Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

purplechris

me eigen plantage

Recommended Posts

sheima,

 

 

mijn naam is purplechris en ik kom uit <EDIT WHAZZUP - NEDERLAND>! ik heb zelf nog nooit geblowd!

en mij leek het wel leuk om een paar wietplanten te hebben! B)

ik heb gelijk een mooie ´plantage´ gebouwd! hier een foto er van: graag jullie commentaar!

 

2n9f0vo.jpg

 

 

en deze plant is het een mannetje of een vrouwtje???

 

f9ii50.jpg

 

 

hoor het graag! heb nu 4 planten en heb nog 10 zaadjes gekocht voor 50 euro als het goed is!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hhaha dat maakt toch niet uit welke straat! B) weet jij misch is het een mannelijke of een vrouwelijke plant heb binnen kort 14 planten! nu nog 4! dan ga ik ook een foto kweekverslag doen en doe elke dag een update!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveel haal je ongeveer van 1 royal dwarf af met voeding en hoeveel zonder voeding? die pot die onder de tl staat met een tl lamp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Purplechris,

 

Trek je niets aan van de in mijn ogen domme reacties! Sorry daarvoor! Ik lees dat je enthousiast bent, en dan vind ik dit soort opmerkingen beslist niet passen!

Veel succes bij de dingen die je gaat ondernemen.

Maar probeer wel eerst de foto's die je in het vervolg gaat plaatsen recht te zetten op je pc/laptop , voordat je ze hier plaatst.( krijgt een mens nekklachten van) ;-)

 

PF

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoeveel haal je ongeveer van 1 royal dwarf af met voeding en hoeveel zonder voeding? die pot die onder de tl staat met een tl lamp

 

 

1 gram....

 

dus... ik zou haar lekker in de zon zetten B) dan heb je meer :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@peper thanks! Ik vind het leuk, dus ga binnekort meer halen!

 

Voor 1 gr ga ik niet zoveel moeitw doen, weet iemand wat goeie binneplanten zijn waar ik veel gram af haal? Ze blijvem binnen en gaan niet naar buiten! en waar kan ik in harderwijk een goeie wiet lamp halen gamma?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Purplechris,

 

Graag wil ik je vriendelijk verzoeken om je foto's voortaan naar een WF-album hier te uploaden(en voortaan eerst ff draaien svp inderdaad! :smoke ).

Dit om te voorkomen,dat na korte tijd de foto's ineens weg zijn en er een leeg en nutteloos topics ontstaat,zou zonde zijn toch?

Tevens is de laadtijd van vele sites verschrikkelijk, zodat een pagina laden op wf hierdoor ook de nodig tijd gaat vergen.

 

Hier kan je lezen hoe je foto's in een wietforum album te plaatsen en te posten.

 

Alvast vriendelijk bedankt.

 

Verders heb ik maar gelijk wat onnodig opruiende berichtjes er tussen uit gehaald met een vriendelijk verzoek aan degenen,die daar bij zaten,om indien u niets nuttigs toe wenst te voegen,gaarne ietsjes terughoudener met posten te zijn in het vervolg. B)

 

Grtz. Aad

 

Ps Ik geef op(google levert niets op :) ),waar staat 'sheima'voor? :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

je zou eigenlijk de keuze moeten maken, OF een fatsoenlijke setup aanschaffen nadat je jezelf hebt ingelezen, of er niet al te veel aandacht/geld aan besteden (je blowt immers zelf niet, dus waarom onnodig kosten maken)

 

mr polska.. rare woorden.. wtf betekent klitter?

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke tnx. ontopic dan maar weer. sheima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sheima

 

 

Oke ik krijg van de week duivenpoep maar weet iemand planten waar je veel van af haalt? gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

die vraag is irrelevant. je kunt namelijk een brenger(goed opleverende plant) niet tot z'n recht laten komen als de omgeving waarin deze staat er niet voor kan zorgen dat de plant z'n ding kan doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het licht zekr aan je set up en aan je kweek talent hoeveel gram je er af haaalt

 

zoals caprie diem al zegt licht is gewicht B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sheima

 

 

Oke ik krijg van de week duivenpoep maar weet iemand planten waar je veel van af haalt? gr

 

B) ..je hebt geen duivenpoep nodig om de geur van je plant te maskeren...daar zijn filters voor.... :)

 

....hoe meer je leest hoe minder geld je vergooid aan shitzooi... ^_^ waar je niks aan hebt...

 

wat is je budget :rolleyes: ? en hoeveel gram per kweek wil je scoren... :smoke ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duivenpoep als mest! ik wil er gewoon zo veel mogelihk gram afhalen me budget is ong 100 150 euro! Maar een goeie sterke plant? Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan zou k gewoon ff sparen en een moooi compleet tentje kopen

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een naief beeld heb jij van kweken. 100-150 euro.. zoveel mogelijk eraf halen.. meest opbrengende soort.. je weet niet waar je het over hebt. ga nou eerst gewoon verslagen lezen en zorgen dat je in ieder geval iets van de basis af weet. als je je daar niet voor interesseert word het lastig om uberhaupt wat op te zetten, laat staan oogsten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

plus 1...

 

dit wordt niks...met dat budget kan je amper wat op guerilla doen... ^_^

 

duivenmest in de binnenkweek.... :rolleyes: sjonge B) ...wat zijn die duizenden binnenkwekers toch sufferds he -_- ...

 

een goede sterke plant...schei nou uit he...dat wordt zij pas met een goede hps lamp....en goed klimaat :smoke

 

man man...ga nou wat lezen hoor :) ...en durf gewoon een gs binnen te lopen....

 

hier een linkje wat daar zoal tekoop is ....

 

http://www.growcenter-noord.nl/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat iedereen probeert duidelijk te maken : Je lamp is al niet goed genoeg. Lees eens hoe anderen het doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja B) iedereen is anders....

ik durfde pas na een half jaar hier te lezen lid te worden...en dan pas iets zinnigs te vragen....

 

mja..ik snap het wel...politie zegt zo vaak in kranten berichten dat wietkweek zeer lucratief is...

 

maw...zo kweek je kwekers... en houden ze hun werk instant... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

In plaats van alleen commentaae te geven geef me gewoon tips! ik wil er heua wel wat meeer aan iitgeven maar ze gdan gewoon wat ik moet halen iedereen doey het verschillend!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...