Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

hey ssh

 

dat probleem van die ene plant( weet niet welke soort t is) zij neemt nu de voeding van die grote bladeren er eerst uit en dan kome n de kleine aan de beurt haar tijd is gekomen :) paar weekjes en je kan knippen;)

denk dat dat het is :D

 

 

grtz RNL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is toch best wel vroeg in de bloei om al zo geel te worden? Lijkt mij eerder een tekort aan iets, maarja..

 

Succes nog! Gr Monti

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ RNL88 : ja dat zou wel best kunnen wat jij zegt maari k betwijfel dat omdat de plant maar in de 3 de week bloei zit lijkt me toch echt een ander probleem

@ monti : inderdaad is best wel snel in de 3 de week bloei overal lichtgroene bladeren te krijgen die dan nadien gelig worden naar diepgeel denk dus ook op een voedingsprobleem of te nat zou ook wel kunnen

 

Update[/b

 

Vandaag even korte update over de ZoDd plant waar ik een bladprobleempje mee heb en dat eerst wil zien op te lossen ,

de plant staat in een 30 liter pot en die krijgt per dag 1 liter water soms wel meer tot 1.5 liter water met daarin 3tot5 ml voeding van atami

nu mijn vraag was geef ik deze plant te veel water ? ... of wat doe ik juist verkeerd want kzou echt graag men plant terug willen helpen

meschien een voedingstekort maar welk voedingstekort ?? heb een paar goeie fotos genomen zodat iemand echt wel weet wat voor voedingstekort het is of wat ik het beste kan doen

 

gallery_34672_14468_1463466.jpg

gallery_34672_14468_872223.jpg

gallery_34672_14468_2440262.jpg

gallery_34672_14468_1121950.jpg

 

please help :)

 

Grtz shining

Share this post


Link to post
Share on other sites

jooow shining :)

 

heb nog is even tijd om rap online te komen se :D man, wat een drukte de laatste dagen :D

 

zODd staat mooi in de bloei seg, komt goed!!! en ik ben geen expert, maar ik denk echt dat die gele bladeren onnodige zijn die de plant zelf wil afstoten (zie het bij men critical ook gebeuren)... de bladeren in en rondom je toppen zien wel nog mooi groen, toch??

 

maar nogmaals, ben daar geen expert in...

 

groeten!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

net is een N tekort (stikstof) de N is het eerste van de N-P-K

dit begint altijd onder in de plant (geelblad)

al is het tekort van N ni de groei een groter probleem dan in de bloei, al is het niet ideaal

het beste een bladvoeding of een voeding waar de verhouding N-P-K bijv 5-1-1

vis emulsie en datsoort shit bevat ook vaak hoge concentratie N

calcium nitraat (CaNO3) is water oplosbaar en is zowel als bladvoeding als voedingswater te gebruiken

alleen weet ik neit hoe je eraan komt :) maar dan zou je binnen een week verschil moeten zien,

als je met vaste meststoffen gaat werken zoals bloedmeel, dan duurt het wat langer om dat daatvan maar een klein gedeelte direct opneembaar is

 

de gele bladeren worden nietmeer groen, maar misschien hou je dan je jongste blad wel groen,

al is een beetje verkleuring redelijk normaal als een plant de bloei in gaat wat eigenlijk het einde van zn levens cyclus is

je kan het ook gwn zien als de herfst die voor de zod plant aan de vroege kant is...

 

 

een bewezen truc die veel growers gebruiken om dit te voorkomen is in de eerste week bloei nog gewoon groei voeding meegeven

de eerste week half/half

2e week 2delen bloei 1deel groei

3e week 3delen bloei 1deel groei

4e week 4delen bloei

 

 

PS welke voeding van atami gebruik je precies

 

ze hebben namelijk meerdere lijnen: ata, ata organics,B,cuzz gebruik je bloombastic enz?

 

 

Greetz Skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ sublimo : haha ja drukte daar weet ik alles van hoef je mij niet te vertellen kheb er nog hoofdpijn van , de ZoDd plant bloei inderdaad wel goed alleen wel jammer van die gele bladeren , het zou wel goed kunnen dat de plant de bladeren afstoot maar toch denk ik dat het echt voedingstekort is ..de bladeren in en rondom te toppen zien wel lekker groen ja :)

 

@ Skunkmonster :Bedankt voor die informatie is best wel handig :D , ik zal af en toe een beetje groeivoeding bij men bloeivoeding doen in het water bevoorbeeld 2 ml bloei + 2 ml groei en dan eens kijken of er iets van verschil komt , de herfst is inderdaad wel in de ZoDd plant geslagen =) en als ze nog 4 a 5 weken moet ben ik toch wel eens benieuwd hoeveel grammetjes ik van de plant ga halen want hoe de buds er nu uitzien ziet het er wel veelbelovend uit :D

owjaa en ik gebruik B'Cuzz voeding van atami :tu

 

Groetjes bedankt voor de snelle hulp allebei ! top een plezier voor hier wat homie's te hebben op het forum :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De juiste tip is al gegeven :) Dus gaat goed komen met de rest van je blad.

 

De verotte bladeren wel verwijderen, om ziektes en ongedierte te voorkomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt iedereen !! :)

 

Big Shining's Update :D:punk::D:punk:

 

Heb een paar mooie fotos gemaakt vandaag met dit heerlijke weer :tu de skunkmonsterplant is een vrouwtje !!! hoeraaaa

 

Skunkmonsterplant

gallery_34672_14468_959591.jpg

Real11smokerplant

gallery_34672_14468_1885576.jpg

ZoDd plant met bloeifotos

gallery_34672_14468_2267657.jpg

gallery_34672_14468_1234987.jpg

gallery_34672_14468_2041097.jpg

gallery_34672_14468_776553.jpg

close up zoDd plant

gallery_34672_14468_501962.jpg

topje zoDd plant

gallery_34672_14468_57213.jpg

 

Groetjes Shiningsilverhaze 5

(ik krijg de indruk dat het hier een beetje stil is op het forum de laatste tijd ? )

Share this post


Link to post
Share on other sites

yoooo S.haas!!!

 

ze zien er toch allemaal nog lekker uit zenne :D

en het nieuws van skunkmonster vond ik al helemaal goe!!! da ze nu maar rap bloeit!

 

het is de laatste weken inderdaad kalm op het forum... ook al gemerkt... :D

in ieder geval, ik blijf je volgen tot ze omhoog hangen!!!! juist volgende week 2 weekjes conje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gefeliciteerd met de uitbreiding van je harem!

nu maar hopen dat ie snel gaat knallen idd!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Sublimo : Yoooo Sublimoooo :) , bedankt vind ze er zelf ook heel lekker uitzien vooral goed ruiken echt heerlijk , ik hoop zelf ook dat de skunkmonsterplant snel gaat bloeien dan krijg ik ze meschien nog net op tijd afgebloeit wie weet rara :tu , over de kalmte van het forum wou ik het wel nog even over hebben

jullie zijn de enigste trouwe topicvolgers ...maar soms is het echt dood hier op het forum en vind dat daar wel aardig wat verandering in mag komen :D

Komen kijken is leuk voor de kijker , voor de topic maker is een reactie toch nog altijd iets wat een duwtje in de rug geeft voor genoeg de topic te updaten

en blijven te growen , maar ook al reageert hier niemand ik blijf doorgaan tot het gaatje van de plaat :)

 

@ skunkmonster : Yoyo Homieee , Thanks voor je reactie en hoop ook wel dat ze snel gaat bloeien :) , jou planten zien er ook prachtig uit hoor !

daar wil ik wel eens tussen komen staan en aan al je budjes ruiken :) :D

 

Groeten Shiningsilverhaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk dat er stiekem een hoop stille genieters op het forum zitten dus ook in jullie topic

anyway weinig reacties dat valt me ook wel op

soms twijfel ik oko wel eens voor wie ik het bij hou voor mezelf? dan kan ik netzogoed stoppen

maar net als jullie bljif ik mn entausiastme delen!

 

smoke on!

 

GreetZ!

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad, blijf ook koppig volhouden, leuk om later nog eens terug te zien...

maar troost je maatje, ik blijf u stalken ze!!! :)

 

slaapwel!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Skunkmonster : inderdaad zitten er genoeg mensen op de topics te kijken , maar helaas te lui om eens een reactie'tje te plaatsen ach ja dan update ik maar minder he :D

nee hoor grapje , niemand is verplicht om een reactie hier te zetten :tu maar begrijp wel wat je bedoeld het is niet echt motiverend als je de indruk krijgt dat je alleen update voor je zelf ...

terwijl je er dan je best voor doet om er een mooie topic van te maken :) Greetz Homie !

 

@ sublimoooo : thats the spirit ! , het is inderdaad altijd leuk als je zelf je eigenkweek verslag terug kan vinden na een paar jaar en kan zeggen dat is van mij

maar toch hebben we allemaal een beetje een duwtje in de rug nodig voor onze verslagjes te blijven update'n vind ik , owjaaa hopelijk heb je goed geslapen :)

Grtz

 

update

 

Het is al een paar dagen mooi weer geweest , ik krijg de indruk bij de zoDd plant dat de gele bladeren in de plant bladeren zijn die de plant zelf heeft afgestoten want ze vallen er vanzelf af

als ze echt volledig geel zijn en de rest van de bladeren blijft mooi groen , Buds dikken lekker aan met zo een weer als de afgelopen dagen dus alles gaat toch wel naar wens

 

de real11smokerplant : die staat momenteel net in bloei en de skunkmonsterplant begint ook een beetje bloeiverschijnselen te krijgen net na ze haar geslacht heeft laten zien

Super chill dus !!

 

Shiningsplant staat hard in de bloei !!! dikke toppen in aanmaak zo groot als mijn hangende eieren '' groot dus'' :):):):):)

 

Owjaaaa vandaag even geen fotoupdate '' geen zin voor '' net zoals sommige stiekemerds hier zin hebben voor eens een reactie'tje te plaatsen :D

looolz

 

Groetjes Shiningsilverhaaaaas

Share this post


Link to post
Share on other sites
update - Het is al een paar dagen mooi weer geweest

Is bij jou het mooie weer al weer over dan?

Pas vanaf dinsdag zijn de verwachtingen dat het weer minder wordt met lagere temperaturen en regen.

 

Verder staan je dames er prachtig bij.

De zODd plant heeft echt een mooie kerstboomvorm en staat al dik in de bloei.

Je kunt haar een beetje helpen met de gele bladeren, door deze te verwijderen als je merkt dat ze gemakkelijk los laten.

Voor je Skunkmonster en Real11smoker hoop ik dat je nog veel mooie dagen krijgt.

 

:) Mrs Poldergrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Wazum : Hell yeaaahhhh !!!! :D :D :) :)

 

@ Poldergrower : Morgen gaat het nog mooi weer worden daarna kan ik de paraplu weer gaan gebruiken aan het weerbericht te zien :tu ,

bedankt dat je de ZoDd plant mooi vind ! vind ik zelf ook echt een mooie plant hoor , ik heb haar al hier en daar beetje geholpen met de gele bladeren er af te halen

moest zelfs niet trekken aan het blad het ging super gemakkelijk groetjes

 

 

Update

 

Beste Grower ,

 

het is de afgelopen dagen al zeer mooi weer geweest ik mag niet klagen ;) ,

de ZoDd plant daar heb ik de gele bladeren van verwijderd , die kwamen echt heel makkelijk van de plant af dus die had ze al afgestoten

de andere gele bladeren die nog vast zitten laat ik zitten

 

de shiningsilverhaze plant die staat ook lekker te bloeien en begint een hééérlijk geurtje te krijgen :)

Ruikt zeer krachtig een diepdringende geur die door je neusgaten gaat :P

 

De real11smokerplant die is ook lekker bezig met de eerste dagen van haar bloeifase ruikt ook zeer sterk , echt lekkahh

kga mijn best doen voor die ng mooi afgebloeit te krijgen zonder rot hopelijk :)

 

De Skunkmonsterplant heeft al vele mooie witte vrouwelijke haartjes daar ben ik echt blij mee =)

ze blijft maar doorgroeien maar denk niet lang meer want ze begint al lekker te ruiken :D

Bloeien moet je doen !! :)

 

Ik heb echt zelf geen idee hoeveel grammetjes ik van de ZoDd plant zou halen dat blijft voor mij een raadsel :)

kzal maar eerst zien dat ik de plant mooi afgebloeit krijg :)

 

Hieronder de foto's !

 

ZoDd plant

gallery_34672_14468_2755790.jpg

ZoDd plant

gallery_34672_14468_1948477.jpg

Shining's plant

gallery_34672_14468_979757.jpg

The real11smoker plant

gallery_34672_14468_588523.jpg

Skunkmonsthaaaaaaa plant

gallery_34672_14468_2157179.jpg

 

veel kijk/lees plezier growers !

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

ik ga dit volgen :) :D

 

hg

m

Share this post


Link to post
Share on other sites

yoooooooooooo shining!!!! :)

 

ff nie online geweest, maar man, ze gaan toch lekker eh!! De zODd plant is echt lekker aant knalle, en de shining ook...

En skunkmonster eindelijk in bloei... Jihaaaaaaa!! :D daar ben ik blij mee zenne :tu men favorietje :) hehe...

 

Blijven updaten vriend, doe het voor jezelf, en je trouwe topicstalkers :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

he man ben af en toe wa lui om nog te typpen, maar bij die laatste foto's kon ik het toch niet laten...

 

die zien er echt goed uit man :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ macerror : volgens mij blijft jou copy past knop hangen van de thc want je post dit overal ga jij zoveel volgen dan :) :D

@ Sublimo : yooo , sublimooooo ;) , ja ik ben ook wel blij met hoe ze bloeien momenteel allemaal :D , en updaten zalk blijven doen ;)

@ Army Dude : haha maakt ni uit joh lui zijn we allemaal af en toe :) B) super chill dat je men planten mooi vind ;)

 

Update (redelijk grote trouwens ) :D

 

Vandaag een niet zo zonnige dag en beetje regen , dus planten staan onder de paraplu :P , ze ruiken heel erg lekker vooral de ZodD plant ruikt super fruitig hmmm

ik heb niet zo veel te zeggen maar fotos zeggen meer dan woorden , ik heb wel een beetje door elkaar de foto's staan maar boven elke foto staat de naam van de plant

 

de ZoDd plant die staat bijna 4 weken te bloeien

en de shining's plant staat ongeveer 3 weken te bloeien

de skunkmonsterplant die begint te bloeien

en de real11smoker plant daar zie ik wel al wat topopbouw in :P

 

ook wou ik nog een klein wedstrijdje organiseren

 

Raad hoeveel ik droog ga oogsten van the ZoDd plant , iedereen mag 1 gokje wagen en schrijf ik op een boekje , ik weeg het af als het droog is op het einde van de ronde

degene die het dichtste gegokt heeft tegen het echte gewicht kan 10 blueberry zaadjes winnen ;) :D

 

Hieronder ziet u wat foto's van de planten

 

The shiningsplant en the zoDdplant samen

gallery_34672_14468_2566121.jpg

topje van de zodplant dat bijna 4 weken aan het bloeien is :) heeft een mooi paars tintje die buds van de zoDd plant

gallery_34672_14468_1465200.jpg

Nog een budje van the ZoDd plant

gallery_34672_14468_1407764.jpg

een zijtak van de ZoDd plant

gallery_34672_14468_216947.jpg

The real11 smokerplant

gallery_34672_14468_418061.jpg

The skunkmonster plant met de bovenste blaadjes recht omhoog :P

gallery_34672_14468_1292132.jpg

The shining's plant in bloei ongeveer 3 weken

gallery_34672_14468_2273374.jpg

The ZoDd plant onder de paraplu

gallery_34672_14468_1013002.jpg

Bloeifoto van een budje van de shining'splant

gallery_34672_14468_2112085.jpg

Boventop van de shiningsplant

gallery_34672_14468_512057.jpg

Bloeifoto van nog een budje van de shining'splant

gallery_34672_14468_1334700.jpg

Zijtak van the ZODd plant

gallery_34672_14468_1554469.jpg

budje's in bloei van the ZoDd Plant

gallery_34672_14468_1766150.jpg

gallery_34672_14468_1636659.jpg

Zijtakje ZoDd plant

gallery_34672_14468_2013616.jpg

Hoofdtop ZoDd plant

gallery_34672_14468_1533146.jpg

 

Veeeeeel kijkplezier groetjes Shiningsilverhaze

Pray for sun !!! :D B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Shiningsilverhaze,

 

Mooie groene kleur hebben die plantjes van jou, zeg!

Wat ik erg leuk vind is je Zood-plant.

 

Kreng lijkt qua opbouw superveel op mijn Passion #1.

Beetje zo: mini kerstboompje met toppen !

 

Keep it up , nog eventjes zo te zien...

 

P22

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ polski : bedankt , vind de zoDd plant ook erg vet ! , mini vind ik hem zelf toch niet hij is 1 meter 60 dus als ik er naast sta en je rekend de pot erbij komt de boventop boven mij

en inderdaad nog eventjes te gaan gelukkig maar :D

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Veeeeeel kijkplezier groetjes Shiningsilverhaze

Pray for sun !!! :D :P

 

Hoi,

 

Tís maar een paar dagen k*t weer, daarna zou het weer beter worden zeggen ze..

 

Mooie planten man, duidelijk is dat je er van geniet van de ozo prachtige cannabisplant.

Dat is toch het leukste van onze hobby, succes verder met je vriendinnen.

Voor je het weet dan zitten ze in de weckpot, en geniet ervan..... B)

 

mzzl,wsteb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziekelijk mooie planten shining!

Ik hou van die kerstboom figuurtjes, en deze heeft lekker toppen, beetje paarsachtig! Super :D

Ben benieuwd naar je eindresultaat!

 

GreetzZ

 

Ps: Zie dat dit je 200ste bericht is,, krijg ik hier nog iets voor of?....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...