Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
THCerb

Bladprobleem met Jack Herer (Indoor)

Recommended Posts

Hallo allemaal,

zit met een probleem met het indoor kweekje van men 2 meisjes.

Binnenkweekje van jack herer (green house seed co), eerst 4 weken voorgegroeit onder 3 TL's ( T8, 840). Staan nu een week in een tent (1m²), steekt een 600watt hps lamp in. De lamp hangt ongeveer 65cm boven de meisjes. De tent staat op de zolder, met maar 330m³ afzuiging, dus de voorbije dagen wel wat te warm geweest. In de tent staat een zwenkelventilator die tijdens het branden van de lamp altijd aanstaat. De planten staan in aarde in 5l potten. Sinds vorige week krijgen ze hesi voeding, hiervan geef ik maar de helf van wat aangeraden wordt. (Hesi wortelcomplex, hesi powerzym, hesi tnt complex en hesi supervit) Helaas kan ik jullie niet meedelen hoe het zit met de pH en de ec. Morgen eens wat pH strips gaan halen.

 

Ongeveer 3 dagen geleden begonnen op een van de planten bruine vlekjes te verschijnen, dit eerst bij de oudste blaadjes. De blaatjes hingen toen ook al wat naar beneden. Momenteel ziet de plant er echt slecht uit, verschillende blaadjes zijn helemaal droog en bruin zoals op de fotos te zien is.

 

Iemand die met deze info, in combinatie met de fotos ziet wat het probleem is? Ik hier al wat topics doorgelezen, alsook de stickies. Maar heb zelf nog niet gevonden wat het probleem zou kunnen zijn. Zou overvoeding kunnen zijn, calciumtekort of kaliumtekort, de fotos en beschrijvingen hiervan lijken het meeste van toepassing op mijn probleem.

 

gallery_34677_14253_127361.jpg

 

gallery_34677_14253_411291.jpg

gallery_34677_14253_235159.jpg

gallery_34677_14253_176938.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben geen pro en kan ook niet precies zeggen wat het is maar 5 liter lijkt me wat te weinig!

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat CaribbeanGrowe al zegt,...als de sodemieter verpotten naar veel grotere potten met verse aarde,..

Wat je boven de grond aan blad en takken ziet zit minstens aan wortels aan de onderkant,...hoe kom je erbij ze zo lang te laten staan in 5 ltr :D ,...zet ze in minimaal 12ltr,...ik zelf pak ze liever zelfs rond de 25 ltr ,....maar ik kweek 100% biologisch.

 

En dan nog voeding en afzuren,..heb medelijden met die wortels en de dame zelf. :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

verpottten , epsom zouten kopen en toevoegen , beetje Alg-a-mic ( Biobizz voedinglijn) en Bio Heaven erbij doen..en dan is ie in no time relaxed verder aant groeien.

 

ps.. jij kweekt jack herer van greenhouse seeds: wat dat dan ook voor keuising moet voorstellen , maar de originele jack herer is niet van Arjen .

Sensi seeds zit er het dichtste bij qua oorsprong en genetica...en dat is dan ook de enige die de moeite waard is.

 

Jouw planten hebben schit-te-rend brede ronde bladeren, ik zou ze gewoon als indica dominante hybride plant behandelen : 25% cocos, 25%wormenmest , 50 %NPK goedgekeurde potgrond, in jouw geval zou ik zeker een liter of 15 a 20 gebruiken.

 

Lekker gul in de stikstof week 1 en 2 bloei, en ik denk dat die "jack"wel grote hoofdtop krijgt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...