Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

5 die-hard afghaanse stijders duiken onder

Recommended Posts

Goed aangeslagen inmiddels, wortels groeien de pot uit. Tweede goede reden waarom ik ze niet op een grote pot heb gezet trouwens (had ze tenslotte ook een dag later kunnen potten) is omdat ze uit hele kleine potjes komen. Klein wortelgestel dus en het duurt even voor de pot helemaal doorworteld is. Als je een grote pot neemt dan blijft ie veels te lang nat. Nou mogen de onderste scheuten nog wat bijkomen en dan gaan we ze een beetje openbuigen op de grote pot.

post-5211-1341432104_thumb.jpg

post-5211-1341432120_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm die bladeren zien er bijna eetbaar uit. Super mooi allemaal whazzup!! Alleen blijft die ene in het middenneem beetje achter of vergis ik me

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is geen kwestie van achterblijven, de plant is gewoon een beetje kleiner. Die trainen we wel bij met het buigen.

 

Status aan het front:

post-5211-1341656133_thumb.jpg

post-5211-1341656146_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice Whazzup, wanneer krijgen ze nieuwe ruimere army boots? B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Worden ingevlogen vanuit Kandahar dit weekend, die domme amerikanen hebben het al twee keer op de verkeerde plek gedropt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

laatste plaatjes in 5 liter pot, voeding iets opgevoerd. Je ziet duidelijk het effect van het toppen/fimmen. Alleen de middelste is niet gefimd, die is een beetje geknepen.

 

post-5211-1341788466_thumb.jpg

post-5211-1341788479_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtige opbouw die kushes, ik volg deze grow op de voet!

Als je naar het blad kijkt, weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt(dikke kush). Herkenbaar uit duizenden denk ik!

 

 

grts OK

Share this post


Link to post
Share on other sites

De dropping is eindelijk goed gegaan dit weekend, nieuwe supplies en potten. Hier nog de worteling in de pot, net op tijd / te laat overgepot (had het vorige week al willen doen). Dit is het resultaat van 2 weken wortelen. Ze hebben nu twee keer zoveel substraat en kunnen zich klaar maken voor de bloeisprint.

post-5211-1341875418_thumb.jpg

post-5211-1341875435_thumb.jpg

post-5211-1341875481_thumb.jpg

 

Uit elkaar gebogen voor meer openheid, nou mogen ze de meter gaan vullen. 6 dagen nog, dan gaat de klok om.

post-5211-1341875502_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn toch mooi gewortelt , en begint al aardig vol te graken .

ben benieuwt wat er verder nog volgt B)

Groetjess

Share this post


Link to post
Share on other sites

Flink geworteld idd, maar ik denk niet te laat, nu alle linies bezetten, en wachten op het grof geschut B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik probeer altijd te verpotten net voordat de wortels gaan draaien. Zo kan ik dus zien dat ik inderdaad 5 dagen te laat ben. Voorgroeien in een smartpot zou beter zijn. Groeien in een smartpot is ook beter. Bloeien ook. Waarom gebruik je dan geen smartpot? Ja, old-school. Erg 2010. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha :rolleyes:

mooi wortelstelsel whazzup B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

die zien er toch niet uit of ze te lang in die pot gezeten hebben .

als je gaat overpotten houd jij dan de aarde droog of geef je nog opvoorhand wat water .

ik heb het een ker gedaan dat de kluit nat was en dan scheurt de aarde gwnweg uitelkaar .

 

wel mooie dames whazzup .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Waarom gebruik je dan geen smartpot? Ja, old-school. Erg 2010. :rolleyes:

 

Buiten je Oldschool zit je met een meeldouw douwer dus wat meer plastic er om heen is nog niet zo slecht B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

da's een hele wijze opmerking PH, had ik nog niet eens aan gedacht (en dat zegt wat B))

 

Ik haal ze er droog uit, de kluit blijft dan mooi bij elkaar. Helemaal droog natuurlijk niet, maar vóór het watergeven. Ik ben niet kinderachtig met de wortels trouwens, maak de aarde en de wortels onderin een beetje los, daar worden ze hard van. Wortels zat en in een grote pot wil je echt geen ronddraaiende wortels hebben, dat wordt een kluitje!

 

Mijn substraat is altijd heel erg los in de pot, dat is fijn voor je wortels. Het klinkt dan wel pak hem beet 10-15% in, maar met overpotten heb je daar geen last van. Zodra de kluit doorworteld is kun je hem zo uit de pot trekken. Ze zijn na een dagje alweer aardig bijgetrokken.

 

post-5211-1341959188_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze ogen idd erg fris, en beginnen al ruimtes te vullen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er echt mooi uit.

En altijd mooi kleur in de foto`s onder plasma.

 

Epic topic met de verwijzingen heerlijk.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

De strijders gaan als een speer. Versterkt door de nieuwe proviand van wormenmest en gesteentemeel en gedrogeerd met een scheutje wortelstimulator stomen ze als drones door. Eerste worteltipje nu al uit de pot dus ik kan gerust binnenkort de klok omzetten. Ik wil het niet te vol dat is vragen om moeilijkheden, ze vechten elkaar de tent uit. Ik hou van dames met harde toppen!

 

Zoals je ziet is de kleur ook wat donkerder maar dat is omdat ik eindelijk de goede witbalans heb gevonden. Nou ja niet helemaal, een sproeibeurtje calcium chelal deed ook wonderen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vol is vol, klok moet bijna om

post-5211-1342271561_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bijna??

 

Word het dan niet te vol ??

(geen ervaring met echte indica's)

Share this post


Link to post
Share on other sites

echte indicas groeien niet meer zoveel door in de bloei. Het blijven korte proppen en als je niet lang genoeg voorgroeir hou je een hele kleine plant over met een belabberde opbbrengst. Ander probleem is dat ze heel erg compact van opbouw zijn met hele korte internodes en zoals veel indica's zijn ze meeldauwgevoelig dus zo'n dichte, compacte plant is vragen om moeilijkheden. Ik verwacht dat ze nog de helft doorgroeien in bloei. Bovendien heb ik ze getopt, en wil je dan nog buds krijgen bovenop dan moet je de nieuwe scheuten echt wat tijd geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...