Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

G13

SPOED vraagje !

Recommended Posts

ik heb nu al bijna 2 maanden 4 planten in me kas staan. maar vandaag kijk ik zie ik rare verschijnselen bij twee planten.zijn het nou mannetjes want het waren gefeminiseerde zaatje.kan iemand mijn pleas asap helpen. want ze staan ook bij de andere dicht in de buurt.

dit is plant 1.gallery_32291_14181_1432451.jpg en dit plant 2.gallery_32291_14181_1863253.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi,

 

de eerste foto is een mannetje :D ik zou hem snel omhakken voordat hij het stuifmeel los gaat laten.

 

mvg RD

Share this post


Link to post
Share on other sites

daddys girl zijn het.en de tweede foto zou dat een vrouwtje kunnen zijn.ze zijn even oud

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zien jullie snel zeg!

 

Kan toch ook een hermafrodiet zijn? (1%)

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd :blink: ..... ballen ja.... :D

 

je ken ook elke dag de ballen weghalen...dan bevrucht het niet... :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat zien jullie snel zeg!

 

Kan toch ook een hermafrodiet zijn? (1%)

Die kans is er zeker en dan kun je nog oogsten wanneer je zoals Carpie zegt steeds de ballen weghaalt.

Geeft je hobby een nieuwe dimensie, wiet castreren. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja dan is de naam van het soortje ook een beetje dubieus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn planten zijn hermafrodiet en ik heb alle ballen weggehaald en tot nu toe heb ik alleen maar steeds meer vrouwelijk schaamhaar gezien ik heb 1 balletje gevonden nog na een paar dagen, maar dat kan er goed een zijn die ik die keer ervoor over het hoofd heb gezien omdat ie toen nog klein was ofzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar die andere foto .2. daar zie je ook soort van puntjes wat ook raar is zou die andere ook mannetje zijn en dat hij wat later op gang is.

dus ik moet steeds alle balletjes eraf halen en dan gaat hij op een gegeven moment bloeien.komen er toppen met zaden aan of gewoon echte toppen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wanneer er zoveel ballen komen dat je het castreren niet meer kan bijhouden dan wordt het een hopenloze zaak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het een hermafrodiet is (dat betekent dus dat er ook nog vrouwelijke haren in komen, bij mij was het vrouwelijke geslacht er eerder als het mannelijke, maar officieel schijnt mannelijke bloei eerder te beginnen) dan krijg je gewoon toppen, je krijgt alleen maar toppen met zaadjes als die balletjes knappen en er stuifmeel over de vrouwelijke stampers heen komt.

Ik persoonlijk vermoed alleen dat het gewoon een mannetje is, maar ik ben een noob kweker die net met zn eerste kweek begonnen is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat meer gaan lezen en plaatjes kijken, de richting heb je al.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plant 1: Een gewoon mannetje

Plant 2: Die kwaaltjes horen niet op dat plekjes..geldt ook voor plant 1. Die planten zijn niet de moeite waard

Van 'daddys girl' krijg je alleen maar genetische mislukkelingen.Slechte zaad.

Van wie of welke zaadbank komen je zaadjes ?

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites
want het waren gefeminiseerde zaatje.kan iemand mijn pleas asap helpen.

 

En ik zou me geld terug vragen want vaak betaal je je scheel aan gefeminiseerde zaden. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar ze staan er nu zo mooi bij groen dikke stam noem maar op.ik kijk het denk ik gewoon aan en haal steed de balletjes weg en hopen dat er mischien toppen op komen of kan ik dat vergeten? heb het voornamelijk over plant2.daar heb ik nog geen balletje aangetroffen dus als ik gewoon dagelijks bij blijf moet het toch wel te doen zijn.en ik maak ook even een bezoekje waar ik ze gekocht hebt oplichters dat ze zijn.maarja als iemand zeker weet er geen wiet van afkomt hoor ik dat graag dan hak ik ze meteen om tijd is ook geld.ciao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals eerder vermeld kan je proberen om de balletjes steeds weg te halen maar een hoop hakken hem ook gelijk om omdat hij de anderen (goede) kan bestuiven. Dus its up to you! Als het een mannetje blijft leverd het niks op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat kun je wel vergeten. Een plant die mannelijke voorbloei laat zien gaat echt geen vrouwelijke bloemtrossen aanmaken. Bovendien is de kans klein dat je alle mannelijke bloemen eruit kunt halen met het risico van zaad in allebei je planten. En die van je buurman natuurlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanx jongens ik ga ze nu dan gewoon omhakken.wel jammer van de ingestoken tijd.maar ga vandaag nog dan weer eve stekies halen er mag natuurlijk geen ruimte verspilt worden .ciao

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgende keer graag een wat beter omschreven topic titel: "help" , "vraagje" , "wat is dit?" etc heeft niet zo veel zin. Je hebt nota bene twee regels ervoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry niet aan gedacht.ik wou eigenlijk ook alleen maar een vraag stellen.maar weet geen andere manier omdat te doen.

zal er beter op letten volgende keer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel veel leden stellen vragen via topics, maar ze geven wel aan waar de vraag over gaat, anders hadden we fora's vol met topics met de titel "vraagje" "help" "spoed vraag!" etc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...