Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sopranos

Moeders wil blowen.

Recommended Posts

Dit mag geen medelijden topic worden, please!

 

Ik zit in een akelige situatie met me moeder, ze wil uit uiterste noodzaak een blowtje met me roken om haar pijn weg te nemen. Voor mij is dat niet zo'n probleem maar denk niet dat het bevoordelijk is voor haar laaste dagen weken maanden, we weten het niet. Maar het einde is naderbij. Behandeling gestopt!

 

Moet ik haar nou een blowtje geven of zal ik proberen om olie te gaan maken? Het roken is voor haar geen probleem zo is waarschijnlijk de ziekte ontstaan.

Ik kan de laatste tijd zelf niet zo goed meer nadenken, dus zie er wel een beetje tegen op om het recept van de olie te gaan maken. Als ik een spacecake bak gaat er ook merendeels wat fout zoals te weinig effect of te veel effect.

Maar een blowtje draaien kan ik wel, niet als de beste maar wel effectief.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olie is een goede optie, zal eerst een jointje proberen kijken of het wel goed valt met het roken enz.

Zoek naar een goed medicaal wietje, zodat ze niet te stoond van geest word maar wel dat het een pijn stillend effect heeft.

 

succes man,!

 

Gr OS

Share this post


Link to post
Share on other sites

een goede amnees is super tegen pijn en ik zou het gewoon doen als je moeder dat wilt!!

heb je de beschikking over een verdamper??

Share this post


Link to post
Share on other sites

da zat ik ook aan te denken je-Roen.

spacecake zou ik voorzichtig mee zijn.

suc6 Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou geen joint geven. Puur in pijp of idd verdamper.

 

Denk dat het voor je moeder fijner is om high ipv stoned te zijn.

 

Succes en sterkte aan je ma.

 

Renaie

Share this post


Link to post
Share on other sites

idem met bovenstaande.

ik zou zelf voor een medicinaal soortje gaan.

niet te zwaar draaien in het begin. probeer de high vast te houden en stoned te voorkomen.

succes en sterkte.

don t worry, dit worden alleen maar goede adviesen en geen medelijden.

ik heb het zelfde probleem met een oom van mij. ook alles gestopt en einde nabij.

ga in geen geval dingen weigeren, het is haar wens, niet de jouwe.

 

grtn Erazer B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon jointje draaien.

Verdampen en olie wordt gedaan wegens gezondheids redenen geloof ik en dat is niet meer van toepassing helaas B)

 

Lekker eentje rollen aansteken en oproken. Als moeders het niks vind kan je olie gaan maken of verdampen.

Maak er iig een fijne tijd van!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet natuurlijk de situatie niet, maar als het mijn moeder zou zijn.

Lekker pijnstillend wietje samen roken en genieten van elkaar.

 

Als het haar longen zijn zou ik gewoon zeggen, probeer het voorzichtig, niet te sterk maar iets wat goed verdragend is.

 

Sterkte en een fijne tijd samen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk dat olie een betere optie, zo is ze denk ik nog wat helderder.

krijgt ze geen morfine?

 

ik wil je toch heel veel sterkte wensen!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maak er een mooie tijd van inderdaad, ik heb net mijn vader af moeten geven. Een lijdensweg met veel pijn. Hoop dat dat je moeder gespaard blijft.

Een jointje zal helpen, een goeie sativa, maar olie zal langer werken. Maar laat haar zelf kiezen. Zelf olie maken is nooit verkeerd.

 

Veel Sterkte de komende tijd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

k zou zeggen begin met een sicky misschien wat lichte hasj ?

 

of n klin sticky wiet niet teveel roken rustig kijken hoe ze zich eer bij voelt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is rot te horen van je moeder ! Als het van haar uitkomt, zeker doen, maar samen met haar ! Sterke soort kiezen, laat haar het tempo voor haarzelf bepalen. Het zal haar deugd doen, waarom heb je schrik dat het haar laatste tijd hier minder aangenaam zou maken?

 

Maar wat heeft ze juist? Als je t erover wilt hebben..

 

Een joint zou ik enkel doen als ze roken gewoon is, anders zou ik zeker een goede verdamper gebruiken !

 

Voor de olie kan je ook contact opnemen met Wernard Bruining van Stichting Mediwiet, hij zal je waarschijnlijk wel kunnen helpen met olie voor je moeder ! Hier hun website !

En in Luxemburg is er een minister (Colombera) die ook bezig is met de Phoenix Tears olie met soms verbluffende resultaten ! 32% CBD ! !

 

Persoonlijk denk ik voor de pijn dat olie beter is om constant te gebruiken dan de hele tijd te roken/verdampen. Maar als het haar bevalt, laat maar doen dan..

En eerlijk gezegd raad ik iedereen toch aan om minstens 1x eens lekker high te zijn in dit leven, er is genoeg leed, mag ook wel wat ontspanning & vreugde bij komen kijken.

 

Ook zal het je moeder en jou dichter bij elkaar brengen op een moeilijk moment, ik zie er een positief potentieel in om het samen met haar te doen, en dan niet enkel voor de pijn !

 

Ik wens jou en je moeder allebei veel sterkte toe !

 

PeaceGreetz

 

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

buitenwietje roken, maar hijsje, jointje wegleggen, kijken hoe het valt......dan weer hijsje etc. want ze kan er ook para van worden ivm het naderende einde......

 

overigens werkt oxazepam ook zeer goed, vriend van me die terminaal was blowde met oxazepam erbij.

 

ejb

 

sterkte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou mensen dank voor de tips.

 

Ik ga voor haar een jointje draaien en voorzichtig met haar op roken.

Een verdamper heb ik ook en die wil ik ook in gaan zetten.

De morphine doet goed zijn best maar de eetlust is ver te zoeken dus hoop een beetje dat het jointje de eetlust kan opwekken.

 

De ziekte is voor de patienten erg maar voor de naaste is het ook slopend.

 

Mensen bedankt en sterkte.

Laat nog wel wat horen over het effect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

veel sterkte. Als ze al gewend is om te roken is een jointje zo gek nog niet. Ik begrijp dat ze terminaal is dus om de gezondheid hoef je niet te gaan verdampen. Samen een jointje roken is ook wel zo gezellig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beginnen met een uphigh haze wietje.

 

Dus geen 50/50 hybride waar je alsnog een beuk mee krijgt vd indica maar een echt haasje.

 

Wel lastig te vinden en vaak wat duurder.

 

Sommige shops geven een kleine korting aan medicinale patienten.

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

veel sterkte met u mama.

probeer wat sativa, en indica door elkaar, geef ook een efect van beide.

veel sterkte met je mama.

peace red68.

Share this post


Link to post
Share on other sites

GEEN HAZE, als je terminaal bent heb je erg extreme stress situaties, daarbij een haze gaan roken is garantie op een para gevoel.

 

ik zou juist voor de indica gaan en dan na wat ervaring opbouwen naar sativa, of hybride idd.

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

µik kan me helemaal bij eib aansluiten indica is de beste pijnstiller en je wil helemaal niet hyper worden maar juist veel rust hebben zowel in je hoofd als je lichaam. Ben wel nieuwsgierig naar de werking van sativa op de lonhfunctie want ik denk dat dit juist goed is .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zeg een lekker amneesje samen met moeders en je zult er een leuke gezellige middag aan over houden B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon opsteken / verdampen / eten en smeren.

Mensen zijn er niet om te lijden en wie zijn wij om iemand te ontnemen van een middel voor pijn wegname/verzachting.

 

Ik zie er geen probleem in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen bedankt voor de tips en tricks en steun.

 

Ik heb van iemand van het forum 2 verschillende soortjes gekregen voor me moeder gekregen, zoals het er nu uit ziet gaat ze dit niet opmaken jammer genoeg. Ze is helaas weer opgenomen in het ziekenhuis, maar ze heeft me beloofd om dit zo snel ze zich wat beter voelt te gaan roken.

 

Het roken met Moeders gaat gebeuren!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet het is een wiet forum, maar is diazepam (valium) geen betere optie?

en anders verdamper gebruiken

 

Heel heel veel sterkte B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Sopranos,

 

heel veel sterkte toegewenst aan je moeder, jijzelf en iedereen die jullie liefhebben.

 

Als ik alles zo doorlees zou ik gaan voor olie. Pure olie wel te verstaan. En ik zou een medicinale soort kiezen.

Ik heb pure olie geprobeerd en ik heb de ervaring (bij oraal gebruik) dat het minder psychoactief is dan het

roken.

Met het eten van de olie heb je wel gelijk een veel beter (beste) medicinaal effect. Je moeder zal minder pijn

ervaren met het eten van die olie, dan met het roken ervan.

 

Het geneest ook nog eens beter.

 

Samen sterkte.

 

Groet

 

Mitsz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...