Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
mrWeed

mrWeed stelt zich voor ;)

Recommended Posts

Hallo,

ik werd er op gewezen dat ik mij nooit heb voorgesteld :D , (geen idee of er toen al een wie is wie dinges was)

zoals vermeld , ik ben mrweed, vernoemd naar de toenmalige wietbezorger hier in de stad.

 

Ben 43, woon samen, heb geen kinderen en/of huisdieren. Lekker ego met zijn tweetjes, gamen, roken en eh je weet wel.

toendertijd in 2003 begon ik weer eens met een vensterbank kweekje voor de fun en zodoende ben ik hier terecht gekomen.

 

Toen was het ook nog vrij gewoon om via internet leuke partijen wiet op te duikelen dus echt zin in zelf kweken had ik niet.

En via een zo'n dealtje in kontakt gekomen met iemand waar ik een paar jaar buitenwiet mee heb gedaan. De beste man was zeer thuis in het tuingebeuren zodat ik hier weinig meer kwam. Wel altijd leuke kweekjes gedraaid, die kerel had gouden vingers. Heb wel ooit een trauma opgelopen met een partij purple, klote weer en een kuub wiet in huis te drogen zonder ventilatie en filter.

Als ik nu purple ruik ga ik over mijn nek.

 

Tijden veranderen, vrienden ook en zodoende afgelopen jaar met iemand anders wat gedaan maar hij staat anders tegenover kweken dan ik. Dus dit jaar maar voor mijzelf aan de slag. (En dat gezeik met de wietpas die landelijk gaat worden is ook een hele grote reden :rofl )

 

Zodoende kwam ik weer hier en tot mijn verbazing werkte mijn accountje nog en was het een stuk actiever geworden. Elk najaar kwam ik hier wel om de guerrillaverslagen te lezen, dat was smullen. Maar verder niet veel rondgekeken.

 

Ook heb ik onderweg nog een chilipeper tic opgelopen dus die staan naast de wiet in de tent :D

 

Verder niet veel spannends te melden, heb 4 planten, 3 verschillende kortbloeiers en een langbloeier . Lekker basic beetje tomaten mest en guano en kijken hoe de verschillende soorten groeien en dan een of twee soorten uitkiezen voor volgende kweek.

 

Hoofddoel: lekkere wiet en opbrengst is minder belangrijk dan smaak.

 

Tja verder heb ik niet echt een uitgesproken mening, vind de ontwikkeling in voeding interessant met name de verschuiving naar schimmels en bacteriën ipv van volstorten met mest.

 

groeten,

mrWeed

 

 

:blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:blink: op dit maffe forum

 

leuk dat je dr bij bent :D

 

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...