Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

andy321

afscheid...

Recommended Posts

Je kan rustig de druppels opvoeren,...

 

inderdaad :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx gaan we doen, waarf het eind is moeten we maar ontgdekken..waarschijnlijk, ook nog iets verkeerde in mijn hoofd,boven mn linkeroor zit een gezwel aan mijn ruggemerg, dan is het echt afgrlopen met Andy.......ev3en afwachten maar .............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet of er aardbeien bijzaten maar die in het potje rustig aan mee doen dam dat was lekker

 

Ik(wij) hoop(en) van niet Andy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zat er niet bij Grow Weed..de rest wel :vape:

 

Ik ga zelf ook jam maken dus.... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga sparen voor een kookboek :vape: en zelf ook maar eens wat meer leren maken

En dan bedoel ik echte gerechten, space cake kan bijna iedereen wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanmorgen vroeg dus het bevestigende bericht, ik heb de laatste 2 maanden een pijnlijke plek en een lichte bobbel boven mijn linkeroor, blijkt ook een t*mor te zijn, dit is ook de oorzaak waarschijnlijk van mijn stemmingswisselingen..

Soms kan ik raar uit de hoek komen terwijl ikzelf niet meer weet wat ik gezegd heb..

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb nog niet geantwoord in dit topic omdat ik niet weet wat ik moet zeggen maar leef met je mee.

vooral na dit.

geloof best dat je de moed in de schoenen zakt :vape:

HOUD VOL!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tís echt of de grond onder je voeten wegzakt, nog een bericht moet gelijk weg met de eerst volgende boot, ambulance komt zo voor en we gaan weer de mallemolen in, hopelijk kom ik nog terug al ben ik bang, bang en verward..

Het is de ene knal op de andere, grtz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterkte!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterkte

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes andy ik hoop dat het allemaal goed gaat en ook de zon voor jou blijft schijnen

 

sterkte man hou vol!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

:vape:

houd het dan nooit op?

blijf in je kracht!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

:vape: ik ben heel sceptisch waar het gaat om de genezende werking van cannabis, maar zeker bij zoveel tegenslag hoop ik er wel op

nogmaals heel veel sterkte toegewenst!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je raakt er toch altijd beetje stil en spraakeloos van als ik dit topik lees , ook al ken ik de persoon niet

ps: dat zakje wat naar haze ruik is SSHXDC super silverhaze x disel/cheese ,, hoop dat i je gaat smaken :vape:

 

Sterkte kerel , zal voor je duimen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yes, eindelijk eens wat anders dan verwacht, na verder onderzoek blijkt dat het een ingekapselde vetbult is die pijnlijk tegen mijn gehoorgang drukt en voor duizelingen zorgt..

Deze kan (vrij) makkelijk verwijderd worden en is dus wat mij betrefd een hele opluchting, de uitzaaiing is ook verkeerd beoordeeld, weer een zorg minder na alle ellende...

grtz Stoney ik ga de Haze proberen zodra ik weer thuis ben..

Share this post


Link to post
Share on other sites

:vape: Dat is nog eens goed nieuws.

 

Sterkte verder en geniet van al het lekkers :) .

Mooi gebaar dames en heren van de meeting! :lol: .

 

Groeten Beaker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die haze is echt lekker.

 

mooi Goed nieuws.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig wat goed nieuws inderdaad. Wat kan een mens hebben :vape: Sommige krijgen alles voor hun kiezen. Maar des te sterker zul je hier uit komen. :lol:

Positief blijven. Ondanks alles.

 

Vanuit hier, veel positieve vibes.......

Share this post


Link to post
Share on other sites
:vape: :lol: das goed nieuws Andy

Share this post


Link to post
Share on other sites

beterz nieuwsz Andy!!

so let's keep up the good spirit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haai Guy's

 

Gisteravond naar bed gegaan zakje haze is opgegaan, 4 druppels olie, plakje cake (lekkel), 1 jointje CasieJones binnen, en tot slot een ice jointe 2012 persing...pff

Son's of anarchie 3de seizoen had ik opstaan, nou ja het was niet meer te zien en mee te maken heerlijk muziekje opgezet, en met Dave Matthews en of David Gray benk in een diepe roes weggezakt.

8 uur later weer rise and shine, nog een klein beetje voel ik dat ik gisteren (veel) gebruikt heb..maar o o wat voel je je een stuk beter dan de gebruikelijke medicatie..

Nog een ding dat positief werkt voor mij is dat het effect op de darmen en maag een stuk milder is, waar ik van de medicatie winderig word en krampen krijg wat resulteerd in een onregelmatige stoelgang (ook s'nachts uit bed).

Ben ik na het gebruik van ons kruid vrijwel krampvrij en moet ik gemiddeld 2 keer naar het toilet ipv. 6 tot 8 keer..terwijl ik toch ook meer eet..

Blijft bij mij de grote vraag waarom toch zoveel mensen ANTI zijn, als ik goed eet de chemo onderga goed slaap en me beter voel in het algemeen...,,WAAROM!!!

 

Heb het eerder vermeld maar met de blokkers van de artsen, misselijk/geen eetlust/diaree/krampen/suf/zombiegedrag/zenuwpijnen(bestraling)/onrustig slapen en misschien vergeet ik nog wel wat...

 

Ik ga er niet vanuit dat de cannabis genezend werkt maar helpt wel een hele boel, ondersteunend en positief op het gehele persoontje Andy in deze situatie..

 

Grtz and blesses too all...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Blijft bij mij de grote vraag waarom toch zoveel mensen ANTI zijn, als ik goed eet de chemo onderga goed slaap en me beter voel in het algemeen...,,WAAROM!!!

.............

 

 

 

Ik ga er niet vanuit dat de cannabis genezend werkt maar helpt wel een hele boel, ondersteunend en positief op het gehele persoontje Andy in deze situatie..

 

Onwetendheid Andy, niets meer en niets minder

 

Als het op bepaalde punten helpt, rust geeft, je overbodige medicijnen weg kan laten!!!!

En je kan richten op het bestrijden van de ziekte en niet het bestrijden van de bijwerkingen. ( van die overbodige meds)

Denk ik dat je al een heel eind op de goede weg bent... :vape:

 

Fijn dat je goed slaapt, zoals moeders altijd zei 'slaap is de beste medicijn'

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom " men" anti is?

 

 

Zegguh,

Geachte heer Andy,

vind u het nu echt tijd om dergelijk moeilijke materie te beschouwen?

Daarbij loop je kans om op frustrerende elementen te lopen in dit traject.

 

ik zou dus zeggen: Boeiuh!!!

 

Probeer maar in te voelen waarom jou cellen Pro cannabis zijn....

Laat de haze jou hoogtes zien,

en indica olie diepe slaap?

 

De cannabinoiden zijn er om jou te "moduleren"

ze willen je altijd beschermen door pieken te dempen

en dalen te overbruggen.

Zij moduleren jou naar de plaats

waar je wilt zijn of waar je moet komen.

 

De cannabinoiden zijn er ook om ons te moduleren,

omdat wij ons aangesproken voelen , jouw gevoel te willen delen.

En dat we, ondanks gepaste terughoudendheid,

het toch niet kunnen laten om jou te moduleren.

 

Door blabla,

wat smering

of goody box

 

In de hoop iets bij te dragen

aan het welzijn van een ander.

 

Waarom?

Omdat de mens in feite een sociaal wezen is,

en cannabinoiden deze oerbron direct aanspreekt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...