Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
theweb

Guerilla kweek, chocolope haze

Recommended Posts

Hallo allen,

 

Een tijd geleden toen het nog sneeuwde zat ik een blowtje te draaien met me maatje en er rolde 2 zaadjes uit onze wiet toen we het zakje leegde...

De zaadjes ontkiemt en lekker laten groeien, achter de ramen in de zon, op balkon en wanneer de zon niet scheen een beetje hulp van verlichting.

Toen de planten ongeveer 45cm groot waren hebben wij ze naar een guerilla spot verplaatst, in de hoop dat deze kerstbomen flink worden :D

Ik zal zo nu en dan updaten:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee leuk dat je oook eeen poging waagt heb je ook fotos?

 

suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja heb je foto's ? Ik ben wel benieuwt naar chocolope haze strain

Share this post


Link to post
Share on other sites

bloeien ze al... :rofl .....denk ut nie... :huh:

maar zaadjes uit de wiet...kunnen herma zijn.. ;) ....

 

 

maar een plantje in het wild :D is gwoon kikkuhhh :D ...

 

kerst bomen :D ...jah kan knippen met de kerst worden ja... ;)

 

maar jj20 zegt altijd...als je niks doet ...heb je niks... ;)

 

op naar die kiloknallers :blink:

 

gr :)

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kleine tip van mijn kant, neem nog paar stekken ervan en check er 1 van elke plant op 12/12 onder je licht.

Kun je de eventuele mannen weghalen en stekken trekken van de vrouwelijke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In principe zouden het herma's moeten zijn. Maar niet getreurd: Planten die binnen herma worden kunnen het buiten prima doen zonder herma gedrag want buiten hebben ze vaak veel minder stress dan in zo'n 8 weekse snelkookpan binnen.

Het zal wel een latertje worden, maar met de zomer die we tot nu toe hebben kan de nazomer best meevallen. Dus heel veel plezier met je kweek.En wat piet piraat al zegt, probeer wat stekken te maken, je weet nooit waar je die nog voor kunt gebruiken!

 

groeitjes

chassie

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_21504_14274_1252271.jpg

 

gallery_21504_14274_2519302.jpg

 

 

https://www.wietforum.nl/uploads/1341403438/gal...14274_67033.jpg

 

gallery_21504_14274_1156974.jpg

 

hoop dat jullie deze al kunnen checken, er komt nog meer aan!

zal idd wel laat oogsten worden, de planten staan nog steeds in groei... geen idee wat er precies wordt bedoeld met herma maar zal het eerdaags even opzoeken!

Het is geweldig om te zien hoe hard deze jongens aan het groeien zijn, nagaand dat er geen voedingsstoffen etc zijn toegevoegd door ons.

ik heb al eerder stekken proberen te maken maar helaas lukte dit niet, wij zijn ook helaas niet voorzien van wortelstimulator etc. dus denk dat ik ze nu lkr laat door groeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee mooooi fotos

 

eeen herma is eeen vrouwelijke plant die stress heeft en ook mannelijke bloei geeeft en daar door dus zaden in je toppen krijgt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm in het ergste geval zitten we dus met een hoop zaad voor volgend jaar B) we zullen zien wat het gaat doen!

 

hier is de volgende reeks met picture's geniet er van! haha

 

gallery_21504_14274_2412252.jpg

 

gallery_21504_14274_559589.jpg

 

gallery_21504_14274_1986227.jpg

 

gallery_21504_14274_2913960.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
B) ja tog je ken het altijd proberen maar denk dat je volgendjaar gewoon anders zaad moet kopen anders krijg je miss weer hermas maar we zulln zien miss komen er wel moooie vrouwen uit suc6 !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hmm in het ergste geval zitten we dus met een hoop zaad voor volgend jaar -_- we zullen zien wat het gaat doen!

 

hier is de volgende reeks met picture's geniet er van! haha

 

dat zaad zal dan ook ws weer herma zaad zijn ^_^ ...dus hak de hermas maar om...

 

lekker bezig B) en ook al lukt het niet dit jaar...de ervaring is priceless :rolleyes:

 

het mooie van buitenspelen is........er komt altijd weer een nieuw jaar met nieuwe kansen :smoke ....

gr :)

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey peepz,

 

Gister weer even een kijkje genomen, ondanks het natte weer doen de plantjes het goed!

Wat me wel heel erg opvalt is dat de planten niet echt heel vol zijn qua blad enz. terwijl ik dat bij andere guerillas wel zie.. zal dit komen door dat ik totaal geen voeding geef of zou hier ook nog een andere oorzaak van kunnen zijn.?

De hoogte gaan de dames wel onwijs goed in, vanmiddag misschien even een rolmaat meenemen, denk dat ze al zeker op 1.2 meter zitten haha!

Van bloei is nog geen sprake, ik neem aan dat dit zal inzetten vanaf augustus.

de planten zijn wel al aardig wat weekjes oud, we hebben ze in maart ontkiemt..

ik houd jullie op de hoogte!!

 

greetz from the Ganjaman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrouwtje op je laaste foto ziet er mooi uit :vape:

"planten niet echt heel vol zijn qua blad enz.....zal dit komen door dat ik totaal geen voeding geef of zou hier ook nog een andere oorzaak van kunnen zijn.? "

Ik denk dat het komt van wat minder zonuren..Ruim op alles wat schaduw maakt voor je plantjes.Strooi wat nPK korels rondom je planten en met dit, natte, weer, krijgen ze (bloei) voeding nog op tijd

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeiemiddag allen!

 

Het Zomerweer is eindelijk in NL aangekomen, net Nu ik bijna op vakantie ga voor 3 weken...

In ieder geval zal het de planten ten goede komen :verrygood

 

@Marko77

Helaas ben ik al een eind weg van me spot, zal kijken of ik bij terugkomst iets bij kan voeden ( als dit nog nut heeft ) heb in de schuur nog een leuk flesje voeding gevonden!

 

Vrouwtje 1 ruime meter hoog

Is bestormd door insecten, slakken noem maar op!

Ondanks dat ik met knoflook/water de planten heb bespoten, bladeren zijn afgeknaagd, de hoofdtop is flink mishandeld...

Niet echt veel vertrouwen nog in dit plantje, vanaf het begin had ze al wat meer moeite met.. Alles, lijkt alsof ze een week achter loopt, maar we gaan het zien!

 

Vrouwtje 2 `laatste foto` vorige post ruim 1.2meter hoog

gaat super, ziet er goed uit en volgens mij gaan de toppen vandaag of morgen komen.

Alhoewel deze plant maar 2 meter verderop staat heeft deze plant aanzienlijk minder last van insecten slakken enzv.

Volle vertrouwen in, kan niet wachten totdat ik haar straks weer zie na mijn vakantie!

 

In de afgelopen week stond er inene een hoogwerker, hijskraan en houtversnipperaar op terein bij m´n spot...

Flink wat bomen zijn omgehaald door de lui die daar aan het werk waren.

Gelukkig hebben zij de dame´s niet omgemaaid, ik denk dat ze ze ook niet gezien hebben maar dat is altijd nog de vraag..

 

als laatst zal ik nog wat foto´s uploaden, geniet er van...

See you back in three weeks!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_21504_14274_2088540.jpg

 

gallery_21504_14274_3380193.jpg

dit is t mishandelde vrouwtje

 

gallery_21504_14274_2041699.jpg

De grootste dame

 

gallery_21504_14274_2088540.jpg

 

gallery_21504_14274_643943.jpg

Met beginnende topjes volgens mij!

 

Greetzzzz!

gallery_21504_14274_15864.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hmm in het ergste geval zitten we dus met een hoop zaad voor volgend jaar :D we zullen zien wat het gaat doen!

 

hier is de volgende reeks met picture's geniet er van! haha

 

dat zaad zal dan ook ws weer herma zaad zijn :o ...dus hak de hermas maar om...

 

lekker bezig :verrygood en ook al lukt het niet dit jaar...de ervaring is priceless :rolleyes:

 

het mooie van buitenspelen is........er komt altijd weer een nieuw jaar met nieuwe kansen :dope: ....

gr :huh:

Carpie

 

 

Weg gooien:P!? we hebben zelf ook een herma van 1:50m:p

En we gaan er alles aan doen die plant te houden^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je tijd heb elke dag ballen te castreren :huh: .....doen :D :rolleyes: ......maar hoe lukt je dat op guerilla :o ?

 

 

maar hou je herma zaad voor je eigen...of voor je vogels :verrygood

met herma zaad ruilen op wf wordt je niet erg populair....

 

gr :dope:

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha carpe, wij hebben niks te doen en zijn daar zeker om de dag...

We zijn met z'n 2en he:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot nu toe nog geen enkel teken van herma opgemerkt...

Begrijp dat het weer in NL de laatste dagen ook heerlijk is, hoop bij terugkomst een paar mooie toppen te kunnen aanschouwen, tot die tijd duimen... ;)

 

laters!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zojuist van bronnen vernomen dat de planten zijn verwijderd van de guerilla spot....

Tot nader bericht toppic gesloten, ben echt pisst off....

maargoed dat is het risico hé, volgend jaar de kansen maar eens vergroten!!!

en bij terugkomst dan maar snel naar de shop haha, alle andere veel succes, zal blijven meekijken.

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij is op vakantie en zijn maat haalde om de dag de ballen weg....

tja...dan maak je wel een spoor :)

 

maar iid niet getreurd...

in deze hobby komt er altijd.... een nieuw jaar... met nieuwe kanzen... ;)

ga uit van 90% verlies...dan kan het BIJNA niet tegen vallen... :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen idee over hoe/wat!

 

@carpe diem:

 

niemand haalde ballen weg aangezien die er niet waren, enigste is dat er 1 persoon de planten water geeft, deze persoon wist ook al vanaf begin dat ze er stonden en heeft mij nu dus ook gemeld dat ze weg zijn gehaald...

Ik verwacht dat de gemeente ze gespot zal hebben bij het wegsnoeien van een aantal grote bomen!

Iig volgend jaar kansen vergroten en bij terugkomst eens gaan checken wat er nog is achter gebleven (misschien wat materiaal???)

hoop stiekem dat er 1 is weggehaald, maar dat zal wel niet!

het is het risico helaas, baal wel flink aangezien ze in de voorbloei zaten..

Maar we hebben iig dit jaar wat ervaring opgedaan! en het blijft een super hobby!! hahaha ;)

wou dat ik ze mee op vakantie had genomen, hebben hier nu vol gas 35 graden, wat zouden ze het hier goed doen!

maarja gaat nie zo makkelijk mee in het vliegtuig hé, hahah

 

Greetz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...