Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

ja geinig. op elk blad een gram :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

drukke werk week gehad dus even wat minder op t forum geweest. morgen naar blowlands dus weer 5 dagen weg. nu even een korte update.

 

De gele stippen breiden niet uit en ook de mugjes blijven maar met enkele over.

De toppen blijven aandikken en de Lv is tussen de 40% en 60% met de lampen uit.

Met t warme weer iets aan de warme kant met lampen aan zo een 31 C. Maar de planten zien er nog gezond uit. Op 1 tak na die verbrand is.

 

De kant met licht spreider wint het net aan doordat de hitte beter verdeeld word!!

 

Even wat fotootjes en tot volgende week!!

gallery_35005_14272_611491.jpg

gallery_35005_14272_147131.jpg

gallery_35005_14272_766914.jpg

gallery_35005_14272_91235.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er keurig uit markie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx jeice. De komende dagen worden ze verzorgd door iemand anders dus voor mij ook leuk om de vooruitgang te zien maandag.

 

NN.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, we zijn weer terug.

 

De dames staan nog, geen rot, geen beestjes en ze zien er goed uit voor hun leeftijd.

Iets aan de warme kant, 32 graden soms maar wat wil je met de temperaturen buiten.

 

Een paar planten, of eigenlijk takken/toppen zijn vergeeld vanaf de buitenranden van de bladeren. ik denk zelf dat deze een keer veels te heet zijn geworden. de takken lopen als het ware in een lijn evenwijdig aan de bulb (Die zonder light spreader). Deze bladeren zijn ook droog en knapperig. de toppen hievan zijn wel oke. niet supergroot maar wel dik en stevig. Dus ik laat t lekker zo.

De gele stipjes-bladeren zijn wel wat uitgebreid en de eerste bladere die het hadden lijken het moeilijk te hebben. de plant heeft hier wel iets last van want de planten zonder zijn wat meer uit de kluiten gewassen.

 

Ik denk nog en dag of 10 voor ze omgaan.

De foto`s!

gallery_35005_14272_538312.jpg

de gele stippen bladeren:

gallery_35005_14272_1067830.jpg

het episch centrum van de gele randen bladeren:

gallery_35005_14272_396061.jpg

gallery_35005_14272_516468.jpg

Mooi uitzicht met rechts nog de droge tak

gallery_35005_14272_1251561.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks! ik speur dagelijks naar rot, gelukkig niks te vinden! met de warmte en iets te hoge LV natuurlijk tricky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit markie. Hoelang nog?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, dat zijn al mooie dikke knotsen! Spijtig van de bladproblemen maar het zal nog wel een mooie oogst worden denk ik. :P

 

Groeten, Pip

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks jeice, ik denk nog een dag of 10. ik hoop t ook want 5 dagen daarna op vakantie!

En pipo, idd jammer maar t zijn niet alle bladeren waardoor de verdamping e.d gewoon doorgaat. en ze zijn pas in een later stadium verslechterd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik lees n boel rot verhalen dus ik ga er een eind aan maken aangezien de haren voor zeker 75% bruin zijn en de tri.. tricho.. naja die witte mini druppies/thc ook hier en daar al amber kleurig worden.

 

Ik ga morgen mij vat weer vullen met nog maar een halve dosering voeding. (4 dagen)

dan een vat met alleen afgezuurd water, nog 4 dagen en dan 2 dagen geen water meer. En dan gaan ze om!

 

Behalve als ik binnen die tijd rot vind. dan gaan we gelijk zagen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laatste update voor ze omgaan eind van de week/weekeind.

 

Temperaturen:

lamp aan: 32 graden gemiddeld laatste week.

lamp uit: 25 graden.

Lv tussen 45 en 60% (lamp aan/uit)

Voedingswater: ec nu 1.1. nog 2 dagen en daarna alleen water tot donderdag. dan krijgen ze niks meer.

Ph: 6.0

 

Elke dag blijf ik checken op rot. niks gevonden gelukkig dus we laten ze nog eventjes staan.

 

Verbeteringen en veranderingen volgende ronde:

 

8 planten in scrog

Potten in grote bak, watergeven automatisch van onderen.

scrognet hoger dan nu. iets langer voorgroeien.Dubbele bodem waar waterbakken onder komen (40 cm hoog)

Tensio meters aanschaffen!

Complete tent vol, alleen in t midden klein plekje waar ik kan staan.

Nieuwe fans, (die ik wel vertrouw qua doorbranden en kwaliteit)

Actieve inlaat erbij zodat de tent niet naar binnen word gezogen.

 

En vast nog wel wat maar dat zien we dan wel in mn volgende verslag.

 

Foto`s

Hier was ik met een schaar per ongeluk langs een klein takje gevallen... even een voorproefje

gallery_35005_14272_595990.jpg

gallery_35005_14272_1110920.jpg

ronde blaadjes topje

gallery_35005_14272_426321.jpg

overvieuw. vooraan zijn de verbrande bladeren, geen rot.

gallery_35005_14272_579287.jpg

 

almost there!

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag staan ze overigens precies 2 maanden op 12/12.

of 8 weken en 5 dagen.

of 61 dagen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo dat ziet er smakelijk uit

 

mooie ronde en.... per ongeluk met het schaartje he :D

 

 

geniet ervan !

 

grtz lip

Share this post


Link to post
Share on other sites

die zijn nog niet klaar, ik zou nog even geduld hebben.

 

Gr Adje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi veldje Markie.

Je zult genieten van een heerlijke opbrengst.

Ga maar vast trainen met die duim en wijsvinger..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan het mis hebben maar volgens mij kunnen deze knuppels nog minstend 2-3 weken.Zou jammer zijn ivm gewicht at er nog bij komt de laatste 2 weken.Voor de rest een puike kweek en hopelijk geen top rot.

 

Btw bij sanni staan ze toch ook beschreven tot 13 weken.

 

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben je al aan het knippen Markie, wel jammer dat je de je ronde niet kon afmaken door een wat hoge LV, maar beter wat oogsten dan een hoop verliezen aan rot, straks weer lekker winterkweken, ik heb er iig al zin in :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ lip: ja echt :D:)

 

@ adje en hazer: ik ben het er mee eens dat ze nog wel even kunnen. ze hebben nog een paar dagen. Maar dit geld niet voor de kleinere , lagere toppen. die zijn echt al oogstrijp. De hoofd toppen zijn idd nog niet helemaal. Maar met die hoge Lv wil ik het niet te lang rekken EN ik ga 9 september op vakantie 2 weken. dus van t weekeind om.

 

@ Al green, heb flink de vogeltjes dans gedanst om duim en wijsvinger warm te draaien!

 

@ nog niet aan het knippen dus. Nog een paar dagen alleen water, dan 2 dagen niks en dan de kettingzaag uit t vet!

 

Thanks all. Tot de knip udate!

 

iemand al een leuke suggestie voor een soortje die zich redelijk laat scroggen?

Bubblegum lijkt me wel spannend...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@hazer... sannie heeft erbij staan als ik me niet vergis.. 11-12-13 weken bloei...

 

ik vind het er nog steeds goed uitzien markie.. wou dat die van mij zo dik waren...

hoop dat bij mij de pk13/14 een beetje werkt.. anders bij mij de laatste 4 week een 600watt erin of

een 400 erbij...(mits ik mijn problemen overleef....

 

oja .. soortje voor scrog?? ben zelf ook alvast aan het loeren voor de nieuw ronde... de jack berry leek mij wel wat..

 

ga zo door markie thumbs up

 

greetz gupsel

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks gups!!

 

Vandaag met een zadenboer gesproken en ik heb wel wat leuke ideetjes op gedaan... snel meer daar over..

Share this post


Link to post
Share on other sites

zooooo, de eerste 2 zijn er aan. de 2 moeders die saampjes in een (dichte) 15 L emmer stonden.

Na 2 dagen zonder water nu 600 gram na geknipt te zijn. tussen de 120 en 200 gram droog gok ik..

 

eerste top, zo groot als een pleerol :vape: nog even wat knippen...

gallery_35005_14272_212662.jpg

wat koekt er nou weer aan mn schaar? :lol:

gallery_35005_14272_444133.jpg

morgen komt het droognet pas dus nu even in een luchtige doos

gallery_35005_14272_181679.jpg

 

nog een vraag voor de meer ervaren knippers: de fanleaves haal ik helemaal weg das logisch maar hoeveel knippen jullie van de 1 vingerige blaadjes in de toppen weg, deze slaan wit uit van de thc soms. alleen t puntje er af? en de steeltjes van sommige fanleaves in de toppen zitten ook vol met wit.. bijna zonde om t weg te knippen. ik hoor t graag van jullie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noem je dat knippen?

 

Zelf me oma met haar slechte ogen knipt ze schoner.

 

:vape:

 

En, wees niet zo ongeduldig... sannies jack moet minimaal 12 weken staan.

De planten zijn nog lang niet rijp!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ghehe alle uitstekende blaadjes knip je weg. de takken ook, weeg je ook niet mee. toppen uit elkaar halen. denk ook niet dat je 33 % overhoudt :vape:

 

nevertheless op een mooi resultaat :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

overigens gaan de takjes er nog uit maar dit knipt makkelijker. Fluff en knipafval gaat de vriezer in om later een beetje hash van te maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...