Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

andy321

afscheid...

Recommended Posts

Pff heftig.. hoop op beter nieuws kerel, laat je hoofd niet hangen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

beste vriend, ik weet niet het preciese maar als het kanker is kijk hier naar

trek je conclusie en ik hooop dat het geen bulshit verhaal

 

in iedergeval sterkte voor jouw en je vrouw,

 

http://phoenixtears.ca/

Share this post


Link to post
Share on other sites

na lang nadenken ......

 

Geen 1 vlieger is ooit opgestegen zonder tegenwind .........

 

 

sterkte toegewenst van de hele familie Grower

 

Urban_Grower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey man,

 

Net als veel mensen hier ken ik je niet, maar krijg er een brok van in m'n keel. Heb dit ook al een paar keer meegemaakt van dichtbij en is emotioneel erg zwaar, je kan hem beter tegen een boom zetten, grote vuurbal en klaar.

 

Ik hoop dat de behandeling aanslaat en dat je snel beter nieuws krijgt over mogelijk herstel, wat een f...ing schande dat de verzekering dat hier niet dekt.

 

Ik vind het erg knap en ook goed dat je dit wil en kan delen met iedereen hier, realitycheck is soms goed om je te realiseren hoe goed je het eigenlijk wel niet hebt als je gezond bent. Hoop ook voor je dat die shit met je vrouw weggaat, dat kan je er al helemaal niet bij hebben, ook al is het voor haar ook heel zwaar.

 

Heel veel sterkte met alles en BIG UP for ANDY!!

 

Gr HH

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
beste vriend, ik weet niet het preciese maar als het kanker is kijk hier naar

trek je conclusie en ik hooop dat het geen bulshit verhaal is

 

in iedergeval sterkte voor jouw en je vrouw,

 

http://phoenixtears.ca/

 

Ik ken Andy ook niet persoonlijk, maar ik denk ,herstel weet wel zeker dat het een oprecht verhaal is..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krijg er een brok van in mijn keel dat ik dit las. Heel veel sterkte gewenst voor jou en je familie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allereerst uiteraard heel veel sterkte en beterschap toegewenst naar Andy321 in deze moeilijke tijd!

 

Daarnaast even een kleine herinnering aan allen dat het helaas NIET is toegestaan om materiele dingen aan te bieden in welke vorm dan ook.

Ik heb een paar kleine aanpassinkjes gedaan bij de mensen,wiens hart op de goede plaats zit en die iets te enthousiast hulp aanboden.

Let er even op mensen svp.

 

Meelevende en 'goede vibes-sturende' berichtjes zijn natuurlijk nog steeds heel welkom en laat die aub gewoon blijven komen.

Sterkte Andy.

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb het zelf 9 jaar geleden overwonnen.. maar nipt.. wens jou en je omgeving veel sterkte en kracht!

 

T-o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Man,man, je wordt echt niet gespaard zeg :verrygood

Hopelijk gaat de behandeling in Belgie goed aanslaan en zal de tijd de rest doen.

Het nieuws is nog vers en mensen doen rare dingen als ze geestelijk in nood raken, vooral als het iemand die ze lief hebben.

Heel veel sterkte!

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeeeeeeeeeeeetje ...........

 

:verrygood

 

UrbanGrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Andy,

 

Ik ken je niet maar het voelt als een messteek als ik dit zo lees :verrygood

 

Ik wens je heel veel sterkte toe en ik hoop echt dat de behandeling aan slaat!

 

Sterkte van GH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil iedereen bedanken voor de hartverwarmende woorden, ben inmiddels uit huis bij familie ingetrokken. De hele zooi die erbij komt maakt het niet gemakkelijk, scheiden is een heftig iets buiten de emoties erg veel dingen die geregeld moeten worden.

Wel lijken de tumoren te krimpen wat opzich wel positief nieuws is..

Ik neem zoveel mogelijk rust en wil iedereen zeggen wacht niet te lang met naar de dokter gaan, ik had al 2 jaar last in dat been..

 

grtz en nogmaals dank ieder..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterkte Andy... :verrygood

 

al over nagedacht om cannabisolie te proberen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee spliff, dat nadenken is iets wat erg moeilijk gaat in mijn malende hoofd, hoe kom ik eraan??

Wat moet ik ermee? op het moment ben ik leeeeg..

grtz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ urban grower die vlieger zonder tegenwind is id. een mooie ik lees nu voor het eerst weer eens door..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gw dit is serieus en de situatie ligt nu geheel anders..ik kan niet meer (verdienen) laat staan weggeven wat ik wel een X aantal keren heb gedaan, mijn energie mooet ik richten op beter worden geen olie scoren..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andy,

 

Jezus man. Ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen achter mijn computer.

Erg dapper van je dat je dit in een topicje zet.

Vecht zolang je kan...goeie reis jongen...

 

Greenstein.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik dacht dat de wereld verrot was/is, maar bij WF gaat dit niet op, krijg hulp aangeboden van diverse kanten, degene die dit leest weten het voor zichzelf wie ik bedoel, dank, dank, bless ya all

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet niet waarmee ik kan helpen maar mocht iets in mijn mogelijkheden liggen dan natuurlijk "roept u maar "

 

hoop dat alles nog een beetje positief gaat met je tot zover als dat gaat natuurlijk maar hou ons allen hier een beetje op de hoogte ik denk dat iedereen op zijn eigen manier erg met je meeleeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een oor om te luisteren en een schouder om op uit te huilen kost niks en helpt een beetje .

 

Hoe gaat het nu met je gezondheid? Ik post niet zoveel maar lees elke keer mee en voel met je mee Andy.

Sterkte man!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe gaat het met je andy.

Ik word zo boos op de wereld en op de ziekete en helemaal op je partner.

Ik heb diep respect voor wat je schrijft en denkt.

Mooi dat dit forum helpt.

Wees niet bang voor hulp of om iets aan te nemen.

Ik weet zeker dat het in een utopia zo hoort dat we elkaar helpen.

Sterkte gewenst van een huilende grower.

Olie is verkrijgbaar bij de stichting mediwiet van wernard.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gezondheid? wat is dat/? nee erg lekker voel ik me niet, erg veel is er nog niet te zeggen, ik kan me op krukken goed redden, en heb wat dat betreft geen pijn, de onzekerheid en de onrust die uit het wachten ontstaat vind ik nog het moeilijkst..

Ziek voelen valt mee, alleen de combinatie van factoren waar ik nu inzit maken het geheel op z'n minst makkelijk de rust te vinden die nodig is.

Niemand weet wat de toekomst brengt (Tel uw zegeningen) keer op keer, en als je in de shit zit vraag hulp wees niet te terughoudend je zal zien dat er meer mensen voor je klaar staan dan je denkt..

Ik ben weer moeten verhuizen naar mijn geboorteplaats, heb een tijd ver weggewoond hier vind ik na jaren weer de mensen die ik verlaten heb, het is als een warm nest waarin je terecht komt, alleen niet vrijwillig, en dat maakt het weer moeilijk..

De tijd zal het leren, ik houd jullie op de hoogte alleen heb ik niet altijd de energie om de boel te verwoorden..

grtz..

 

Op mijn partner mag je niet boos worden, die zat aan het eind van haar Latijn ze is te zacht en te lief om hiermee om te kunnen gaan, die relatie was een Hoax blijkt, ze durfde het me niet anders te vertellen..

Zij kan niet met de ziekte en het hele proces omgaan, de relatie was overigens wel een beetje uitgeblust..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op mijn partner mag je niet boos worden, die zat aan het eind van haar Latijn ze is te zacht en te lief om hiermee om te kunnen gaan, die relatie was een Hoax blijkt, ze durfde het me niet anders te vertellen..

Zij kan niet met de ziekte en het hele proces omgaan, de relatie was overigens wel een beetje uitgeblust..

Er is niemand die hier beter over kan oordelen dan jijzelf. Respect hoe je ermee omgaat :verrygood .

 

Veel sterkte toegewenst van deze kant.

 

Groeten Beaker

Share this post


Link to post
Share on other sites

lieve mensen, ik heb nog wat t roken waar ik door kan slapen , echter is mijn familie straf tegen die (zooi), ik heb nog wat grammen kunnen drukken instrijkzakjes,alleen dat gaat hatd.. gelukkig is er iemand die me olie toestuurt 'k hou julllie op de hoogte..

Life's a bitch...btw. thx beaker

Share this post


Link to post
Share on other sites

:o hoop dat je lekker geslapen hebt .

 

En die mensen die r zo hard op tegen zijn dat je je jointje rookt gewoon een beetje poep aan hebben Jij beslist toch hoe je hier doorheen wilt komen.

Alles waar jij je beter door voelt is toegestaan

 

Suc 6

 

m.v.g

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...