Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

andy321

afscheid...

Recommended Posts

Wie geat allemaal maar wanneer. Hoop echt nu dat er een hemel is.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Karma!

 

Je krijgt,wat je geeft!

 

Erg vervelend dat je dit niet op een waardige manier kan afsluiten.

 

Gecondoleerd en veel sterkte!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het moeilijk om over deze vervelende situatie met zijn ex te oordelen, we kennen alle omstandigheden natuurlijk niet. Denk ook niet dat een openbaar forum daar de juiste plek voor is, maar gekissebis over de nalatenschap is een onwaardig einde van het topic in ieder geval.

 

Veel sterkte Ron, laten we het topic vooral gebruiken om Andy op positieve manier te gedenken en de negativiteit geen ruimte geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat het wel ook fijn voor Ron is om even zijn ei kwijt te kunnen.. en er hier een platform is waar dit ook kan.

maar we gaan dit topic zeker positief behouden..

 

Andy321 we steken er nog eentje voor je op..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik geloof dat alles om ons heen energie is en dat als je dood gaat gewoon

blijft bestaan in dat geheel in een andere vorm. Er komt niets er gaat niets

weg... ik hoop voor andy dat als er iets is na de dood, dat het bestaat uit

de mooie dingen van zijn leven. Dit soort dingen als met zijn ex is erg

vervelend voor de nabestaanden en voor de mensen die close tot hem waren.

Maar uiteindelijk maakt het voor andy niets uit, de herinneringen over en van

hem zijn vele malen belangrijker dat welk materialistisch bezitje dan ook.

 

Buiten de persoonlijke voorkeuren van andy die ik niet weet, vindt ik het

een erg mooie plek om je as bij de wadden uit te laten strooien.

 

En als persoonlijke noot voor andy, zelfs ik die jouw totaal niet kende zit nu

aan je te denken...

 

gr parve

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stukje over de dood en wat erna , wellicht geeft het je wat rust broer

 

Dood zijn houd in dat het lichaam niet meer in leven is , de ziel echter heeft geen vaste vorm of is aan tijd gebonden waardoor het niet kan sterven , als je dood gaat kan je het een beetje vergelijken met een droom waarin je begint te twijfelen als het allemaal wel echt is maar niet uit ontwaakt zoals dat vaak wel het geval is bij een droom .

Hij zal eerst naar een plek gaan waar hij zich het fijnste voelt vaak zijn dit kinderjaren en vanuit daar zal hij begeleid/ondersteund worden door andere zielen die het leven met hem hebben gedeeld nu of in vorige .... deze zielen steunen hem blijven bij hem tot hij door zal krijgen dat hij niet meer een vaste vorm heeft zoals een lichaam maar toch kan hij nog denken en zal dan langzaam of snel aan het idee toe geven dat hij niet meer op aarde hoort en deze plek zal verlaten om zich toe te voegen bij zijn geliefden en het bewustzijn zal delen en vergroten ,hij zal er vrede mee hebben...... misschien beter woord accepteren

 

Als andy al over is weet ik niet dit soort dingen is erg afhankelijk van het bewustzijn dat moet groeien maar dat hij over gaat ben ik wel overtuigd van

Hopelijk kan het je wat rust geven wetende dat hij in goede handen is :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schrap het negatieve dan maar Mods. maar wilde even waarschuwen voor degene die ook niets geregeld hebben.

Moet zeggen dat ik tegen een joint ben maar slik nu een paar druppen olie per dag die er naast zijn bed stond. Door dit topic door te lezen toch iets anders daar in gaan staan (iets?). Is wel iets wat ik tijdelijk effies wil om de scherpe kantjes eraf te halen.

Mooi idee die kale(a)nder maar de jurie zijn jullie ik had echt heel weinig met mijn broer, als ik alles nalees wat ie gepost heeft had ie meer met jullie en het goedje.

de rust Ron.

 

Met ma gaat het minder het bekende verhaal een moeder hoort.....enz. klote zooi op naar de 16de.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Ron,

 

Ik hoop dat je een beetje baat hebt bij de druppels..

' t is medicinale olie, en kan idd een hulpmiddeltje zijn om rust te krijgen en te slapen.

heel veel sterkte voor je moeder, we kunnen ons voorstellen dat het voor haar niet makkelijk is.

we branden een kaarsje voor haar.

 

grt Gobru en Miss

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_30925_13763_3917.jpg

 

In onze gedachten...

 

Altijd, maar vandaag nog meer...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ron, pas op met olie, scherpe randjes eraf halen tijdens verdriet is nooit goed vind ik.

 

doe rustig en relativeer de situatie zo goed mogelijk..

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

drinken of roken doe ik ook nooit als het slecht gaat.

 

sterkte ron.

Share this post


Link to post
Share on other sites

drinken moet die zeker niet gaan doen

sterkte ron

Share this post


Link to post
Share on other sites

..... net terug van vakantie (hoe tegenstrijdig) lees ik dit droeve bericht.

Ook ik heb dit topic vanaf het begin gevolgd en lees net alles wat ik heb gemist tijdens mijn afwezigheid.

Ik kan weinig woorden uitbrengen en wens de nabestaanden heel veel sterkte met dit grote verlies.

 

Hopen dat Andy nu in een "soort vakantieoord" zit en toch terug kan kijken op een goed leven op deze (soms harde) aarde.

 

R.I.P. Andy :rolleyes:

 

ps. Hoe oud is Andy geworden?

 

Stumper

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste mensen, gisteren met een aantal naasten de as uitgestrooid bij een clubje zeehonden in de buurt, bij de eerste vloed is hij meegenomen naar de Noord. Erg emotioneel gebeuren en erg vreemd de hele dag klote weer eenmaal op de zandplaat weinig wind en de zon brak door.

Mooi hoe hij hier een beetje blijft leven, hij mocht/wilde de 42 net niet halen.

groet Ron.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier blijft hij voortbestaan, we denken hier thuis (en op het wf) dagelijks aan hem, en steeds als er gemini- meet wordt denken we even aan hem, en steken we er 1tje voor hem op....

 

gallery_30925_13763_595380.jpg

 

Grt de Gobru's

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_6979_9442_27666.jpg

 

Niet alleen op de meetings of op het forum zal er aan hem gedacht worden, maar nu zeker ook als men naar de zee gaat.

 

Een mooi afscheid, nu een met de rest van het universum.

 

Het ga je goed Andy, beter als in het hier en nu.

 

Je bent verlost van je pijn en verdriet, want dat verdient iemand zoals jij niet.

 

In Memorandum Andy 321.

 

Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik was een tijd afwezig en lees nu pas dat andy is overleden, fok man......ik wens zijn familie en vrienden/kennissen veel sterkte toe in deze moeilijke periode.

 

hopelijk is er een hemel en zit hij nu met ome bob, jim morrison, meneer hendrix etc etc een dikke spliff te smoken.........some purple haze.........

 

 

nogmaals sterkte.

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze is voor jou Andy...

 

gallery_30925_13763_728656.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb dit topic deels gevolgd en net deze pagina gelezen, ik word weer even emotioneel

ook al ken ik deze persoon Andy niet. Te veel om uit te leggen, maar ook o.a wat door leden

hier neergezet word doet mij wat. Is toch mooi om dit te lezen allemaal, dat er mensen zijn met

een eerlijk gemeend gevoel.

 

gr, Zappie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

andy ik vergeet je niet.

Hoop dat je de lekker Miyagi kan waarderen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ikzelf sta er versteld van hoeveel hij nog heeft genoten in het laatst van de wiet(underworld) de olie heeft hem ook een aantal weken aangesterkt lijkt, hij at weer en nam anders elleen nog vloeibaar eten.

Ook met het 2de flesje kon hij goed slapen zonder pijn, heb hem vaak horen schreeuwen om verligting van de pijn, sindsdien bleef het s'nachts stil en sliep ie goed.

Als ik het topic doorlees weet ik zeker dat ie zich in de tekst beter voor deed dan ie al werkelijk was, eigenlijk was het zijn kop die het niet wilde weten .....te lang gewacht.... lees en leer je les ga op tijd naar een dokter hoe sceptisch je er tegenover staat vertrouw niet alleen in jullie goene kruid..

grts Ron. ik post op andy's account ik wil geen op WF hebben kan ik in mijn vak niet gebruiken iets met Blauw..al vind ik het erg moeilijk om met zijn naam te werken zit te janken achter mijn keyb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterk zijn Ron.

 

Kan me voorstellen dat dit moeilijk voor je is en ik denk dat ik namens een ieder praat, als ik zeg dat het erg dapper van je is, om hier nog te posten.

 

Dank je wel. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ron, soms wil je iets niet weten. Of hoop je dat iets vanzelf weer weggaat. Het is moeilijk de gedachten van iemand anders te kunnen lezen, wat er daadwerkelijk in iemand omgaat. Elk mens heeft nu eenmaal een andere gedachtengang. Wat je in je leven meemaakt, speelt daarin een grote rol. Uiteraard ook erfelijke eigenschappen, die je nu eenmaal met je geboorte mee hebt gekregen en waar niks aan te doen valt, of er moet een behandeling tegen zijn.

 

Morgen hebben we meeting bij mij en wordt er volop aan hem gedacht en een grote joint ter nagedachtenis aan hem gedraaid. Ook zal met het dampen veel mist naar hem worden toegezonden.

Wat zal hij genieten van een afstandje. Nu heeft hij rust. Geen pijn. Geen malende gedachte. En dat is voor hem fijn.

 

Sterkte Ron, mocht je er een keer bij willen zijn op een meeting, je bent welkom. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...