Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Doede

Riooljournalistiek

Recommended Posts

Riool betutteling.

 

Uit analyses van het riool water, in 19 Europese steden, is gebleken dat er naast x.t.c. ,speed, cannabis, 355 kg. cocaïne en miljoenen liters alcohol per dag, door het riool gaan.

Als kind werd mij verteld ,dat je niet in een andermans stront moest roeren! Ze kunnen het echter niet laten. Vandaar dat de regering haar greep op de burger wil verstevigen en overweegt nog steviger in te grijpen in de persoonlijke levenssfeer (het nieuwe liberalisme) ,door ‘’zelfmeldende w.c. potten in te voeren.

Alle Nederlanders moeten dan met de billen bloot en worden met hun kont in een databank opgeslagen. Ieder mens heeft naast een aparte vingerafdruk, ook een specifiek billenprofiel.

Zodra je dus zit te poepen, wordt er door een sensor in de bril geregistreerd, wie er op de pot zit.

Een chip in de pot analyseert dan, wat er zoal doorheen gaat. Al deze gegevens gaan naar ‘’de shit-task-force. Deze gaan dan de eventuele overtreder aanpakken. Hij of zij is zeker van de pot gerukt; zal dan ook waarschijnlijk een gevleugelde uitspraak gaan worden.

Mocht je dus in de toekomst illegale drugs gaan gebruiken,dan zit er niet anders op , dan een niet geregistreerde emmer te gebruiken en deze elders te legen.

De vraag is nu; dreigt Nederland een open riool te worden en gaat het recht op zelfbeschikking er nog meer doorheen of blijft het bij riooljournalistiek?

Het verschil kunnen wij maken ,door te gaan stemmen op een partij,die opkomt voor de belangen van 1 miljoen cannabisgenieters.

Let wel , het gaat om 16 zetels1

 

Doede J. de Jong, Appelscha

Biologische wiet- en ‘’tomaten’’ kweker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja----> Daar is hun antwoord se in de riool: als er zoveel hard en osftdrugs gevonden is,,,,,,dan is dat teken dat de meeste consumeert......dus dan maar legalizeren.....dan kunnen ze wat aan de economie doen....ipv de gestapo uit te hangen en met geld te smijten in de shit van andere mensen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Awel ik geloofer niets van.....ik steek mijn hand in het vuur dat de meeste gelogen is kan niet anders.....dat is wat mijn intuitie en mijn intelligentie mij vertelt.......welke overheid tijdens de crisis gaat geld besteden in een riool.......hoe lang zijn ze bezig geweest? om deze conclusie uithalen......1 dagje? tijdens de weekend? of een heel jaar,elke dag.......of is er toevalig een riool bedrijf die zich er mee bezighoud??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Awel ik geloofer niets van.....ik steek mijn hand in het vuur dat de meeste gelogen is kan niet anders.....dat is wat mijn intuitie en mijn intelligentie mij vertelt.......welke overheid tijdens de crisis gaat geld besteden in een riool.......hoe lang zijn ze bezig geweest? om deze conclusie uithalen......1 dagje? tijdens de weekend? of een heel jaar,elke dag.......of is er toevalig een riool bedrijf die zich er mee bezighoud??

 

Dit is een satirisch stukje. In een crisis wordt wel meer geld over de balk gekwakt. Neem bv. de anderhalf miljard euro politie kosten(per jaar ), die uitgegeven worden om de medemens, in de vorm van drugsbestrijding, te onderdrukken.

Anderzijds is het wel zo ,dat ze hun greep op de burger, door zoveel mogelijk over hem aan de weet te komen,denken te kunnen

verstevigen. Dus wat dat betreft zijn ze er gek genoeg voor.Ik hoop dat ik ze niet op een idee heb gebracht.

 

Alles wat nodig is voor het kwaad om te triomferen, is dat goede mensen niets ondernemen!

Openheid en staan voor wat je doet en zegt is dan ook van wezenlijk belang.

H.gr.

Doede

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan vind ik het maar een raar techniek....

 

.........dat ze de burgers het leven moeilijk aan het maken zijn......datis vrij duidelijk..

 

Zij hebben wel een voorsprong ze kunnen van alles zeggen en niemand zal het ooit bewijzen of het klopt of niet

 

Maar als wij de blowers,kwekers of alle mensen die voor legalizatie zijn iets voorleggen...met feiten......steun van de wetenschappers en sommige politieken partijen....hangen ze de 3 apen uit: horen zien en zwijgen.

 

 

en dat heet: DEMOCRATIE........bullshit: zij respecteren de democratie niet dus wat bewijst mij dat alles wat er gezegd wordt klopt.....maar bon...

 

Always stand up for your right and the victory will be done

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...