Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

andy321

afscheid...

Recommended Posts

Elke keer als ik hier lees krijg ik een brok in mijn keel.

Ik hoop voor je dat je nog wat leuke momenten kunt beleven en wat dagen met een lach kunt door brengen.

Heel veel sterkte!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

tears on my pilow, elke keer dat ik hier weer lees.....

 

 

T-o

Share this post


Link to post
Share on other sites

pff daar word ik stil van B) :) niet veel te zeggen omdat ik het zelf ni goed kan plaatsen

 

veel sterkte man :( je weet ik bid voor je !

 

Groeten shining

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Spijtig om te horen dat er geen verbetering in zit. :) Net als wat Blowsterke al eerder schreef probeer het zolang het kan er nog iets van te genieten van de kleine dingetjes zoals dit filmpje. :(

 

 

Namaste B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

k*t k*t k*t B)

Volg je verhaal vanaf het begin, bij ieder goed nieuwtje sprong ik een gat in de lucht, bij ieder slecht bericht traantjes...maar allee deze zag ik niet aankomen Andy!

Hopelijk blijft je een lijdensweg bespaart, je hebt al genoeg ellende gehad.

Alles is voor mij al neergetikt, het ennige wat ik nog kan melden dat er aan je gedacht wordt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan weer niet slapen, de scheiding is er nog niet door en hoe lang nog , geef ik de geest heeft zij alles. en mijn fam. nix.hxhx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxthx...y all

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snel een testament laten opmaken voor de spullen wat jij je familie wilt laten nakomen....bij de Notaris B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan ook je spullen weggeven aan een goed doel of familie , dan is het ook van hun B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoveel mogelijk nu weg geven van de spullen waar je aankomende ex aan zou kunnen komen. Geld van de bank halen en in een kistje stoppen.

Ik heb ook in deze situatie gezeten en we hebben een flink bedrag weg kunnen sluizen en wat spullen. Tevens uit het zicht van de belastingen ook B)

Goed nadenken over wie je wat wil geven en wat je ex mag hebben.

Sterkte, ook weer niet te druk om maken, het zijn maar spullen.

Gr mrWeed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het probleem is dat Andy niet meer in het huis woont waar ook zijn ex nog zit.....dus lastig bij de spullen komt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Notaris laten opdraven en testament opmaken lijkt me idd de beste optie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan zou ik testament op maken maar onder invloed van zware medicatie (pijnstillers) word het makkelijk voor de ex dit ongeldig te laten verklaren , dus ook een dokter die jou gezond verstand verklaart , dan valt er voor haar niets meer aan te doen . Juridisch loket bellen en info vragen van hoe en wat

Maar in jou staat zou dat iemand laten doen een goede maat die deze zaken voor jou regelt B) <<<< loket bellen en uitzoeken ect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou me nergens druk meer over maken, alleen maar kijken wat voor jou zelf het beste is op dit moment.

 

PS hou je van chocola.....

 

gallery_6979_9442_56953.jpg

 

Stuur me dan even een pm. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is een lekker chocolaatje. Je mag mij het recept wel geven hoe je dat moet maken B)

 

In dat geval notaris erbij en kijken of er met je ex te praten valt. Al met al een bak ellende waar je niet op zit te wachten.

Sterkte Andy, ik hoop dat het soepeltjes gaat zodat je er niet te veel energie aan hoeft te besteden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Iedereen bedankt voor de tips, notaris is vandaag geregeld komt hier binnenkort langs, met mijn hoofd is gelukkig nog niets aan de hand dus mijn wilsbeschikking kan gewoon niet in twijfel worden getrokken..

@Blowsterke ik vind het erg lief aangeboden maar heb nog olie, en nog wat ice liggen, genoeg om het end te halen denk ik, ga me verder ook niet meer druk maken over al dat materiele en geldzaken..

Als ik in het laatst maar niet in financiele problemen kom, is wat mij betrefd het wel goed en de rest kan me eigenlijk geen moer meer schelen..

Nogmaals dank vrienden...weltrusten

Share this post


Link to post
Share on other sites

sterkte andy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het blijft moeilijk, dit topic te betreden en lezen, je bent iig een taaie, sterkte kerel....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik lees nu al een tijdje mee en wat jij alemaal doormaakt ongeloof(elijk).

Ik probeerde al vaker wat te tikken maar kon gewoon niet uit mn woorden komen.

kom op kerel wachte op het eind dat is niet hoe je het moet zien eerder het begin van iets nieuws.

hoe je der ook voor staat negatieve gedachtes maken een negatief mens positieve gedachtes niet.jou brein bepaalt hoe je je voelt

denk aan de leuke positieve mooie dingen die je hebt meegemaakt de situatie waarin jij je nu bevindt is onvoorstelbaar voor mij en wat ik alemaal tik is makellijk gezegd.

wie weet wat er hierna voor moois komt.

Ik was een keer bij zon spiritueel iemand k was eigenlijk wel benieuwd wat zo iemand over mij kon vertellen,ik ben mn oma verloren waar ik een hele goede band mee had. En zei begon over dingen die echt aleen ik wist hoe ik in elkaar zat waar ik mee zat dingen die gebeurd waren zei tekende ook beschermengelen toen ze klaar was leek de vrouw die ze had getekend zoveel op mn oma sindsdien geloof ik dat er meer is. Ze zei ook dat ik in mn vorige levens dominee en scheepsman ben geweest :P

Wie weet word je wel de nieuwe paus of een hond kijken mensen je tenminnste niet raar aan als je aan je eigen snikkel likt.

Iniedergeval heel veel sterkte en wijsheid.

 

Positive vibrations

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blijft vechten!!!! Blijf updaten, veel mensen je graag helpen. Heel veel sterkte!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn oma ben ik verloren toen ik 12 was zij was 58, en heeft me beloofd om op me te passen zolang ik op aarde ben, ook een keer bij een natuurgenezer geweest mijn oma was de eerste waar ze over begon, en mijn vorige leven.

Zij heeft mijn gedachten en gevoel aangevoeld en ingevuld zoals ik het al voor 30 jaar ervaren had.

grtz :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ook daarna zal ze op je passen Andy...

 

Grt Gobru

Share this post


Link to post
Share on other sites

k ben dr nog hoor GW. welterusten was omdat het tegen twaalfen was..

Share this post


Link to post
Share on other sites
k ben dr nog hoor GW. welterusten was omdat het tegen twaalfen was..

 

Beter , er stilletjes tussen uitknijpen is niet toegestaan :P

 

Hoe gaat ie verders, heb je al een beetje rust nu je weet dat de notaris komt om alles te regelen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...