Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Ganjaman1

R.i.p. Lizzy !

Recommended Posts

vind het ook klote voor je maar het leven is veel harder dan dit en daar wens ik je dan ook heel veel sterkte mee

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ts komt over alsof hij helemaal van de kaart is, dat snap ik niet. Ik vind het jammer als een beest dood gaat, maar ben me bewust dat dat part of the game is en reageer daar nuchter op in tegenstelling tot ts. Als je je verhaal zo graag op internet wil doen moet je accepteren dat er ook mensen zijn die anders denken dan jij. En dat ik anders denk dan de rest maakt nog niet dat ik gek ben.

 

Een dierenvriend

 

Ps beetje jammer dat mijn vorige posts zijn verwijderd, maar een mooie afspiegeling van deze wereld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een slecht gevoel hebben is echt klote....want je hoofd zegt zo en je hart voelt anders.......terwijl je weet dat er een begin is en een einde....de meeste volwassen mensen weten dat goed genoeg. Maar wat veel moeilijker is zeker als je een gevoelig mens bent: dat is voorbereid zijn wanneer het aankomt ( de einde: sterfte geval) niemand kan voorbereid zijn op zo n moment. Als je er goed tegen kunt: lucky guy.......maar als je er niet tegen kunt en je krijgt een gevoel dat alles zwart is: niets interesseert mij dan is het minder leuk

 

 

 

Elk mens is anders ingesteld dat maakt het leven juist zo interessant: je leert van andere mensen hun gevoelens die je msshien nooit hebt gekent.....zelfs een sterf geval heeft zijn positieve kant....je wordt met den tijd sterker en sterker zolang je maar niet die soorten vragen stelt van: waarom ik, waarom nemen ze alles van mij af want die vragen daar zal je nooit een antwoord op krijgen....die maken je alleen maar kapot

 

ik garandeer u......100% van de bevolking in deze wereld zal vroeg of laat een sterfgeval meemaken......en als je er 1 tegenkomt...dan is het uw beurt om hem of haar je ervaring mee te delen.

 

en zoals ik het daarvoor heb vermeld: gevoeligheid is teken van dat je een gezonde mens bent tenminste mentaal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ganjaman!

 

Er is maar 1! Soort liefde.

Het verlies van een naaste kan erg pijnlijk zijn.

 

Tijd heelt, for sure!

 

Kierewiet! Ik walg van het lezen van je posts.

 

Tette

Share this post


Link to post
Share on other sites

My condolences !

Verlies van een huisdier is nooit fijn.

 

Toen 't mannetje van m'n 2 poezen is gestorven was 't vrouwtje ook heel zielig.

En omdat ik toen nog single was en lange dagen van huis was, heb ik toch maar besloten van een nieuw speel kameraadje voor d'r te halen.

 

Je zal je zelf ook een pak beter voelen als je mannetje terug happy is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

KOmaan guys kierewiet heeft msshien een andere soort leven dat wat harder is dan de meeste onder ons.......mssien zijn zijn gevoelens harder geworden met den tijd.

 

Tenminste heeft hij een opmerking geplaatst dat hard klinkt maar msshien was dat zijn beste opmerking die hij kon geven.

 

Voila se bob bewijst het........daarom wed ik nogmaals voor 200 gram wiet ( moet wel vers zijn eh) dat als je een nieuwe vriendje thuis neemt je terug goed zal voelen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toen mijn oma overleed heb ik op dat moment geen traan gelaten en was blij voor haar dat al haar ellende achter de rug was. Ookal heb ik er verdriet van dat ze er niet meer is ben ik blij dat ze haar rust heeft gevonden en heb er daarom ook geen hele grote moeite mee.

Ik heb een verlies geleden en net zoals kierewiet zegt thats part of the game.

 

De een reageerd voor de een overdreven en voor de ander normaal.

 

Kierewiet heeft misschien niet zo leuk gereageerd maar heeft zeker een punt.

 

Ik probeer gewoon mijn steun te brengen voor zover, zonder dat ik daar mijn mening over vel. Iemand vraagt om steun dan is het de keuze of je een steuntje in de rug geeft door een klein stukje tekst te schrijven ja of nee.

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje jammer die reacties tegenover iemand die anders denkt, terwijl bijna iedereen hier anders denkt dan de meute, want wat doe je anders op dit forum??

 

Faraon je kunt maar zo eens gelijk hebben dat ik harder ben in dat opzicht, maar dat wordt hier blijkbaar niet geaccepteerd. Ik mag hier mijn eigen mening / inzicht geven en delen. Als je het daar niet mee eens bent prima, maar reageer dan ook normaal als je daar de mond vol van hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Natuurlijk word dat hier niet aanvaard, dat is zeer begrijpelijk: Tijdens een begravenis ga je toch ook niet zeggen......yeah man thats life lets go on.

 

Je sterke karakter wordt zeker gewaardeerd maar niet nu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij een begrafenis hoef ik dat niet te zeggen, bij de mensen die dat overkomt die ik ken zijn zich daar wel van bewust.

En een relatie van mensen onderling vind ik heel anders dan tussen mens en dier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het gaat niet om het geven van je mening want om eerlijk te zijn dat hoeft niet in een topic als dit

de TS heeft verdriet en vraagt helemaal niet om aandacht of wat anders ook hij verteld gewoon zijn verhaal.

 

mocht iemand een mening hebben dat je je niet moet aanstellen dan hou je die toch lekker voor je niemand is daar in geintereseerd in een topic als dit hoe goed ook bedoelt

 

als iemand sterft dan zeg je gecondoleerd met je verlies of je nou wel of niet een eigen mening hebt.

 

ik snap kierewiet zijn verhaal en dat zal ook allemaal wel maar met een beetje gevoel kun je zelf ook wel snappen dat het een debiele opmerking is tegenover iemand die verdriet heeft ;) toch ? je bent een slim iemand dus dat snap je wel

 

kortom de neen zijn pijn is voor de andere een klein obstakel op het levenspad. maar met een beetje gevoel omgaan met anderen is niet gek hoor. niet op een forum en ook niet in de maatschappij :)

 

life goes on is helemaal waar maar het leven is anders voor iedereen vergeet dat niet

 

(ontopic) een nieuw vriendinnetje klinkt ook niet gek toch is het mannetje niet meer alleen :innocent:

 

Bij een begrafenis hoef ik dat niet te zeggen, bij de mensen die dat overkomt die ik ken zijn zich daar wel van bewust.

En een relatie van mensen onderling vind ik heel anders dan tussen mens en dier.

 

is jou mening maar ik ben niet zon mensenvriend en je zou het van mij niet op waarde schatten als je je naaste mens verliest ik tegen je zeg ach joh life goes on stel je niet zo aan :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een mening mag je zeker geven, het gaat hier om de manier waarop je het zei..

 

Beetje met takt kan geen kwaad als iemand het er moeilijk mee heeft!!!

Je kan iemand met woorden een beetje uit de put helpen, of zoals jij hebt laten zien: ze er nog verder induwen

 

Ach ja we zijn het in ieder geval eens dat we het oneens zijn ;) :) :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het feit dat jou mening niet meer gevraagd wordt op een begrafenis zegt genoeg.

Uit respect voor bob, kan je een andere avatar nemen please!

 

Tette

Share this post


Link to post
Share on other sites

kierewiet dit topic gaat niet om wat jij vindt. Ik vind het op zijn zachtst gezegd nogal respectloos en ik verzoek je dringend om niet meer in dit topic te posten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag mannen ,

 

Ik ben weer thuis , en gelijk mn manneke ff aandacht gegeven ;)

Pff wat is het toch triest om sommige reacties hier te lezen , snap het echt niet maargoed.

 

Ik ben echt totaal niet iemand die om aadacht schreeuwt , maar ik wilde hier even mijn ei kwijt ...

 

En ik zie dat dat ook door de meestte goed gewardeerd wordt , waar ik erg blij om ben!

 

Tot het leven gewoon doorgaat , dat is een logica , maar dat ik hiermee zwaar zit , is persoonlijk. Dat is bij iedereen anders , maar ik ben nogal gevoeliig , een grote kerel met een klein hartje :). Tja , ik kan er ook niks aan doen , zo ben ik eenmaal geboren en vind het wel goed zo.

 

Had liever iets minder gevoellig willen zijn , maar dat ter zijde.

 

Mannen , nogmaals bedankt voor alle goede post's !!! Doet me erg goed.

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

niks mis mee gevoelige mensen ;)

'

geef je mannetje maar wat extra aandacht en jullie komen er met zijn tweeen wel goed door denk ik :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aan jou heb ik wat kerel!

Zulke mensen die posten hier doet me goed...de meeeste posten gelukkig goede berichten waar ik wat aan heb.

 

Ja , hij is toen straks weer lekker in een 25 graden ongeveer badje geweest , en lekker even gebadderd haha..

 

Deden ze normaal altijd samen , sprong de een op de ander, was echt geweldig op te zien het water spektakel ;)

 

Maargoed , alles goed komt zeggen we dan maar weer hé ?

 

"_"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey piet ,

 

Wat bedoel je precies?

Share this post


Link to post
Share on other sites

blijven mooie beesten

 

wij hebben hier een tegu staan die al monsterachtig groot aan het worden is,van de week geprobeerd even met hem buiten in het zonnetje te gaan zitten maar mijnheer vond het toch leuker om als een speer te verdwijnen in het konijnenhok hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaah Teju's zijn vet !

Mooie dieren , en idd zeer groot die wat ik gezien heb eens..

 

Zijn bijna alles eters of zit ik hier helemaal naast ?

 

Wat eet die van jou zoal?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey piet ,

 

Wat bedoel je precies?

 

Wanneer je geen dingen doet en onderneemt dan heb je weinig te verliezen.

Zelf heb ik succesvol gefokt met andere dieren en helaas zijn er 2 verongelukt. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh niet goed om te horen piet maar je hebt wel gelijk met je stelling inderdaad als je stil blijft zitten en nooit wat doet dan verlies je ook nooit wat maar daarintegen win je ook niks ;) mooi gesteld piet

 

de tegu heeft een netjes dieet van krekels,kakkerlakken, aardbeien (vind die lekker fruit ) kippenhartjes (om ze toch vlees te laten eten en natuurlijk eigengekweekte pissebedden (klinkt vies maar zit in aquarium en hebben eigenlijk een best goed hok hahaha leuk om te zien we hebben nu ook rozenkevers maar die vind ik te mooi om te geven :)

 

en groot worden ze inderdaad die dingen groeien hard man hahaha nog even en hij mag aan de honderiem mee hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ohzo op die manier , snapte hem eventjes niet..

 

Oei ..dat is zwaar kl*te , ja ik weet nu hoe het voelt helaas , echt een zwaaaar rot gevoel. ( zacht uitgedrukt ).

 

@ groninger Door die kut rozekeverlarven ( dola's ) is mn Baardje dood.

 

Door dr darmpjes heen gevreten ..

 

Maar hun mogen de kevers absoluut niet hebben , hoe kan het dan zijn dat jou Tegu ze wel mag?

 

En ik kweek zelf Blaptica Dubia's ( Argentijnse kakkerlakken ) , dus ik ben er niet vies van haha..

 

Maar kijk uit met wat je ze voert , je ziet het nu wel bij mij ..

 

En is een pissebed niet wat erg klein:P?

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha die kevers geef ik hem ook niet hoor die vind ik te mooi dus mijn vriendin mocht ze niet geven ;)

 

en ik hoor net van mijn rechterkant (mijn vriendin de echte reptielen liefhebber )dat het gaten eten gebeurt door morio's en niet door de larven van rozenkevers

maar hoe dan ook de tegu krijgt er ook niks van het enige levende wat hij krijgt zijn de kakkerlakken (inderdaad die jij ook kweekt ) sprinkhanen en pissebedden.

 

mijn rechterkant verteld me nu dat pissebedden ook goed zij voor je beestje en makelijk te kweken . wellicht eens de moeite waard om naar te kijken als lekker tussendoortje

 

 

oh edit ik hoor net dat als mijn vriendin een larve gaf (in het begin nog wel eens gehad ) dan drukte ze de kop eraf of kapot ivm wat jij hebt gehad

 

 

haha damn het is laat edit nummer 2

 

En is een pissebed niet wat erg klein:P?

 

1 wel maar 10 niet het zijn een soort borrelnoten voor die beestjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...