Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

TLTG

Wel zaad te koop, waarom dan geen stuifmeel?

Recommended Posts

Wietzaadjes kun je overal te koop vinden op internet.

Nu was ik benieuwd hoe het geregeld is met stuifmeel kopen van mannelijke wietplanten.

Hoe zit het daar met het aanbod en regelgeving?

Het zou toch zeer makkelijk zijn om daarop in te spelen, er zal vast wel een gat in de markt bestaan voor wietstuifmeel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mag wel, maar niemand doet het vanwege de weini animo.

Daarnaast is de houdbaarheid ook niet optimaal tijdens verzending.

 

Maar het is zeker goed mogelijk. Ik denk alleen wel dat de pakketjes vaak geopend zullen worden aangezien er sporen van ''poeder'' in zit en de verzender makkelijk te traceren is.

 

EDIT: Gat op de markt eigelijk, het verkopen van vrouwelijk stuifmeel :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Delen van een wietplant zijn 'verboden' waar een zaadje gedroogd is en zelf (nog) geen plant is.

Zaad word ook gebruikt als voer en er voor stuifmeel geen neve functie is anders dan wietplanten bevruchten.

Maar zou goed kunnen dat het wel legaal is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De stuifmeel luchtdicht/vacuum versturen in plasticbuizen containers, 'onbeperkt' houdbaar!

En gefemeniseerd stuifmeel al helemaal, kun je de volle pond voor vragen!

En de meeste online zaadverkopers sturen alles anoniem op, zodat de zender niet te traceren is.

 

Ik wil best een paar tientjes betalen voor stuifmeel hoor :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar zou ik ook wel wat centjes voor overhebben. Volgend jaar maar eens buitenspelen met mannetjes planten. Ik denk wel dat er enorm gekloot gaat worden met soorten, moeilijk aantoonbaar of je white widdow meel heb gekregen of PP.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat heb je met zaden ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt me ook wel een erg goed idee... wel raar dat niemand zich hier nog op gestort heeft :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben misschien van plan misschien een plant te bevruchten met stuifmeel alleen ik moet het stuifmeel opvangen en naar een guerilla locatie om dit voor elkaar te maken. Hoelang kan ik stuifmeel goed houden in een zak? Toch wel even een half uurtje rijden neem ik aan? :vape:

 

Ik denk dat de prijs van stuifmeel de prijs van goud voorbij gaat voor 1 gram. Laat staan vrouwelijk zaad.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
En gefemeniseerd stuifmeel al helemaal, kun je de volle pond voor vragen!

 

 

:vape: .....doe maar een onsje dan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou mensen, noem Uw plant en ik lever FEM stuifmeel :)

 

Ik wil dr wel evenveel aan verdienen als aan een normale plant! Dussssss...

 

 

Normaal groei ik 6 weken voor en bloei dan 13 weken af dus een zo een €4200,- leek me wel eerlijk voor een envelopje stuifmeel?

 

:D :D

 

 

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat je reeël moet blijven, mensen hebben geen 4200 euro over voor stuifmeel. Of bedoel je soms per kilo?

Maar dat ga je nooit in je leven halen, stuifmeel weegt niks.

Mijn gevoel zegt dat je de kosten van 1 plant plus je eigen winst ervoor kunt vragen.

 

Dus kosten 1 mannelijke plant om te laten groeien en bloeien: +/- 100 euro.

Eigen winst: +/- 200 euro.

 

Totaal 300 euro. Delen door aantal porties, laten we zeggen 10 porties.

Per portie adviesprijs 30 euro.

 

Plantje lekker buiten laten groeien, kost je niks en levert net zoveel, zoniet meer stuifmeel op dan binnenwiet aangezien de planten flink groter kunnen worden in open lucht met volle zon met grotere potten.

 

En niet zeuren om de prijs, van mijn part mag je er zelfs 100 euro per portie voor vragen, want eigen winst heb je zelf in de hand :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo :D ...kga maar een stuifmeel guerilla opzetten....kheb nog div soorten meel in de aanbieding :D

weg met die wiet :vape: ...

 

kga vanaf nu dames killen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

100euro per gram :D

Maar je krijgt toch geen vrouwelijke eigenschappen als je het per ongeluk opsnuift :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites
100euro per gram :D

Maar je krijgt toch geen vrouwelijke eigenschappen als je het per ongeluk opsnuift :vape:

 

Dat kan niemand garanderen. en wie weet had je het voor het snuiven al.

Share this post


Link to post
Share on other sites
100euro per gram :D

Maar je krijgt toch geen vrouwelijke eigenschappen als je het per ongeluk opsnuift :vape:

 

Dat kan niemand garanderen. en wie weet had je het voor het snuiven al.

kan je netjes en snel knippen? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
:vape: :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

voel je rond 17.00 een enorme drang om de keuken in te duiken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

met 1 gram hoeveel zaden kunnen we daarvan krijgen, als je het goed doet kun je daar heel wat zaad mee maken.

 

Ik denk dat de prijs gaat zitten rond de hoeveelheid zaad er mee verkregen kan worden.

 

1 gram stuifmeel = +/- 1000 zaden voor het gemak. 1000x fem. zaden zit flink in de pegels als ze je moet kopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk eerder 0,01gr voor 10.000 zaden :vape:

 

maar dan nog, moet je nog een vrouwtjes hebben die je wilt bevruchten, kun je net zo goed er een mannetje naast zetten toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik denk dat de prijs van stuifmeel de prijs van goud voorbij gaat voor 1 gram. Laat staan VROUWELIJK ZAAD.

 

Greetz.

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 zaadje is 0,018 gram

55 zaadjes wegen een gram

55 x 6 euro voor een fem zaadje

gram fem zaad is 330 euro

gram goud is 41,24 euro.

 

@topic-

omdat het erg moeilijk is om schoon stuifmeel op te vangen en belangrijker nog op te slaan, waarvan je kan garanderen dat het nog zal werken

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites
De stuifmeel luchtdicht/vacuum versturen in plasticbuizen containers, 'onbeperkt' houdbaar!

En gefemeniseerd stuifmeel al helemaal, kun je de volle pond voor vragen!

En de meeste online zaadverkopers sturen alles anoniem op, zodat de zender niet te traceren is.

 

Ik wil best een paar tientjes betalen voor stuifmeel hoor :verrygood

Als ik je mijn stuifmeel DNA verkoopkost het je heelwat meeer dan een paar tientjes 1 gram stuifmeel is goed voor zo 1000 zaadjes denk dat als ik je überhaupt me DNA zou verkopen je een aardig bedrag kan neer tellen

 

Daarnaast in tube niet ingevroren 2tot3 maanden bevroren jaren houdbaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

van mijn 5 amnees haze planten buiten bleken er 4 mannetjes te zijn (helaas, maar ook weer niet). aangezien ik buiten gedeeltelijk in potten kweek heb ik 3 kerels in de kliko gedeponeerd en de vierde op zolder voor het raam gezet.. hier heb ik een week lang stuifmeel van getrokken en in buisjes in de vriezer gedaan.. tevens van 2 ak buitenplanten een paar topjes bestreken en zie hier al dat het resultaat gaat opleveren..

 

zo zie je, 1 goed mannetje levert je genoeg op voor leuke extra`tjes :verrygood

 

groet,

 

T-o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...