Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

andy321

afscheid...

Recommended Posts

woow alles eens rustig gelezen maar met tranen in me ogen! :P

 

onwijs veel sterkte en het jointje wat ik nu ga draaien rook ik op je!

 

sterkte andy321

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer een nieuwe wending erbij, het lijkt erop dat ons huis te koop moet worden gezet, ze wilde me eerst uitkopen, alleen heeft ze de middelen niet en wil ze de hypotheek waarsch. niet verhogen..

Lichamelijk ook een lekkere , kickback gehad de zenuwen en slaapgebrek gaat toch langzaam zijn tol eisen, en dit komt de genezing niet ten goede..

Er worden raadsheren geadviseerd en het lijkt erop dat het niet op een vriendelijke manier met goed overleg verdeeld zal worden..

Ze snapt dat ik boos ben en mijn deel wil alleen staan we qua idee van waarde linea rechte tegenoverelkaar, ik hoop echt dat de boel snel afgehandeld kan worden, zodat ik ook dat hoofdstuk kan afsluiten..

Je wil niet weten hoeveel spullen je dan ineens hebt die eigenlijk van beiden zijn, maakt het allemaal erg moeilijk om daadwerkelijk alles te verdelen..

grtz en nogmaals bedankt voor al jullie steun..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hou vol!

 

Heb je je olie reeds in je bezit, daar zou je echt goed op kunnen slapen :huh:

 

Zo niet, laat het even weten :huh: Het zal je genezing ten goede komen.

 

Sterkte nogmaals.

 

Ik stuur wat positieve energie naar je toe :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx. nee de olie heb ik nog niet, als het goed is komt het morgen, hier waar iik nu zit duurt de post altijd een dag of 2 langer.. als ik ze binnen heb deel ik mijn ervaring met jullie dank voor de positieve vibe's

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan wordt je ff op je plek gezet

 

En je begint na te denken .

Hoeveel mensen,En hoevaak het leven wordt ondergewaardeerd.

 

Na dit alles gelezen te hebben ,

 

Een quote van Bob marley met een positive energy

 

You just can't live that negative way.

You know what I mean. Make way for the positive day. Cause it's a new day...

 

 

Elke dag is een gegeven iets,, Nog velen gegunt

 

 

 

grtz lip

Share this post


Link to post
Share on other sites
thx. nee de olie heb ik nog niet, als het goed is komt het morgen, hier waar iik nu zit duurt de post altijd een dag of 2 langer.. als ik ze binnen heb deel ik mijn ervaring met jullie dank voor de positieve vibe's

 

Ik hoop dat je er wat baad bij hebt iig voor de nachtrust!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoop het ook vannacht lag ik om half 3 nog wakker, half 7 vanmorgen al weer naast het bed, eind van de week weer naar Leuven..hoop dat ik daar wat positief nieuws van meenemen kan.

Nadelig is dat ik eet als een gek, maar ik blijf afvallen, dit stelt me ook niet gerust, hou me maar vast dat dat door de stress komt...

grtz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar goed dan dat je nog zoveel eetlust hebt.

Dat betekent dat je de moed niet opgegeven heb.

Probeer goed voedsel te krijgen.

Healthy people heeft lekker drinken van vruchtensap met veel anti oxidanten en vitamines.

Ik zweer het je als je dat drinkt voel je je sterker.

 

Die olie hadden mensen denk ik wel sneller voor je kunnen regelen.

Je moet niet verlegen zijn mensen willen je helpen.

Als er iets is vraag erom dan kijken we wat we kunnen doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Verder wat info mbt antioxidanten die uit je voeding kan halen.Goed om te horen dat je geen eetlustverlies hebt.

 

FOODS THAT FIGHT BONE CANCER

 

Als er bij jouw een Turkse winkel in de buurt is, laat dan kijken voor Dut Pekmezi & Nar Suyu van Ersu.

 

Hou moed verder :huh:

 

Namaste :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sun sun, Mister golden sun,

please shine down on Andy...

 

0O1STCZEihI

 

Herstel :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Effies een update van deze kant, een toko hebben we hier niet in de buurt, en ook geen artikelen van Healthy people.

Eet op het moment gewoon goed, s'morgens een flinke bak volle yoghurt met een banaan en aardbeien.

daarna twee broodjes kaas, s'middags 6 boterhammen, sávonds gewone simpele warme maaltijd incl. toetje, dan krijg ik voor ik naar bed ga weer een hongerklop en ga snaaien..

 

Gisteren heb ik me laten overhalen en hebben een paar ouwe maten me meegenomen naar de kroeg, dit was geen goed plan lekker op mijn platte bek gegaan met een blauw oog en verschillende schaafplekken en beurse blauwe plekken..kon er ook nog wel bij..sta echt nog niet goed en heb krukken nodig alleen gaat dat beroerd als je dronken bent.

 

Maar toch een lichtpuntje de olie is binnen incl. een mooi plakje hash, onvoorstelbaar gratis en voor nix, kan degene die ervoor gezorgd heeft niet genoeg bedanken,hij en zij weten voor zichzelf wel wie thxthxthx..

Vanavond ga ik vroeg naar bed en hoop dat de olie het gewenste effekt heeft op me, slapen en de kop leeg dat is eigenlijk wat ik nu alleen maar wil.

Volgens de artsen kan je eten wat je wil maar als je geen rust vind in je hoofd zal je blijven afvallen, en dat is iets wat nu helemaal niet moet, ik ben van de 75 naar de 63 kilo gegaan in een maand tijd dat met mijn lengte 1 meter84 is echt te weinig..

 

Nogmaals dank ieder die me steunt, vaak als ik erdoorheen zit lees ik het topic door zit dan wel te janken maar het geeft me achteraf een goed gevoel dat er zoveel mensen met me meeleven..veranderd de kijk op de wereld in positieve zin..

Ik zal jullie op de hoogte houden over de results met de olie..

grtz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar zijn nu vrienden voor,...!!!

 

Toppie om te lezen,...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel fijn om te zien hoe deze "ciminelen" met hun medemens meeleven :D .

 

Ik hoop dat je veel baat hebt bij de olie.

 

Sterkte.

 

Groeten Beaker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tof dat je maten je meenamen iig. Achja ik loop niet op krukken en ben ook wel eens zo thuisgekomen :D

 

Wat betreft het eten, dat is wel minder. Misschien even kijken welk voedsel je de meeste energie leveren zodat je wat kan aankomen. Meer koolhydraten/vetten?

Share this post


Link to post
Share on other sites
daar zijn nu vrienden voor,...!!!

 

Toppie om te lezen,...

 

Inderdaad.... nu hopen dat je er effect bij hebt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kwartiertje terug mijn eerste druppen olie genomen kreeg een raar warm gevoel richting maag, nu effies met de laptop op bed heb een enorm zwaar hoofd :D volgens mij ga ik hier wel rustig van worden..

grtz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net wakker ik heb na het berichtje gister de laptop aan de kant gezet, lekker kussen gepakt en ben vrij snel in slaap gevallen.. kwart over 7 was ik wakker, dit is tot nu toe de langste nacht die ik hier heb gemaakt.

Ook heb ik heftig gedroomd, dit had ik ook al een tijd niet meegemaakt, vanmorgen voel ik echter naar mijn idee niets meer van de olie..

Heb sterk het idee dat het goed verdoofd, de pijnlijke schaaf en beurse plekken hadden me anders vannacht wel mede uit mijn slaap gehouden, vanmorgen voelt alles beter ..

Familie Go. bedankt voor het medicijn..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi dat je goed hebt kunnen doorslapen, dat ga je wel merken ...een beetje nachtrust.. :D

Gewoon nu al wat druppels innemen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb na het eten een paar druppels genomen vanmorgen, is het normaal dat je er van gaat vreten?? hongergevoel en een lekkere aparte buzz in mijn koppie, lichaam voelt niet zwaar aan maar zie nu al weer uit naar mijn bed vanavond..

Later vanmiddag weer 3 druppels gehad, de smaak moet ik wel aan wennen, had ik gisteren nog braakneigingen nu vind ik het al wel te doen..

grtz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeie zaak dat je weer een beetje kan slapen man

Share this post


Link to post
Share on other sites

De smaak is idd niet echt lekker :D

 

Dat eten is goed voor je, zeker als je nu dan de goede voeding tot je neemt (vreten... laat gaan laat gaan )

Je was veel afgevallen...wie weet nu..

Dat je weer uitziet naar je bed is goed.....je hoofd komt ook wat tot rust daardoor ben je moe ( slapen is ook een goed medicijn voor je )

 

grt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel mooi om te lezen hoe mensen op dit forum elkaar helpen.

Daar kan de gemiddelde nederlander + overheid nog wat van leren!! :D

 

Andy houd je taai kerel!

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites
de smaak moet ik wel aan wennen, had ik gisteren nog braakneigingen nu vind ik het al wel te doen..

grtz..

Bij inname onder de tong en het daar laten 'smelten' proef je nauwelijks iets.

Dat werkt prima per druppel, misschien de drie druppels na elkaar ipv gelijk innnemen?

Hou je sterk.

Nes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb na het eten een paar druppels genomen vanmorgen, is het normaal dat je er van gaat vreten?? hongergevoel en een lekkere aparte buzz in mijn koppie, lichaam voelt niet zwaar aan maar zie nu al weer uit naar mijn bed vanavond..

Later vanmiddag weer 3 druppels gehad, de smaak moet ik wel aan wennen, had ik gisteren nog braakneigingen nu vind ik het al wel te doen..

grtz..

Ja dat is een mooie bijkomst ollie werkt ook gewicht regulerend.

Mensen met overgewicht krijgen iets minder eetlust.

Mensen die tegen onder gewicht nijgen krijgen iets meer eetlust

 

Goed dat je het binnen heb hoop wat er vanafnu goede berichten gaan komen met betrekking op de tumor groote

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb na het eten een paar druppels genomen vanmorgen, is het normaal dat je er van gaat vreten?? hongergevoel en een lekkere aparte buzz in mijn koppie, lichaam voelt niet zwaar aan maar zie nu al weer uit naar mijn bed vanavond..

Later vanmiddag weer 3 druppels gehad, de smaak moet ik wel aan wennen, had ik gisteren nog braakneigingen nu vind ik het al wel te doen..

grtz..

Ja dat is een mooie bijkomst ollie werkt ook gewicht regulerend.

Mensen met overgewicht krijgen iets minder eetlust.

Mensen die tegen onder gewicht nijgen krijgen iets meer eetlust

 

Goed dat je het binnen heb hoop wat er vanafnu goede berichten gaan komen met betrekking op de tumor groote

 

 

Heel mooi om te lezen hoe mensen op dit forum elkaar helpen.

Daar kan de gemiddelde nederlander + overheid nog wat van leren!! :D

 

Andy houd je taai kerel!

 

Gr

Daar wil de overheid niks van leren want het zijn "criminelen" die het goede voorbeeld geven.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...