Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
shiningsilverhaze

Kweekverslag 2012 : 10 verschillende soortjes !

Recommended Posts

Hey guerilla growers ! :D

 

Ik ben shiningsilverhaze ben nieuw hier op het forum !

ik maak hier een mooie topic zodat ik goed wat tips kan krijgen :D en ook toffe mensen leer kennen op de site ! meschien ook wat mensen kan helpen

 

Ik ben dus bezig met een Kleine Guerilla kweek van 10 verschillende soorten ik ben wel al een tijdje bezig aan men spot ik ben daar momenteel nog volop aan het werk :lol:

 

Ik heb ongeveer een totaal van 35 a 40 plantjes

Het gaat om de volgende soortjes :

minefield , basic beer , rasah , melange , tundra ,royal dane , afghaan x early bud , Skunk ,amnezia haze , pD seeds (personal domein )

ik heb de plantjes al goed voorgegroeit en veel liefde gegeven :huh: ;) en waren dus sterk genoeg voor aan te planten !

 

ik heb wel een paar verschillende spot's maar op 1 spot die u gaat zien op een foto komen de meeste te staan

 

Ik zal hier al een paar foto's zetten maar wel nog niet allemaal :lol: om dat ik liever pas foto's laat zien als heel de spot is aangeplant :evil:

 

Hieronder ziet u alvast paar foto's van paar soortjes

 

the big spot waar ik nog volop aan het werk ben :D ( hard werk ) planten krijgen aparte plantgaten (1meter.50 cm van elkaar )

vhe0eb.jpg

 

foto van amnezia's die op een andere spot staan staan al tijdje in de vollegrond :)

j0kyg2.jpg

 

en hier nog een foto van een aangeplante Skunk :D

14aarh4.jpg

 

Meer ga ik voorlopig niet laten zien :( , als al het werk klaar is en ze zitten allemaal in de grond komen er vast en zeker foto's van allemaal

Ik hoop dat jullie dit wat leuk gaan vinden voor mee te volgen want dat zou ik echt wel leuk vinden !

 

Vele groetjes From Shiningsilverhaze !

:lol: :wub: B)

Edited by shiningsilverhaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

staaan der goed bij suc6 !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto twee is idd wel erg mooi :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@tomguerillakweek: danku vind ik wel cool zo een compliment over men plantjes ' en is niet fotoshopt hoor :lol: gewoon veel liefde

@jj20 : Danku m8te :lol:

@Krasi : leuk dat jij ook foto 2 heel mooi vind ! danku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reuze benieuwd. Met 10 soortjes kan je mooi kijken wat het verschil is en volgende kweek veldje helemaal vol gooien :lol:

Als de rest van de fotos ook zo mooi worden heb je een volger erbij

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey growers :blink: Hier ben ik dan met een update ! zoals beloofd :D

 

Ik heb vandaag wat foto's genomen van mijn amnezia's en de rest al van de planten die al op de spot zijn geplaatst ik heb ng wel beetje werk maar zal niet lang meer duren

Gelukkig maar ..

Het is echt goed weer de afgelopen dagen hier kan echt niet beter dan het nu is plantjes groeien als kool !

Lekkere joint gerookt op men spot echt chill ^^

 

De amnezia's (Groeien echt hard en mooi gezond )

 

htfdzt.jpg30hlfsg.jpg

 

Dan hier paar foto's van spot waar de meeste plantjes staan ^^ (Met close up fotos )

 

2rp3g2q.jpg

 

De Skunk ^^

2uiepz8.jpg

De minefield ^^

35jjr5t.jpg

De melange ^^

dgm4y.jpg

Basic beer

2urqjrq.jpg

De tundraaaaaa

2ypajjt.jpg

 

Ng foto dat ik aan het overplanten was van potje naar volle grond :D (basic beer )

2wmorqs.jpg

 

Zo dit is het ongeveer wat ik er voorlopig ga opzetten van fotos anders wordt het teveel , sommige soortjes zijn dus ng geen foto's van maar dat komt wel bij de volgende update !!!

Veel kijkplezier + geniet allemaal lekker van het mooie weer en je planten (als je er zelf hebt ) ^^

En reacties zijn altijd welkom

GROETEN SHINING :rofl :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

heee shining ouwe bos wachter gaaat lkkr zo te zien :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toffe update weer, het gaat idd prima, mooie omheiningen, daar houdt je iig ongenode knagers uit de buurt :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jj20 haha jij weet :D Makker van me :blink:

@Krasi Thanks man , en ja heb ng niet echt veel last gehad van onodige dieren is echt een goede spot hoor :rofl zelfs heel weinig last van slakken maar ik strooi wel korrels hoor :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit wordt echtwel een mooi verslag... :D

 

als jij de amnesia oogst, ben je me nieuwe held :blink:

 

jah.. binnen soortjes zien dr in de groei altijd zo mooi uit.. vind ik...

 

maar gelijk heb je... vroege en late soortjes zetten dan heb je altijd wat...oktober 2011 was top :D dus ja.. het ken wel... :)

op 1 nov haalde ik de laatse PP binnen...

 

hard werk.. zei je :D ....idd..its hard to be a guerilla ;)

 

gr :rofl

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@carpe_diem haha , nice fijn dat je dat zegt over me topic :D , ja beetje variatie moet kunnen vind ik ^^ , en met de amnezia's ga ik men best doen ^^ ik weet dat het niet gemakkelijk is ^^.. :D

Maar toch ga ik het proberen :rofl

en ja hard werk daar mag je zeker van zijn :) ,maarja dat kan nadien natuurlijk altijd beloont worden he ;)

grtz shining :D :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog even een snelle update , plantjes transporteren in een zak kan je beter je plantjes is een hoge doos zetten , zodat de bovenkant van de steel niet beschadigd word of volledig gebogen word !

niet staan lopen of springen of op je fiets want dat is niet altijd handig als je op je spot aankomt dan kan je altijd wel eens kans hebben dat je plantjes zwaar beschadigd zijn en kunnen dood gaan

hieronder ziet u een foto van transport @ de rugzak

Het is ook best aangeraden als je met zo een rugzak vol met plantjes gaat het beter kan doen als het al een beetje donker word zodat niemand je spot ziet of je volgt in de dag want dan is alles verloren natuurlijk als je je rugzak moet openmaken ^^

Het is en blijft een risico dus blijf gefocust !! chille growers !! die de aarde groener maken !

Veel kijk en leesplezier !

 

Hieronder ziet u een foto van het voorbeeld hoe het wel kan en je minder kans hebt om je plantjes te beschadigen

 

14abz0n.jpg

 

Ik hoop dat dit toch wat een goede tip is voor mensen die zich vragen stellen over de transport van de plantjes naar hun spot

 

Vele groetjes shining !!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Basic Beer :D

Wat een tóp soortje was dat toch :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey mensen hier ben ik dan met een update van me plantjes , :D

 

Met me spot ben ik klaar ik heb de meeste plantjes daar kunnen planten ,

Ik heb ook een paar mooie fotos genomen van men plantjes , ik heb echt hard gewerkt aan deze spot dus nu maar hopen dat die niet word ondekt !

30 Graden en dan ng hard werken ik zweet gewoon al het vocht uit heel men lijf , dan ng een stuk of 30 beten : monstermuggen, dazen,rode mieren die me gebeten hadden wat is dat toch fijn hehe

Hopelijk word dit allemaal beloont dat harde werk maar dat valt natuurlijk nog af te wachten !

hieronder ziet u de fotos die ik heb gemaakt

 

De Amnezia Haze

 

34o29u8.jpg34hwe4n.jpg2cyidqq.jpg2ez477d.jpg

 

De Skunk !

 

dn0xp1.jpg2zfk6f8.jpg

 

De basic beers ..groeide in begin echt als mongolen , maar daar zijn ze gelukkig mee gestopt dus word wel wat volgens mij ^^

 

2vhx7yp.jpgi2qejt.jpg

 

De rasah : heb wel maar van 1 plantje foto gemaakt heb er ng wel meerdere geplant maar zien er allemaal het zelfde uit

 

t80tvt.jpg

 

Minefield

 

ngu8sy.jpg

 

tundraaaaa !

 

2z814zr.jpg

 

Zo heb ng wel paar soortjes hoor ^^ heb toch van de meeste nu een foto ^^

 

wou ng even zeggen dat ik een autoflower skunk in pot heb staan die momenteel juist aan het bloeien is ..

en elke keer het lekker weer is goed veel zon dan heb ik echt iemand die haar bewaakt men skunkje

ze zit er wel de hele dag bij men plant heel de tijd aan te staren lloool

Khou toch echt van dat beest joh !

ap6pc.jpg

 

Ow ja en deze mag ik zeker ook niet vergeten , was paar gaten aant het maken voor planten greep ik deze dikker stevig beet zat plos tussen me handschoen al goed dat ik niet doorkneep

heb geprobeert voor een gezellig babbeltje te maken met hem en had gevraagt of die kermit de kikker was , maar helaas heb ik niet veel response gekregen ^^

Dus Heb ik heb maar terug in de vrije natuur bij een mooi plasje water vrijgelaten

 

2ag893k.jpg

 

Veel lees en kijkplezier !!! reacties zijn welkom

En jj20 bedankt voor die super coole tip van die bamboestokjes kost niks en beschermd de planten heel goed !

Groetjes shiningsilverhaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

heee shiningsilverhaze moooie plantjes hoor ze gaan echt lkkkr !!!!:D

 

je hebt maar geluk met zon maatje die je skunk zo goed bewaakt ook echt een moooie hond ! :blink:

 

ja die bamboe stokken werkt wel he :D tot nu toe :rofl

 

veeel kweekplezier groeten :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi werk SSH, en idd mooie hond ook, bij mij op de spot in het bos krioelt het op het moment van de jonge kikkers :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om er voor te zorgen dat foto's in topics ook in de toekomst beschikbaar blijven en snel geladen kunnen worden verzoeken we je om foto's in een wietforum album te plaatsen. Hoe je dat doet staat uitvoerig beschreven: Rechts boven in je scherm Help -> Foto's plaatsen

 

Mooi verslag :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D das geen kikker imho...maar de bruine pad :rofl ....als je die uitscheld voor kikker... zeggen ze idd niks meer :D

padden eten ....oa slakken :D ...

 

das bio warfare :blink:

 

hap....slik...weg... :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ HighLife : Jha hoop het toch dat het een goed soortje is :rofl toch al veel goeds over gehoord :D

@ jj20 : hopelijk blijven ze goed groeien de plantjes :blink: , en ben zeker blij met zo een lieve waakhond :)

@ Krasi : Bedankt ! , en leuk dat je men hond mooi vind :D , en die padden of kikkers zijn blijkbaar goed want ze eten de slakken :D

@ blowsterke : Heb al een paar foto's in de album geplaatst , Bedankt voor de goede info heb ik weeral iets bijgeleerd ;)

@ carpe_diem : haha ok daarom keek die pad me dus raar aan toen ik zei '' wat ben jij toch een lelijke kikker joh '' :huh: ;) , goed dat ik nu weet dat ze slakken eten die padden ^^ Thank you !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey growers :)

 

Tot mijn grote spijt zijn de meeste soortjes in het bos allemaal dood het heeft hier verschrikkelijk hard gestormt de laatste dagen en men plantjes staan echt helemaal ondergeregent

Ik ben wel beetje teleurgesteld nu ^_^ in mijn eigen ..want ik wou echt wel mooie topic van dit maken :rolleyes:

maar dat geluk is me blijkbaar niet gegunt door de weergoden

 

mijn amnezia's waren wel heel erg gegroeit en die staan ng steeds recht maar ze staan nu toch ook in een plasje water hopelijk blijft het een paar dagen droog en trekt het water allemaal weg en is de plant sterk daar sterk genoeg voor B)

 

de tundra , basic beer , minefield , rasah ,pd zijn helaas allemaal verzopen en waren ook voor geen cm meer gegroeit

ik had echt super veel werk in men spot gestoken , en ben nu wel down ! al mijn soortjes waren gekregen zaadjes (regular)

en had ze wat bij1 gespaard ..ik heb ook niet echt geld voor zaadjes :smoke

 

wat er in het bos wel ng redelijk stabiel staat zijn ng 2 skunk's en ng 1 soortje en de amnezia's al bij al een groot verlies -_-

 

Sorry voor de trouwe volgers dat ik dit topic niet echt veel meer te update"n valt ... meschien word de skunk ng wel een boom

maar echt veel goede moed heeft het me niet gegeven wat ik vandaag op men spot zag :tu:(;)

 

Groetjes shiningsilverhaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

shining dat is heel jmmr om te horen k weet hoe veeel werk je in je spot heb gestoken ook altijd met plezier en nu dit B) dit had k je niet gegunt maat!

 

hoop wat er nog staaat heeel moooi word ! en miss trekt ht nog bij het blijft weeed he you never know !

 

:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het leven van een guerilla kwekert gaat niet over rozen.

De meest lastige manier om goed resultaat te halen, vergeet dat niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey kerel ,

 

teleurgesteld zijn in jezelf is nergens voor nodig . je hebt je best gedaan .

en zolang er nog plant staat , al is het er maar 1 blijf je toch gewoon updaten en deze onderhouden .

 

steek nu gewoon al je energie in wat je nog hebt .

 

Greets Mister , en succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...