Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

andy321

afscheid...

Recommended Posts

Denk dat je goed moet relativeren. Vele kennen het gevoel van liefdes verdriet en in jou situatie komt het extra hard aan maar het is tijdelijk en je leven beslist niet! Het is dus normaal dat je je down voelt, imo kun je je er het beste bij neerleggen.. des te beter kun je het verwerken. Moeite verdoen om een meisje terug te krijgen is zinloos.

 

if you love something let it go, if it comes back to you its yours, if it doesn't, it never was

maar een beetje stoom van je afblazen kan natuurlijk nooit kwaad :)

 

1001 meer dingen om van te genieten in het leven

 

Keep it up

Share this post


Link to post
Share on other sites

??? Jeice,

 

hij hij gaat -misschien wel- de pijp uit ouwe. Dat valt niet zo 1,2,3 te verwerken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed lezen kerel. Stukje relativeren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Genezing is missch. nog mogelijk, echter een (vriendinnetje) die je 17 jaar naast je hebt gehad gaat me ook niet in de kouwe kleren zitten..

grtz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat gaat je zeker niet in de koude kleren zitten.... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja wat moet ik melden de plekken die zijn aangetast beginnen te branden en een stekende pijn te geven, hiervoor heb ik wel medicatie maar slik het liever niet, waar ik nu zit hebben ze een hekel aan wiet en hash, je bent dan een gebruiker..ze zuipen hier liever.

Da's niet leuk maar ik moet nu weer stiekem roken en verbloemen met wierook, net als vroeger...en ik doe wat langer met de 50 gr die ik mee kon nemen van voor de scheiding..Echter die raakt ook op, en dan? Vandaag bij de arts geweest die gaat over pijnbestrijding, leuk verschiet wat ie me aanbood. Enige waar ik nog hoop op heb is de olie, weet niet wat het me gaat brengen.Ik heb enige hoop ook omdat ik eigenlijk ben afgekickt van 5 naar een 1/2 gr per dag roken..

Ik had ook wel degelijk last van gewenning, netals het forumlid die iets sterkers zoekt..

Ik heb mij hoop gevestigd op cannabis, hoop de rust te vinden slaap op het moment 3 uurtjes en voor de rest ongeduldig, boos, en gefrustreerd omdat ik niet weet waar dit schip gaat stranden.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kop op en vraag je ouders hier naar te luisteren mischien veranderd het iets

 

Wens hè heelveel sterkte toe nogmaals en respect hoe je je staande weet te houden

Share this post


Link to post
Share on other sites

toevallig het lievelingsnummer van metallica load vink het beste album meen dat ie daar op staat, hier zal niets veranderen ten aanzien van (soft)drugs. Elke avond een stuk in je kloten van de drank is hier geaccepteerd gekke zooi..

nogmaals dank ieder k probeer mijn kop op positief af te stemmen alleen werkt dat verdomde draaiknopje niet goed..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is inderdaad van het load album en ik vind 1 van hun beste

Jij kan de juiste stand van het knopje niet vinden wij blijven proberen je te helpen de juiste stand te vInden

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb topic al tijdje gevolgd maar wist niet wat te zeggen :)

we hebben wat clashes gehad hier op WF door miscommunicatie dat hield me ook tegen.

 

ten 1e sterkte met het verwerken van je verlies op lichaams- en liefdesfront en het gevecht met de ziekte die je onder de leden hebt.

 

ik heb ook een redelijk uitzichtloze situatie (gaat van kwaad tot erger) en ik sla me er doorheen door iedere dag dag ik opsta te denken: he weer 1 meegenomen en vandaag gebeurt er vast wel iets dat het allemaal de moeite waard maakt (hoe klein dat iets ook is).

 

tav familie en omgeving: fuck them (klinkt hard) maar niemand is de ervaringsdeskundige die jij nu bent en veel van de goede raad/adviezen etc is letterlijk en figuurlijk gezeik waar je niks aan hebt maar wel verplicht bent om aan te horen en zga wat mee te doen.

 

olie is je redding, kun je ook nog sneaky gebruiken alleen het verkrijgen van is lastig maar het werkt wel en zet je wat meer met je beide voeten op de grond dan gebruik van cannabis via roken.

 

nog een factor, 1 die je niet in de hand hebt maar een heleboel doet is de tijd en je besef daarvan, volgens mij frustreert het als ik wet niet wat om nog van alles te willen maar niks te kunnen en lijdzaam voorwerp te mogen zijn waar het kortgeleden allemaal nog zo anders was.

 

k u t gewoon maar hou vol :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt, dat is ook wat ik moet proberen te doen fuck them, maar op het moment ben ik van hun hulp afhankelijk..

je hebt niet alles zelf in de hand, gelukkig krijg ik binnenkort olie als het goed is..

grtz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

anders moet je even contact opnemen met Wernard van Stichting Mediwiet

misschien dat die iets kan betekenen voor je :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn tot mijn grote verbazing mensen hier die me al verder helpen Spliff, als het goed is kan ik er binnenkort mee beginnen..ben benieuwd..

grtz en geniet van het weer dat is iets wat nu wel! meewerkt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als er meer mensen waren die elkaar zouden helpen, zonder er zelf beter van te worden....dan zou de wereld een stukje prettiger zijn :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed om te lezen dat niet iedereen door en door verrot is en aan zichzelf denkt Nog fijner is het om te lezen dat de aangeboden hulp gewaardeerd word.

Ik heb momenteel weinig herbs in de pocket anders had ik misschien ook kunnen bijdragen met een heerlijk olietje oid.

 

Enjoy the day, Andy ! en wat morgen brengt moet je je vandaag niet al te druk over maken.

 

mrWeed

Share this post


Link to post
Share on other sites

mrWeed :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Er zijn tot mijn grote verbazing mensen hier die me al verder helpen Spliff, als het goed is kan ik er binnenkort mee beginnen..ben benieuwd..

grtz en geniet van het weer dat is iets wat nu wel! meewerkt..

Mijn nood destijds was veel lager en m'n verbazing des te groter. zit hier traantje weg te pinken als ik me bedenk hoe ik me toen voelde. En hoe goed ik me Voelde toen me depressieve kijk op het leven en de maatschappij veranderde, Door jouw werden destijds me ogen geopend dat er toch nog nog goede zielen/mensen zijn

Nu is het voor mij niet meer dan normaal alles te proberen te doen wat in me macht ligt.

 

Kwou nog wat schijven maar 'kweet het niet te verwoorden.

 

1 van me buiten adh47's reserveer ik voor jou, nog een ongeer weekje afrijpen

Share this post


Link to post
Share on other sites

GW thx mate, ben erzelf niet meer aan toe gekomen om je zaad te proberen staat in verhuisdozen klaar om terzijnertijd mijn kant weer op te komen, al zal kweken hier moeten wachten tot ik een nieuw onderkomen heb..

 

Weet niet goed wat te zeggen op de goede en mooie gebaren en initiatieven...

grtz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maakt niet uit gozer heb nog 150+ f4 zaden, :) + genoeg soorten en kruisingen omte testen en de eerst komende 5 jaar geen zaaisel te kopen ( als ik me huidige aantallen aan houd )

 

Als je weer beter/gezond ben moet je maar rustig kijken wat je doet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

intussen een scan gehad in Leeuwarden is nog niet goed drie zijn groter geworden, Er rijden hier geen treinen anders..

Zaterdag moet ik met aangepast vervoer naar mijn ex om de handel te verdelen en om de mogelijkheid mij uit te kopen(koophuis op beider naam)

Kop komt maar niet leeg eergisteren wist ik van Zaterdag en inmiddels niet meer geslapen t sloopt je..

bless=pray for a better day

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterkte en Beterschap!! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gobru

 

je hebt helemaal gelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

maar ja ... helaas :P

 

ik leef met t motto .. wie goed doet wie goed ontmoet!

en doe iedere dag minimaal 1 goede daad voor een ander .

 

GroeneGroet

 

UrbanGrower

 

p.s. wie gaat er met een kliko/groenbak rondrijden om knip te verzamelen ???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...