Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

cannabusinesss

Waar vind ik het?

Recommended Posts

Ik ben al een tijdje op zoek naar die stevige plastice buisjes waar sommige mensen hun zaden in versturen bij een ruiltje bijvoorbeeld.

Ik krijg ze wel eens zo en stuur ze zo ook weer naar anderen. Waar kan ik deze bestellen of kopen?

 

Het liefst een shitload zodat ik gelijk genoeg heb, een euro per stuk heb ik dus niks aan.

 

Ik heb een webshop gevonden die ze per 200 verkoopt voor 12,95 maar die zijn maar 4,5cm groot en zijn net iets te klein voor mij.

 

de bedoeling van dit topic is ook, als iemand iets zoekt maar niet kan vinden kan hier d evraag gesteld worden als een groot verzameltopic :verrygood

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zijn reageerbuisjes dat is niet echt wat ik zoek. En ook de aantallen zijn net te weinig 20 a 30 ik zoek 100/150 dat soort dan ben ik gelijk klaar voor een paar jaar.

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb er niet zoveel mee om het zelf nog in elkaar en op maat te moeten knutselen maar die ghb buisjes voldoen wel.. verschillende maten en waterdicht!

 

Greetz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voorgedraaide joint buisjes gebruiken uit de koffieshop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom niet in van die mini zakjes van de coffeshop waar ze weed in doen wanneer je 1 gram besteld.....? dat is toch handiger om op te sturen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hebben ze bij de Apotheek geen Mega formaat capsule's ?

@ faraon

omdat wanneer je post verzend er onderweg het een en ander geplet kan worden

wat resulteerd in gebroken zaadjes bij de ontvanger

en da's zonde :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
waarom niet in van die mini zakjes van de coffeshop waar ze weed in doen wanneer je 1 gram besteld.....? dat is toch handiger om op te sturen?

 

Omdat de zaden daarin erg makkelijk geplet worden.

Door ze in plastic buisjes of bijvoorbeeld een lege pen te doen wordt dat pletten bijna onmogelijk, terwijl het de verzendkosten en moeite haast niet vergroot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de "GHB buisjes" hier besteld.

 

Groeten Beaker

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarschijnlijk wordt er een eppendorf bedoeld.

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het fout gaat met de post hebben busje ook geen zin.

gallery_20039_11320_112338.jpg

 

Daar krijgen ze alles kapot.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als het fout gaat met de post hebben busje ook geen zin.

gallery_20039_11320_112338.jpg

 

Daar krijgen ze alles kapot.

 

/zODd

 

de nederlandse hoeren lopers (dhl) heb ik niks dan klachten over op me werk 8 vd 10 dingen die hun bezorgen zit schade aan, buiten doos heel doosjes met schroeven erin kapot gesporengen van het gooien en meer van dat soort grapen,

 

ikzelf gebruik fabory tapdoosjes tot op heden geen klachten over gehad dus denk dat ze goed genoeg zijn,

echter gebruik is wat ik voor hadnen heb op het werk en heb ze nooit hoeven kopen ( embelage materiaal)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ g.w.

 

Die buisjes zijn rotzooi, dat is van dat krak-plastic dat knijp je tussen je vingers kapot. Je hebt echt wel goeie buisjes die niet kapot te krijgen zijn al rij je er met een vrachtauto overheen. Vooral die buisjes met dof plastic vind ik fijn die zijn oersterk.

 

De dikte van het plastic/pvc en de dikte van het buisje heeft alles te maken met hoe sterk het is.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kreeg vaak balpen delen met zaad....kwam altijd goed aan :verrygood ...

Sannie heeft een heel arcenaal aan verzendmethden...mja...dan moet wel als zaadboer ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ faraon

 

Meen je dat nou sirieus? in een zakje doen en opsturen?

 

met jou zou ik nog geen zaadje ruilen als jij je zaden zo opstuurd.

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kreeg de zaden uit Denemarken ook gewoon in gripzakjes.....

van de 4x is het 3x goed gegaan. 1x had ik gekraakte noodjes.

 

Als je in bubble envelop stuurt komt het meestal wel goed aan. Het kan natuurlijk altijd

stuk gaan.

 

Grote hoeveelheden, of veel verschillende soorten verzend ik in een TicTac doosje. Als ik maar

een paar zaden zendt, stop ik ze tegenwoordig in dubbel bubble folie(klinkt lekker)

en stop een paar ongebruikte sig. filtertjes erbij om druk op te vangen.

 

Tot nu toe altijd goed gegaan en nooit iets gebroken. :verrygood

 

Natuurlijk weet ik dat als het fout gaat, ik de zaadjes kan vervangen. Als je van een soortje maar 10 zaden hebt,

zou ik ze altijd in een plastic bic pen o.i.d. versturen.

Kost ook geen postzegel extra want je blijft gewoon onder de 20gr. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey cannabusiness-----> ......ik heb toch al beantwoord van dat ik er niet heb aan gedacht ,dat tijdens het transport de zaadjes kon kraken..; ).............en daarbij er zijn andere bedrijven die dat ook zo doen daarom waarom niet in zo n zakjes maar nu weten we het waarom niet :verrygood .........maar bon....sannie doet dat .........dutch passion doet dat........goed verpakt zoals mijn colega der boven het heeft vermeld met van die bubbels inside....why not.......tiktak doosje vind ik ook wel best goed ideel maar dan zal het waarschijnlijk ook kraken tijdens het transport, eh? ;)

 

Ik doe geen zaadbusiness...momenteel.....ben nog in leer process.. :D

 

Ps: je doe wat je doet...alles hangt af wie het vervoerd...als dat zo n dummy is die van alles laat vallen wat kan je er tegen doen. maar totn nu toe heb ik een paar zaadjes besteld en kreeg het in een zakje

 

Faraon

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar ALTIJD in een bubble envelop.

TicTac doosjes kun je op staan en breken echt niet. ;)

 

Ook als ik ze in een pen stop, zorg ik ervoor dat de zaden niet kunnen ramelen en dat ze vast

geklemt zitten in de pen. (laat maar vallen, gooi en schud er maar mee dummy) :verrygood

 

Ook versturen van pennen en buisjes NIET in een gewone envelop,

maar ook in een (ver)stevigde envelop (bubble) en liefst in een foldertje of vastgeplakt in de envelop.

 

In de sorteermachine's bij de post kunnen voorwerpen uit de (papieren) envelopen schieten!!

Bubble envelopen kosten bijna niks, maar zijn zó véél waard!

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd pen en bubble...en de zaadjes niet laten rammelen door bv voltestoppen met watten.. ;) ...

en de telegraaf erbij... voor de inktlucht :verrygood ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb hier paar van die ghb buisjes liggen

ben erop gaan staan maar zijn nog heel :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...