Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
LordSharky

1ste kweekje ooit, Free style

Recommended Posts

Hallo,

 

Hier mijn eerste kweek verslagje: Begonnen zonder echt veel na te denken.

 

Lamp gekocht ergens aan opgehanen en plantjes ondergezet. Zaten eerst in 4l pot heb ze dan in iets kleiners overgepot( ja tis de omgekeerde wereld). Ze kwamen dan boven mijn constructie uit en 1 ervan had al eens een kwartiertje te dicht bij de lamp gestaan... dus zijn ze uiteindelijk langs de zijkant van constructie beland....

 

Lamp 400w

3 zaadjes. 2 bluematic (autoflower) en 1 haze autoflower waarvan 1 mannetje bleek te zijn(Bluematic).... :s

Groeten en kruiden potgrond gebruikt, vorige week om wat bloei voeding gegaan. ( Schromelijk te laat)

 

Er is ook een varenrouwmuggen plaag langs geweest, hopelijk zonder al te veel erg, wel met pesticide bestreden ( niet met aaltjes dus...)

 

Hier mijn opstelling.(:rolleyes:)

 

gallery_30495_14296_669921.jpg

 

De plantjes:

 

Bluematic:

 

Hoogte: 50 Cm

 

Zij aanzicht: Blad verkleuring ook zichtbaar. gallery_30495_14296_1064419.jpg

 

 

 

Top: gallery_30495_14296_832836.jpg

 

 

Haze autoflower:

 

Hoogte: Heb hem met touwtje naar beneden getrokken dus kan het niet perfect zeggen vermoedelijk 65cm +

 

Zijaanzicht:Touwtje is zichtbaar...

 

gallery_30495_14296_749812.jpg

 

 

LV en temp zijn wel goed hier:

 

gallery_30495_14296_471074.jpg

 

Ik hoop van elk 15gr van te halen. 1ste maal en al vele fouten ontdekt. ( niet overpotten naar kleinere potten, zorgen voor minder verlies van licht, langs onderen water geven tegen varenrouwmuggen, scrog techniek ontdenk :smoke, had ik dat geweten B)....)

 

Volgende keer beter, maar zal toch wel wat mensen aan het lachen brengen met mijn eerste kweekje.

 

Mvg Sharky

Edited by LordSharky

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je de stroom betaald had je beter naar de shop kunnen gaan. maargoed al lerende doet men of zoiets. dit gaat nooit 15 gram per plant opleveren. eerder 5 per plant..

 

jammer want met een goede setup haal je er een gram of 300 vanaf met een 400 watt hps lamp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Terrasje aan Noord kant... niet veel nut om daar plantje te zetten, dacht ik.

 

Reeds begonnen aan bouwen van kastje....voor optimaal genot van me lamp ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...