Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

andy321

afscheid...

Recommended Posts

Mooi geschreven weetje, :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Andy dat bericht van gister had ik echt iets van neejoh niet nog meer kkzooi.

Maar wist niet hoe uit te drukken dus hield me stil.

En nu las in de latere 2 Posts en moet zegen voel me hier zelf opgelucht dat het een vetkwab bleek tezijn .

 

Warom weetje verwoord het heel mooi.

 

Maar de medice sector zou beter onderwezen moeten zijn. Maarja pharmasuetiche industrie wijgert er onderzoek naar te doen omdat er geen geld aan verdient kan worden inde voorm van patenten.

we kunnen op canna zaad olie motoren mileu vriendelijker laten draaien dan dat we nu doen op aardolie, en de Shell en soortgelijke profiteren daar weer van door de prijs hoog te kunnen houden.

Amerikaans geld werd in de vroege 1900 op cannabis papier gedrukt, omdat het duurzamer is, maar duurder inde productie (destijds ) Maarja dan zou de hout productie weer opzijn gat gaan.

 

En zo zin er nog meer voorbeelden van industrieën die er gebruikt van zouden kunnen maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:vape: Dat is nog eens goed nieuws.

 

Sterkte verder en geniet van al het lekkers :) .

Mooi gebaar dames en heren van de meeting! :lol: .

 

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is me allemaal ook wel duidelijk, maar dan heb je nog de consevatieve houding van de gemeenschap om je heen, die als je gebruikt vinden dat je een zwaar verslaafde bent.

Ik weet niet van wie de CJ buiten is maar mijn eerste buitenwietje sinds jaren erg lekker en apart van smaak, fijne buzz im kopf..

Net op bed een bijna pure van gerookt (kleine vloei)..

Heerlijk die geuren uit het doosje..

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De CJ was van prettig gestoord.

En is zeker een lekker soortje.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pfff verschoot flink, maar gelukkig toch positief einde!

 

tis inderdaad jammer dat er zoveel zo tegen ons kruid aankijken..

Ik herken wat je omschrijft in het verschil van cannabis gebruik of de chemische zooi.

Je lichaam vertelt je al dat het beter is omdat je je beter voelt erbij.

Ze zeggen toch altijd luister naar je lichaam :lol:

 

Weetje mooi omschreven :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ bechje is idd hoe ik het ook zie en voel , beleef fuck the chem. op die wie nodig zijn na dan..ik wil eigenlijk van de 13 pagina's af, dat getal komt me sinds een half jaar teveel door..alle spellen bedragen bij de kassa jaartallen, was gisteren wel heftig ook kamer 213 was voor mij gereserveerd..

grtzz..

nu is de cheese aan de beurt ook erg lekker maar merk nu na vier pure, dat ik aan de Chinees moet ben ik dan toch steeds meer nodig??

Share this post


Link to post
Share on other sites

zal ik je effe helpen om dan maar van pagina 13 af te komen? ........ bij deze!!

 

 

crap niet gelukt.... :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:vape: :lol: bij deze bedankt parve,,shade nog niet

 

klote bijgeloof

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu dan ? nee nog niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx alot, gisteravond aan de cheese gezeten na een 4 druppels olie en nog een paar flinke hijsen cheese, een lachkick gehad in mijn eentje, voor het eerst sinds ik weet niet hoelang..doet je goed alleen de bekende vraag ik zit vol met shit en zit te lachen WTF.

Grappig zo al die soortjes, dit weekend ga ik de waxinelichies proberen(inhoud)

 

Verdeling van het huis en de spullen gaat niet goed maar is een punt waar ik me nu echt niet druk over kan maken, raar maar een maand terug vond ik dat nog de hoofdzaak.

 

Blij ben ik met de afleiding die het forum me geeft en de lekkere spulletjes die ik tot mijn beschikking heb, 7 sept gaan we nu voor, volgende tussenstand kan ik dan verwachten, vrijdag opname zaterdag vetbult verwijderen en een nieuwe scan, wel onder de voorwaarde dat ik aangekomen moet zijn..

Dat is iets wat nog steeds niet wil, lijkt wel of ik van binnen ogevreten word en dat is een eng idee, ik eet het dubbele van wat ik normaal naar binnen werk plus ondersteunend proteinevoer maar kom steeds ruimer in mijn kleding te zitten..

 

Hopelijk maakt het een switch en moet de voeding gewoon even aanslaan, al ben ik bang voor het idee dat de t*moren alle energie verbruiken...

Mens is een raar Dier..grtz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mijn moeder duurde het ook even voor dat die astronauten voeding zijn werk deed.

 

Lach maar lekker Andy (ondank alles) een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!

 

Goed dat de Verdeling van het huis en de spullen niet meer de hoofdzaak zijn..

 

Beter worden thats the point :lol:

 

de inhoud van de waxinelichies aan de binnenkant van je vloei smeren, werkt beter dan aan de buitenkant :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit elke keer met diepe respect (En vochtige ogen) het topic door te lezen.

Het heeft het mijn nu in laten zien dat als je ergens last van heb beter is naar een dokter te gaan.

Terwijl ik mega anti was dat is door je topic en openheid 180 graden verandert.

Voor de rest kan ik steeds geen woorden vinden van wat ik wil schrijven.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ZoDd, luisteren naar je lichaam is en blijft belangrijk, soms heb je doktoren nodig het is niet anders, heb de laatste tijd vaak moeten horen van : als je er op tijd bij was geweest, dan....maar ja daar hebben we nu niets meer aan..

En die tranen, ik heb al een oceaan bij elkaar gejankt, helpt niet echt maar ja ben (blij) dat dit topic mensen raakt, en misschien kunnen jullie er jullie voordeel mee doen in het leven..

Blij in ieder geval dat ik toch een uitlaatklep heb, en medeleven krijg van medestoners...

grtz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

een beetje steun en medeleven is toch het minst wat we je kunnen geven :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb een beetje geduld met het aankomen :vape:

Ik had een klein akkevietje in de familie en ben afgevallen, ruim 8 jaar later zit ik nog niet op mijn oude gewicht :lol: terwijl ik gewoon eet zoals vroeger .

Onrust in je bol vreet blijkbaar toch energie als een tiet.

Nouja sterkte dit weekend man en probeer anders een beetje te mediteren voor wat rust in je bol. (Als dat wat is voor je natuurlijk)

 

 

@Gobru: precies

Share this post


Link to post
Share on other sites

@GW:mijn hoofd zit in de toekomst , mijn lichaam in het nu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sloeg meer opmezelf, slaaPe loze nachten omtrent verbeteringen/verslechteringen

 

@mr weed ik heb ADHD spijsvertering 7 maanden werkeloos geweest en dus 7 maanden binnen "stil gezeten" computerverslaafd en zakken ships stapelden zich leeg op

En alsnog zakken in gewicht van 90 killo naar 75 ik ben 2 meter dus zat tegen onder gewicht, en maatjes sporten en eten aleen brood en alles gezond

Eten 1 zak chips en komen halve killo aan :s Ik kom op de een of andere reen aleen aan door werk/sport/spier opbouw

 

Zit nu anderhalf jaar later weer op 83 killo

Share this post


Link to post
Share on other sites

mr WEED ik herken dat wat je schrijft problems in mijn familie heeft er ook voor gezorgd dat ik 15 toe 18 kilo afgevallen ben, nog steeds niets erbij , het is alleen maar minder geworden de hersenen vreten idd. meer energie dan je bij kan eten..

Toch mijn trots aan de kant gezet en het goedgemaakt met Pa, heeft een enorme verlichting meegebracht achteraf. Mijn vader wilde niets meer met me te maken hebben echter na 15 jaar stond ik voor hem.....

Nu kan ik hem weer tegenkomen en normaal groeten, vrinden zullen we nooit meer worden maar ja het leven is zo beperkt..

grtz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet doen wat je kan en wil. Maar put vooral energie in jezelf, dan komt de rest vanzelf.

 

Als je ooit soortjes wilt testen, ben je welkom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

krijg ik zomaar een aanbod van een moderator?? testen altjid voor in geh geh maar nu aan de inhoud bezig van een aantal waxinelichtjes, de bruine pfffffffffffffff..aan de binnenkant van de vloei idd.

maar nu maar met de kloten op tafel, heb nog niet eerder vermeld dat ik 20% meekrijg in positieve zin maw.20% kans op genezing. Baal als een buffel ga skyhigh op dat bruine goedjealleen voel me kutkutkutkutgvd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is niet tof dat je deze last alleen dragen moet.

Maar we zijn er voor je.

 

Vergeet dat niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...