Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Nesta

Geript

Recommended Posts

Nou geloof me, als je deze hond in je tuin hebt durven zelfs je plantjes niet meer te groeien.... :vape:

 

gallery_27271_12488_54219.png

gallery_27271_12488_2153.jpg

 

:D :D :) :o :P :D

 

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zeg het zijn bekende want buiten planten die nog niet bloeien ruiken nog niet zo sterk

dus lijkt mijn sterk dat het toevallig iemand was die voorbij kwam lopen

Share this post


Link to post
Share on other sites

bewegingsmelder een goed idee voor in de tuin?

Een hond is leuk, maar denk aan onderhoud, verzorging etc.

 

Als extra beveiliging kun je ook permanente inkt onder de randen van de handvaten van de plantenpotten aanbrengen.

Mochten ze de potten verslepen/aanraken/meenemen, dan hebben ze dagenlang dat spul aan hun handen. Wie dat aan zijn vingers heeft, is dan zeker de dader!

Share this post


Link to post
Share on other sites

als het gaat om bewaking is er maar 1 die jouw en al je bezittingen zal beschermen tot de dood en dat is de mechelse scheper aka mechelaar

 

gallery_34583_14045_214549.png

 

ik heb een mechelaar gehad en het zijn super beesten ! niemand raakt je ! om een voorbeeld te geven , als ik naar de nachtwinkel ging (waar de hond niet binnen mag ) bleef de hond buiten voor de deur zitten en niemand mocht de nachtwinkel binnen tot ik weer buiten was !

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb 2 honden die mijn huis en tuin bewaken

sterker nog hier staat de deur dag en nacht open

nooit nergens last van tja s,nachts wel eens als de honden hun terrein bewaken

heb een am. staffordshired terrier

en een xl pittbull

lang ermee bezig geweest om ze getraint te krijgen

en ook een tip hang een bordje op de poort van ik waak hier

scheelt een hoop als het tot een recht zaak mocht komen

een gewaarschuwd mens telt voor twee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn er wel meer Mr stoned a lot.....

,

Vroeger heb ik een mechelaar nog nooit zo hard zijn rennen voor mijn hond......dat was Een Duitse dog, wat het niet op mechelaren had..

 

Daar was ieder hond in de buurt bang van, kreeg je er ook niet uit dat gedrag ( erg genoeg) was een mishandelde hond wat ik heb opgevangen

 

Door de mishandeling kaakoperatie moeten ondergaan, maar daarna super kaken....

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik zeg het zijn bekende want buiten planten die nog niet bloeien ruiken nog niet zo sterk

dus lijkt mijn sterk dat het toevallig iemand was die voorbij kwam lopen

mijn CBD crew outdoor planten meuren enorm!!!!! ik heb nog nooit planten gehad die NIET in bloei stonden die al zo vreselijk stonken........als dit zo door gaat is het met twee planten in de bloei haast onmogelijk ivm stankoverlast voor de buren....

Jeice het zijn waarschijnlijk ook (vage) bekenden, ik weet iig in welke richting ik het moet zoeken.

Geteisem is het.

Maar dat groeiende planten niet kunnen meuren is pertinent niet waar.

Ik had een soortgelijke plant aan die van EJB staan (quote hierboven) en een nog veel grotere stinker: een landras van World Of Seeds, Pakistan Valley.

Wat dat betreft heb ik maar 1 soort gehad die echt nauwelijks geur af gaf en evengoed toch potent was en dat is de Zenseeds Libanon30 * Bluehemp Lebanon27 better known as LibLeb.

 

Edit:

de enige afwijking die ze hebben ten opzichte van andere planten is dat ze gigantisch stinken .

ik denk wel een 90% procent meer als een gewone wietplant .

dat begint al als ze nog in de groei zijn .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is alweer een tijdje geleden maar,

Aiaiai plantjes geript... Heb het zelf niet meegemaakt maar kan me wel inbeelden hoe dat moet voelen.

Als bij mij ook maar één plantje verdwijnt zet ik een tent in me tuin neer

en overnacht ik daar met me hond en een honkbalknuppel met prikkeldraad eraan naast me!

 

Nouja misschien dat prikkeldraad iets overdreven maar ik zou toch wel gek worden.

Te erg wat voor wereld we leven en dat we (bijna) niemand meer kunnen vertrouwen.

Onze groene plantjes moeten er ook al aan geloven :D

 

Later als ik zelf een hond wil gaan nemen ga ik voor de Finse Spits :vape:

Vind ik ook één van de mooiste honden!

c62f1165-a045-4fec-a26e-3635f99afe17.jpg

 

Nog steeds sterkte

Share this post


Link to post
Share on other sites

HAHA een Mechelaar

Manman de honden die wij hebben vreten 4 mechelaars op als ontbijt en dan zijn ze daarna net opgewarmd :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als mijn poes miauwt dan bewapend Rusland zich ..... of is dat weer te overdreven ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
HAHA een Mechelaar

Manman de honden die wij hebben vreten 4 mechelaars op als ontbijt en dan zijn ze daarna net opgewarmd :-)

En dan heb je het zeker over een chihuahua :D

 

En wazzup welk model xl pitt heb je?

Want je hebt er modellen bij zitten :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jonge mij hond is egwel 10 cm groter als die van jou, en kei agressievvv want als je op z'n staart trapt nou dan ehhh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn hond kan slecht slapen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk.. dat ik een hond ben... maar dat kan niet want ik kom uit een ei.... :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan zet je deze in je tuin jonguuh :vape:

Dat zijn echte killers

191710647WlzNOy_ph.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
HAHA een Mechelaar

Manman de honden die wij hebben vreten 4 mechelaars op als ontbijt en dan zijn ze daarna net opgewarmd :-)

En dan heb je het zeker over een chihuahua :D

 

En wazzup welk model xl pitt heb je?

Want je hebt er modellen bij zitten :vape:

 

Nee maar mensen met een rotweiler, mechelaar (of andere herder) denken altijd dat dat hele honden zijn.

Elke Boerboel, cane corso, fila, tosa is niet te vergelijken met een rotweiler of mechelaar.

Deze honden, bv de Boerboel is gefokt om in zuid afrika het erf schoon te houden van roofdieren, waaronder hyena's.

Dus een herder is gewoon een opwarmertje voor dit soort honden, het zijn dan ook absoluut geen honden voor beginners en zeker niet te vergelijken met een mechelaartje (met alle respect)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:vape:

:D

Arme hond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha, daar wil ik graag een filmpje van zien!

Share this post


Link to post
Share on other sites
HAHA een Mechelaar

Manman de honden die wij hebben vreten 4 mechelaars op als ontbijt en dan zijn ze daarna net opgewarmd :-)

En dan heb je het zeker over een chihuahua :D

 

En wazzup welk model xl pitt heb je?

Want je hebt er modellen bij zitten :vape:

 

Nee maar mensen met een rotweiler, mechelaar (of andere herder) denken altijd dat dat hele honden zijn.

Elke Boerboel, cane corso, fila, tosa is niet te vergelijken met een rotweiler of mechelaar.

Deze honden, bv de Boerboel is gefokt om in zuid afrika het erf schoon te houden van roofdieren, waaronder hyena's.

Dus een herder is gewoon een opwarmertje voor dit soort honden, het zijn dan ook absoluut geen honden voor beginners en zeker niet te vergelijken met een mechelaartje (met alle respect)

Ik ken het boerboel.

Hebben er zelf ook voor gekeken :D

Voordeel van die honden is dat ze geen baasje hebben maar een gezin.

En die laten niks op of van de plaats :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb zelf al 20 jaar molossers, boerboel, deense dog, mastino etc.

maar ik heb meer schrik voor een herder hoor ook al wegen die 20kg minder, veel sneller en ze happen makkelijker.

 

Een dergelijke hond nemen omdat je wietplantje gepikt wordt gaat natuurlijk nergens over, zo zitten de asiel vol met honden die ooit door domme mensen om verkeerde redenen gekocht zijn.

Koop dan een simpel alarmsysteempje bij de gamma, kost minder en ruim je na de zomer gewoon op tot volgend jaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...