Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

andy321

afscheid...

Recommended Posts

Andy, hoop dat er snel iets positiefs en moois op je pad komt, dat je het allemaal weer de moeite waard vind. Het leven op zich is al de moeite. Maar het mag wel prettig zijn en niet alleen maar pijn en verdriet. Dat verdient niemand. Niet......

 

Ondanks alles hoop ik dat je het weekend door de zon veel energie gaat krijgen . En dat je een paar grammetjes aan gaat komen. Vecht zolang je kan.

 

Sterkte

 

gallery_6979_13329_13355.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1

 

verhoog je druppel dosis!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad je dosis verhogen, ook al ga je hier misschien veel door rusten, je lichaam heeft dat nodig om aan te sterken.

 

Vecht :) voor je leven. Dat maakt je nog sterker en de rest komt dan vanzelf. Gun het de tijd.

 

gallery_6979_13329_78655.jpg

 

Ga ervan genieten op de manier, die bij jou mogelijk is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blijven vasthouden Andy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

krijg je ook hulp vanuit het ziekenhuis met aankomen?

 

blijf volhouden!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Iedereen, bedankt allen, ik krijg steun met extra voeding uit het ziekenhuis alleen slaat dit niet voldoende aan, mijn spijsvertering werkt niet meer naar behoren concluderen de artsen uit een feaces onderzoek.

Dit gebeurt wel vaker en kan opzich wel weer goedkomen, alleen heb ik op dit moment de energie niet die ik nodig heb om te herstellen, ook omdat mijn kop niet ophoud met doemdenken..

De olie die ik gebruik zit nu op ongeveer 20 druppels per dag en sávonds 5 onder de tong..

Vannacht tot ongeveer 5 uur wakker gelegen, roken doe ik bijna niet meer, nog wel een mooi stukje ice liggen, als ik vannacht weer niet pitten kan gaat die in de brand..

grtz. ik hoop er wat tijd bij te krijgen, al kan je diep zitten en is hopen al wat ik kan..

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoop is alles wat ieder mens heeft niet meer en niet minder.

Soms kun je niet afdwingen maar alleen mar hopen.

 

Blijf wel volhouden inderdaad je kan uitkomsten ook positief beinvloeden :D

 

Ik denk dat iedereen toch wel heel erg met je meeleeft in deze zware tijden en we wensen je allemaal genoeg sterkte en kracht om door te blijven gaan, het zal niet de eerste keer zijn dat iets wonderbaarlijks gebeurt en laten we hopen dat het ook bij jou kan.

 

Zoek dat kleine stukje happy place ergens in je hoofd en nog een keer "kop derveur"zoals we in groningen zeggen. wees koppig en geef niet op !!!.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kop op kerel! zou niet weten wat anders te zeggen.. lees hier iedere keer wel maar vind het moeilijk om enig zinnigs te plaatsen in deze situatie.. zoals al eerder vermeld, heb zelf de ziekte kunnen overwinnen met moeite en geluk dus weet wat er allemaal bij komt kijken.. ben wel onder de indruk van de vele en opbeurende reacties van de mede forum bezoekers.. ook daarvoor petje af...

bij deze nogmaals veel sterkte bij alles..

 

groet,

 

T-o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Andy, die hoop moet je houden. Altijd.

Als de olie zijn werk goed doet, hou je vooral eetlust en krijg je ook wat meer energie.

Hoop dat je spijsvertering door de olie ook op orde komt.

 

Nogmaals sterkte

 

gallery_6979_9442_2417.jpg

 

En een beetje warmte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedere ochtend dat je wakker word, kan de dag zijn dat je alleen nog maar de betere kant op gaat,... :D

 

never surrender m8,...

Share this post


Link to post
Share on other sites
never surrender m8,

+1

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Andy, Tis een kleine opsteker maar ik ga zo effe een jointje in jouw naam roken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.bol.com/nl/p/de-kunst-van-het-g...01004008503884/

 

Heel mooi duidelijk boek waarmee je jezelf inzichten kan krijgen om jezelf gelukkiger te maken want dat is je recht (misshien zelfs een plicht)

het is niet zweverig en makkelijk te lezen

 

Wellicht kan dit je ook wat kalmeren voor veel mensen geeft het een rust gevoel en neemt angsten weg

http://www.bol.com/nl/p/het-tibetaans-dode...01004001722844/

 

sterkte en succes :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterkte en wens je alle liefde en geluk toe...Moeilijk onderwerp....

 

BC

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja ik had beter nieuws willen brengen maar despijts de olie en Leuven moet ik bijltje neergooien, de artsen in Ned. krijgen gelijk als het zo doorzet, nog ene keer de chemo omhoog en zien of ik die kar nog kan trekken..

grtz..en heel erg bedankt ieder die me dwars heeft gezeten int leven, en vooral jullie bedankt voor de positive vibes..don't wory bout a thing....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keep you head up kerel gewoon denken dat je niet ziek bent en ook al ben je dat wel het gewoon blijven denken ook al is dat niet makkelijk ,door je geest te geven aan de ziekte gaat dat inderdaad erger worden dat mag dus niet dude ! , je bent een doorzetter en gewoon elke dag zeer goed eten ook al heb je geen honger drink ook voldoende fruitdrankjes en andere dingen waar zeer veel vitaminen inzitten

dat houd je energie omhoog de olie kan goed zijn en de pijn verzachten en je ook minder doen denken maar hou toch in gedachte dat je er sloom van word , je krijgt hier steun van zeer veel mensen die achter jou staan en allemaal willen dat jij geneest net zoals ik ! het is momenteel 1uur dat je dat bericht hebt geplaats dat is erg laat ..zeker als je ziek bent ik kan je daarin wel begrijpen dat het niet makkelijk slapen is maar je lichaam heeft echt rust nodig probeer niet het slechtste te denken ! op een dag komt alles goed i pray for you kerel ook al ken ik je niet hopelijk word er naar mijn gebed geluistert en genees je snel !

 

Groetjes shiningsilverhaze ( steven )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja shiny je kan makkelijk praten maar als je blijft afvallen en alles doet je pijn, plus je hebt de energie niet om gewoon te doen, wat is er dan nog?? de artsen hebben me meegegeven dat dit nog het enigste is maar ze niet weten hoe het uitpakt.

doet mij denken aan een kat van mij met een hartkwaal, jaren lang in geinvesteerd en gezorgd, toch s'nacht bij mij op bed gestikt in zijn eigen longvocht, kan je vertellen dat dat er niet leuk uitzg, mij staat hetzelfde te wachten dus ja denk maar eensw positief, zo nu eerst neuken, was het maar zo..toch fijn dat er gebeden word.

hoop op een dag gewoon niet meer wakker te worden alleen is dat te mooi gedacht als ik de verhalen en ervaringen van mezelf met dierbaren in het verleden er bij haal..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Realiteitszin en toch hoop hebben. Het zal wel een chaos in je hoofd zijn aan gedachten.

Als er maar iets van betekenis is, vasthouden ook al is dat makkelijker gezegd als gedaan.

Sterkte

 

gr, Zappie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi dat de olie iig iets voor je doet (rust is altijd goed om te genezen).

 

Mijn moeder heeft zo 8 maanden terminaal gelegen, die kreeg speciale drankjes voor geschreven (op recept) die er voor zorgden dat ze iets aansterkte. Deze waren als ik het goed heb van nesquick (niet 100% zekers). Misschien is het iets om die aan je arts te vragen. De smaak er van was volgens haar iig zeer goed (fruity).

 

Wat ook voor haar werkte was om gewoon het lekkerste van het lekkerste te nemen, dus alles wat maar eetbaar is en JIJ lekker vindt dat neem je. Zodoende kan je een ietwat extra energie naar binnen krijgen. Nog een tip, een goede soep geeft je veel direct beschikbare energie in je lijf.

 

Andy ik kan me goed voorstellen wat er door je hoofd heen gaat allemaal. Het is onwijs moeilijk om in dit soort situaties het positieve te blijven zien. Toch is het heel erg belangrijk om het positieve te blijven vasthouden en het negatieve los te laten.

 

Ik hoop echt voor jou dat er heeeel snel een oplossing voor je komt.

 

groetjes,

DB

Share this post


Link to post
Share on other sites

En wij hopen mee <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1

 

Voor de rest weet ik niet wat ik kan schrijven.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier ook een +1

Net als zodd leef met je mee maar kweet niet wat neer te zetten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterkte kerel !

Volg jouw topic nog steeds maar vind het zoals zovele moeilijk om wat bruikbaars te melden.

Klote dat je niet eerder olie tot je beschikking had.

Dit moet voor iedereen gewoon verkrijgbaar zijn.

Weten je maten ook dat je hier post en dat we met je meeleven?

Zodat als je wel naar het ziekenhuis moet of iets ergers dat wij weten wat er aan de hand is ?

Taai taai taai!

Share this post


Link to post
Share on other sites

is het misschien iets om bijvoorbeeld shakes uit de fitness en bodybuild scene te gebruiken. Kweet 100% zekers dat je daar shakes heb waar je zekers van gaat aankomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...