Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
weetikveel55

vanaf welk aantal graden mogen planten buiten

Recommended Posts

Ik wil mijn early mistys zo snel mogelijk buiten in de vollegrond zetten dus wou weten wat de min. temp. is voor mijn plantjes om in leven te blijven :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

na 15 mei

 

dan is de blablabla ijsheilige geweest ofzoiets

Share this post


Link to post
Share on other sites

min aantal graden is toch 15graden, daaronder is niet echt goed voor de groei etc van je plant. voor het beste resultaat min 15graden. VOLGENS MIJ :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor binnenkweek = ideale temp 21°C

ik weet niet hoe het met die buitenplanten zit

Share this post


Link to post
Share on other sites
voor binnenkweek = ideale temp 21°C

ik weet niet hoe het met die buitenplanten zit

met buitenplanten zou dat dan ook wel zijn maar voor buitenplanten is het wat moeilijker te regelen he....

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor buiten kweek is het ook 21/22 graden maar ik denk dat je ze het beste in mei buiten kan laten staan je kan als het mooi weer is ook gewoon buiten zetten en 's avonds binnen zo zullen ze ook wennen aan de wind en dit zal ze ook sterker maken

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan als het wat minder weer is ook wel, beetje regen is wel goed voor ze. bij mij groeiden ze dan iig wel een stuk beter als het ff geregend had

Share this post


Link to post
Share on other sites

eigelijk maakt het niet al teveel uit wanneer je begint je moet alleen zorgen dat het simpelweg niet vriest.

 

Ook kan je het best wachten tot de dagen lang genoeg zijn want anders krijg je ontregelde plantjes doordat je ze eerst laat bloeien en als de dagen weer langer worden dan moeten ze weer groeien :)

en inderdaat wat redp3pper zegt: wat regen kan geen kwaad. de plant zelf groeit dan niet zo snel maar, des te groter des te beter :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mij kregen ze na een regenbui zichtbaar een groeischeutje =/ nja mischien is de lucht in de stad nie zo schoon wardoor je facked up regen krijgt ^^

 

maargoe. ik denk dat heb beste is voor buiten min15 graden en ideale is min 21/22 graden. zolang het niet vriest is iig al voordeel zolang het snachts onder 15 is zou ik ze nog ff binnen laten. ik de dat snachts min10 ook wel kan... als je het maar na ijsheiligen doen. anders zou ik ze iig elke nacht binnen zette

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...