Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

andy321

afscheid...

Recommended Posts

Mijn broertje zal het topic bijhouden als ik het niet meer kan, die shakes heb ik geprobeerd alleen mijn lichaam neemt het niet voldoende op, waardoor er gewoon tekorten ontstaan, ben het reizen nu ook wel zat, en de hele toestand om het ziek zijn heen..

Ik dank jullie voor alle lieve woorden, en steun, en de medicatie..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit nu al een jointje lang te peinzen wat ik ga schrijven maar weet het niet Andy.

Nog nooit heb ik je gezien of gesproken maar toch duik je dagelijks ff op in mijn gedachten.

 

Hoe zal het met Andy gaan?

 

Diep respect dat je dit hier met iedereen deelt.

 

Vecht als een leeuw om de leuke dingen die je nog kan en wil doen voor altijd te kunnen blijven doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

 

veel kracht,

 

T-o

Share this post


Link to post
Share on other sites

NA alle lovende worden van het wf forum hebben we je wel laten merken dat je niet met de pakken moeten gaan neerzitten he!

 

BC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi BC en de anderen,

 

Bij de pakken neer zitten doe ik niet meer, ik weet dat het binnenkort afgelopen zal zijn en ben me bewust op dat moment aan het voorbereiden.

De pijn valt mee, is te doen op het moment maar er valt merkbaar steeds meer uit, wat ik het ergste vind is dat je geen energie meer over hebt om er nog iets leuks van te maken, het kaarsje gaat langzaam uit..

Eigenlijk vind ik het ook wel mooi geweest, vrouw, been, nier, leven wat ik opgebouwd had alles weg en ziek weer opnieuw beginnen is niet te doen..

Life's a bitch and then you die..

grtz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krijg een brok in mijn keel als ik dit lees pfff heftig Andy..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet niet wat ik moet schrijven zit met natte ogen voor me scherm.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om een hart onder de riem te steken....

 

 

gallery_32487_14220_24855.jpeg

“I came back with the understanding the heaven truly is a state and not a place, and I’ve found that bliss has followed me here to Earth. I know this sounds really strange, but I even feel that our ‘true home’ is also only a way of being and not a location. Our real home is within each of us and follows us wherever we go.”

gallery_32487_14220_16649.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lieve Andy,

 

Een wijsheid niet te evenaren.

Een wilskracht haast niet te bedaren.

Een geest zo sterk als een beer.

Een lichaam uiteindelijk toch te teer.

Een vechtlust bijna niet te temmen...

Bedankt andy dat we je hebben mogen kennen.

 

Liefs en knuffels

Tets en tits

 

 

Ps:

Ben niet gelovig, maar moest ut waar zijn...

Veel lekkere meiden daar die steeds willen neuken en blowen, yeah!!!

 

Wat die woestijn betreft is slechts een fractie van wie je echt bent.

Je hebt genoeg goeie punten om te mogen aankloppen waar je zelf wilt.

...en mijn moeder heeft altijd gelijk, sorry.

 

Tette

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi geschreven dentette...brok brok slik slik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andy!

 

Dat van die meiden en dat blowen heb ik van mijn vader gehoord, niet van mijn moeder.

 

Tette

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi BC en de anderen,

 

Bij de pakken neer zitten doe ik niet meer, ik weet dat het binnenkort afgelopen zal zijn en ben me bewust op dat moment aan het voorbereiden.

De pijn valt mee, is te doen op het moment maar er valt merkbaar steeds meer uit, wat ik het ergste vind is dat je geen energie meer over hebt om er nog iets leuks van te maken, het kaarsje gaat langzaam uit..

Eigenlijk vind ik het ook wel mooi geweest, vrouw, been, nier, leven wat ik opgebouwd had alles weg en ziek weer opnieuw beginnen is niet te doen..

Life's a bitch and then you die..

grtz..

 

hey Andy,

 

kut en "gelukkig" beschik je over genoeg realiteitszin maar laat dit niet alles gaan beheersen.

 

neem wat meer olie (test je highpunt) en ga in je hoofd op reis ipv zo down to earth, dat kan je erbij doen maar daar op focussen maakt het niet beter (selfullfilling prophecy).

Voor zelfde geldt ben je er over 6mnd nog en al die tijd dan doorbrengen met .... slaat toch ook nergens op B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wf,

 

Endorfine neemt uiteindelijk de bovenhand.

Zoal ut effect van alc op wiet, coke op alc, enz..

 

Endorfine is bij uitstek de beste drug ever.

 

Tette

Share this post


Link to post
Share on other sites

....niets om bang voor te zijn, integendeel.

Zo, Andy ik ben in gedachte twee uurtjes bij je geweest..levenservaringen teruggeroepen

Alweer wat wijzer geworden, bedankt hiervoor.

Ik laat je even gaan nu, moet weer verder.. maar kijk!! Er staat weer een andere blowert te drummen om bij je te zijn.

Wij fladderen geregeld bij je binnen lieve Andy...kijk maar in rond in je kamer...soms zijn we met velen.

 

Liefs

Tette

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er van uitgaand dat je langer zult kunnen lezen dan typen, wat vraagjes.

Komaan Beertje Andy! Even achter dat toetsenbord! Woehaaaaaa!!

 

Geluid:

Favoriete zanger bij uitstek?

Favoriete zangeres bij uitstek?

Favoriete groep bij uitstek?

 

Humor?

 

Beeld:

Lekkerste eten?

Favoriete vakantie bestemming?

Favoriete dier?

Fovoriete bloem?

Droomvrouw?

 

Humor?

 

....daar kunnen we al wat mee.

 

Knuffel

Tette

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb er gewoon geen woorden voor B)

 

Hoop dat je geen lijdensweg krijgt.

 

Maar nog heel eventjes kan genieten van de kleine dingen, al is het nog zo klein.

 

gallery_6979_13329_912.jpg

 

Heel veel sterkte :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

In gedachte bij je zijn,

in gedachte wat warmte geven.

Hopelijk is dat fijn.

In de winter van je leven.

 

Het voorrecht jou te leren kennen,

al is het maar via internet.

Tussen al die duizenden stemmen,

Zit jij in ons hart en ziel ingebed.

 

De machteloosheid niet te kunnen helpen,

Zet ik om in dit gedicht.

Om de tranen wat te stelpen,

Zijn onze gedachten op jou gericht.

 

Wij wensen je rust in deze tijden,

En hopen dat je een beetje genieten kan.

Dat je niet meer hoeft te lijden,

Lieve Andy maak er het beste van.

 

lang na dit geschreven is,

Denken wij zeker nog vaak aan jou.

Ook al kennen we je niet persoonlijk, ik weet wat ik mis,

Een persoon met een hart van goud.

 

eerlijkshalve dit gedicht komt van missgobru... ik zou dit niet zo kunnen verwoorden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten eerste, heel erg veel sterkte.

Heb je al eens echte hoog-cbd soorten geprobeerd? Met andere thc-cbd verhouding, zonder "high"?

Met minder thc en veel meer cbd, aangezien de cbd voor de grootste anti-carcinogene werking zorgt.

 

Ik ben nu mijn eerste Rqs dance world medicinale soort aan het kweken, en ik hoop dat het mij ook wat extra's kan geven. Als ik mijn medicijngebruik en de kans op (long)kanker kan verminderen, door wiet, dan probeer ik dat echt wel. Met thc, cbd, en terpenen zoals limonene hoop ik een echt goed medicijn te krijgen tegen mijn copd.

 

(Ps, ik weet hoe het is om "ongeneeslijk ziek" te zijn, ik heb een aantal jaar geleden ernstig copd/longemfyseem. Door een extreem zware dubbele longontsteking met semi-resistente bacterie. En iets later een aspergilloom gekregen, wat inhoudt dat als er een schimmel in mijn long zit en als die uitbreekt, ik ook kan verdrinken in mijn eigen bloed, als ik er niet tijdig op reageer. Dit vreet ook een hoop energie weg dagelijks, en goed eten en drinken het is allerbelangrijkste, naast een vechtersmentaliteit)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is maar een woord voor en dat is klote.

Dat is hoe ik me nu voel en jij ook.

Dat is wat het is en vooral de ziekte en de wereld.

Ben vooral boos op je ex.

Ik hoop dat je nog veel mensen om je heen hebt waar je om geeft.

Mijn band met me broertje is altijd het beste geweest hoop dat hij er voor jouw ook altijd is.

 

Volg dit topic al een hele tijd en dacht echt dat het goed ging komen.

Het is klote.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zit ik toch weer te janken..als het een lijdensweg moet worden dan maar, iedereen krijgt wat hem toekomt denk ik dan..wel voor als het echt niet meer wil is er de pil, heb hem gekregen van het ziekenhuis, thuis word ik verpleegd zolang het duurt..

 

Mijn favorieten: Fish, Frank Boeyen groep, Creed (Scott Stapp), Janis Joplin.

eten: Kip in rode wijn

dier: de hond om zijn trouw/dienstbaarheid volgens de chinezen ben ik ook een hond in de direngordel

beeld:de denker

vakantieland:Venuzuela

forum: WF.

Gobru+vrouw thanx, en iedereen die er moeite mee heeft om te reageren maar het toch doet Thxxxxx means a lot to me..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi andy ,

Wees niet bang , je zal niet vergeten worden en als de tijd zover is zal je zekers niet alleen zijn

Bedankt voor de tijd die je ons hebt gegeven en ik heb veel waardering voor je eerlijkheid en het willen delen van je moeilijkste fase van je leven en dat nog steeds doet

 

wellicht tot volgende keer , hopelijk zal ik je herkennen B)

liefs R

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bah dat is niet zoals het af had moeten lopen. Ik had nog een beetje hoop dat het goed zou komen.

Ik hoop dat je nog wat energie hebt om dingen te doen die je nog wil doen maar niet gedaan hebt, je hebt er geen reet aan maar misschien heb je dan toch nog wat leuke momenten.

Tijd om aan jezelf te denken en wat minder aan anderen.

 

Toch nog een mooie tijd toegewenst man, beter lachend ten onder dan huilend.

 

groeten,

mrWeed

 

deze ga ik samen met jou oproken straks: B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Andy,

 

Ik ken je niet persoonlijk maar ben sinds de laatste limburg meeting waar ik ook was,op de hoogte van je verhaal.....man!Life sucks real hard sometimes.....!!

 

Heel veel sterkte, woorden schieten hier tekort....!!!...gelukkig zijn er mensen op de wereld die met je meeleven!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...