te knijpen ben net zelf ook ff gaan ruiken.

Maar ja, nu dat je het weet ruik je het overal :o

 

Ik weet zeker als er idd een paar goed ruikende planten voor de deur zouden staan, zal je het niet meer ruiken :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb hetzelfde in mijn gloednieuwe G-Tools kast. Nu tegen het einde van de (eerste) kweek begin ik 'm ook wat te knijpen omdat het met vlagen echt onwijs meurt in m'n slaapkamer.

Bij mij is het bij vlagen, als de lamp aanstaat ruikt het meer dan met de lamp uit. Maar ik stond laatst ook met mijn buurman te kletsen in m'n voordeuropening en toen rook ik echt zó goed die planten. Beetje op 'm gelet maar had niet het idee dat hij maar iets rook. Sterk bloeiende planten ruiken ook wel anders dan een brandende joint. Maar ik ga sowiezo een beter filter installeren m'n volgende ronde. Er zit nu een Prima Klima 360m3 in. Zou niet weten waar het anders aan kan liggen omdat alles in de kast zit (alle slangen).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is bij mij ook, wanneer de lamp aan staat gaat hij harder afzuigen en daardoor ga je ook meer ruiken....

Wel is het zo, dat het bij mij echt pas gaat ruiken als het midden in de nacht is.

Dan is alles namelijk op temperatuur en dan slaat die afzuiger goed aan....

 

Ik ging net ff voor de deur zitten en heel af en toe ruik je een geur.... maar je hoeft niet persee gelijk aan wiet denken maar een kenner zou al gelijk genoeg weten ben ik bang!

 

Zo maar als jij een gloednieuwe kast hebt aangeschaft dan moet er toch wat mis zijn met die setup denk ik....

Er zit zeker een gtools afzuiger in met ingebouwde thermostaat.... Op hoeveel graden heb je hem staan? Of op welke stand?

 

Ik heb nu 2,5 ronde met deze filter gedraaid en rook de vorige ronde aan het eind ook al deze geur maar nu wordt het steeds sterker...

Het is een behoorlijk zware kutfilter en hij "lekte" nog kool ook toen ik hem op wilde hangen deze ronde.. :o

 

Succes smellyshit :j :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb na mijn filter nog een geuren neutralisator in mijn slang liggen, je ruikt helemaal niks meer, kost een tientje en vervang ik elke kweek voor een nieuwe.

ona pro block

Is er in diverse geuren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik draai overdag dus ik heb overdag het meeste last van geurtjes. Als ik m'n slaapkamerdeur dicht houd is het wat minder.

Er zat een G-Tools afzuiger in maar die heb ik vervangen, ik gebruik nu een Ruck 125 met 4 standen (handmatig) i.c.m. een Prima Klima 360m3. Volgende ronde wil ik het met een Phresh Filter gaan proberen.

Overdag draai ik met de afzuiging op volle toeren, 's nachts standje 1.

 

Maar je word er gewoon para van, van de week stapte ik uit mijn auto die 20 meter van mijn huis verwijderd stond en ik zweerde dat ik m'n plantjes rook... buiten :o

Nu heb ik een vol beplante voortuin die gelukkig het meeste van de geur maskeert, maar toch... :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm dat is mij ook gebeurd, sta voor de deur te praten zegt de persoon in kwestie : jij kweekt wiet he? Ik ruik het namelijk hier :j

Gelukkig geen nsb-er en deze keer heb ik mjin buren ingelicht .

Enige reaktie was: Als je er maar geen plantage van maakt, 1tje ruikt lekker, 100 niet meer :j

Mijn bek viel open, was een beetje altoburgervrouw maar die was wel eens bij een mega plantage geweest.

Geluk moet je hebben met dit soort dingen (en een nieuw koolstoffilter :o )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb na mijn filter nog een geuren neutralisator in mijn slang liggen, je ruikt helemaal niks meer, kost een tientje en vervang ik elke kweek voor een nieuwe.

ona pro block

Is er in diverse geuren

 

kijk, dat zijn de tips :o tnx.. (bezig setup te creëren voor na de buitenkweek)

 

 

groet,

 

T-o

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mrWeed; Kijk! Dat zijn de betere buren :o

Mijn buren zijn ook wel chill, áls ze het vermoeden hebben zullen ze denk ik eerst naar mij komen ipv. de blauwe petten in te lichten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb hetzelfde in mijn gloednieuwe G-Tools kast. Nu tegen het einde van de (eerste) kweek begin ik 'm ook wat te knijpen omdat het met vlagen echt onwijs meurt in m'n slaapkamer.

Bij mij is het bij vlagen, als de lamp aanstaat ruikt het meer dan met de lamp uit. Maar ik stond laatst ook met mijn buurman te kletsen in m'n voordeuropening en toen rook ik echt zó goed die planten. Beetje op 'm gelet maar had niet het idee dat hij maar iets rook. Sterk bloeiende planten ruiken ook wel anders dan een brandende joint. Maar ik ga sowiezo een beter filter installeren m'n volgende ronde. Er zit nu een Prima Klima 360m3 in. Zou niet weten waar het anders aan kan liggen omdat alles in de kast zit (alle slangen).

Prima is een flut merk zo'n filter houd het in de spuit kabine opt werk maar 1 week vol een phres dik een maand

 

Kwa buren heb ik nu ook een goede ken hem pas sinds een paar weken woont er net maar hij stond met z'n pa men terras tafel te bekijken van zijn terras af staan gladiolen ridder sporen en meer kleurrijk spul op

En hij zecht die kas achter je tafel staat zeker wat anders in

 

Ik hoezo? Hij omdat die tafel temooi voor de kas staat, ik glimlach een beetje, hij nouja als ik maar en testertje krijg houk

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ruik ook wel eens wat maar dat is geen wiet.

Meer zo`n konijnen lucht

de geur van de koolstof filter pak je er ook wel uit als je het weet :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een goed Filter doet wonderen. Goeie zuiger goed filter, juist geinstalleerd, Klaar

 

In het verleden ook wel is para geweest door de geur.. Maar iets extra aan zuig kracht, en iets groter filter houd me al ruim 1.5 stress vrij. (kweek niet non stop)

 

Groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

een goed filter is toch wel zon beetje het belangrijkste van heel je instalatie

ik snap niet dat mensen er zelfs maar aan denken om daar op te bezuinigen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juist pier000!

Dat is nou precies wat ik bedoel die lucht!

Maar na verloop van tijd wordt het erger en ga je toch de wiet "er doorheen" ruiken.

 

@de rest:

 

 

Ach ik maak me niet heel druk om de buren (turks & antilliaans) maar wel om de visite van mijn buren :)

 

We komen net terug van de plantenhal :j dus mensen als je de geur wilt maskeren moet je lavandel, thijm en andere kruidplanten nemen.

Die lavandel komt er ver boven uit hoor! :j :j

Nu nog wachten tot dat ik mijn filter op ken halen want dan slaap ik waarschijnlijk weer wat beter :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Frits Bom:

 

 

Daar heb je gelijk in maar ik heb nergens op bezuinigd, maar als er tegen mij wordt gezegd dat ik ruim 3 kweken met mijn huidige filter kan draaien dan zou jij het toch ook geloven?

Nu haal ik een rhino filter van 70 euro die precies goed is voor mijn buisventilator die ik ook pas nieuwe heb aangeschaft voor 170eurie...

Als het er moet komen dan haal ik het maar ik ga niet met een 50000000m3 ven en filter zitten voor 5 plantjes :j

 

En ik ga ook nog een andere erbij halenm om te testen deze zijn nieuw op de markt verschenen de dutch toutch filters....

Dus dan heb ik 2 filters liggen..... maar ik gebruik er maar 1 :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...