Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Nesta

Geript

Recommended Posts

Ja het is ook sneu voor woorden, wat is de moeite om je eigen tuin vrij te maken voor wat eetbaar of rookbaar plantjes neer te zetten.

Hoop voor de ripper dat hij/zij er niks aan heeft en het geweten flink gaat knagen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat triest ok mensen hun planten te stelen:S

 

laat ze dan lkkr hun eigen plantje kweken!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt balen, sterkte man :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een eikel(s).

 

Paar jaar terug zijn mijn planten ook uit de tuin gejat, ontzettend klote gevoel geeft dat, alsof je niet eens meer veilig in je eigen tuin bent.

Ik hoop dat ze erin stikken!

 

Veel sterkte, en ik heb ook nog even gezwaaid, hopelijk is het geen vaarwel...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks all!!!!

 

Gelukkig ben ik niet geript van kilo's, zijn er geen wapens of intimidatie bij komen kijken en ben ik persoonlijk buiten schot gebleven.

Het zijn maar drie planten, het kan allemaal veel erger.

Evengoed, voor mij betekenen de planten heel veel.

Het gaat me al lang niet meer over wel/niet naar de shop..ik heb geestelijk en lichamelijk zoveel baat bij m'n eigen zonnekweek dat dat niet in geld uit te drukken is.

 

Ik was vooral heel erg benieuwd naar de CBD crew Critical Mass maar gelukkig heeft een bevriende kweker die ook staan, kan ik daar nog een topje van mee roken.

Van de Pakistan Valley (kush) heb ik nog een stekje dus ik hoop dat die nog mooi kan afbloeien later dit jaar.

 

Sunny side up :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is dus een vriend van mij ook overkomen.

Alleen deze ging de buurt wel door en in elke tuin kijken en ja hoor verdomd!!!!

3 straten verder stond er een groepje tieners zijn eigen gekweekte plantjes te bewonderen :lol:

Alleen tja hier op zuid waren WIJ vroeger ook met velen en hebben deze jongens even goed aangepakt B)

Sterker nog als sommige van die tieners ons nu nog steeds tegenkomen, lopen ze met een boog om ons heen :lol: :wub:

Als ik jou was zou ik toch even goed door de buurt lopen en je ogen openhouden kerel.....

Dit zijn gewoon bekende van je hoor :huh:

En laten we wel wezen, tijden zijn veranderd en als mij dat nu zou overkomen zou ik er niet eens meer naar gaan lopen zoeken want ze schieten of steken je al overhoop als je lacht hier op zuid :lol:

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat leven er toch een walgelijke mensen ...

sterkte ermee! en hopelijk komt er nog wat moois van de andere plantjes af.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zal toch niet dat een volwassen persoon zoiets kinderachtigs doet. Kids zijn nog zo stom om niet bedenken dat ze beter terug kunnen komen als er toppen opzitten. Het lijkt me vreemd als er toevallig een kundig persoon jou planten ziet en in zn eigen tuin verder af gaat kweken. Dan moet dat inderdaad een bekende zijn en zul je zelf wel iemand op het oog hebben. Het maakt het niet minder erg maar beter nu dan over 2/3 maanden. Om er toch maar iets van positiefs van te maken :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja man.. ik had een vogel hobby...tis daar ook bar...en tzijn de rippers die bij je op de bank gezeten hebben... :wub: ...

als ze gewoon interesse tonen in je planten dan mogen ze nog een stekkie knippen of wat zaadjes voor nop....mja..dan zoiets... B)

in een eigen tuin voelt dat als invasion van je comfort zone... :huh:

 

op guerilla voelde dat anders bij mij :lol: ...tja...ik doe ook wat ...wat niet mag... :lol: ..dus leg ik de schuld dan bij mij....en zoek me de fout die ik gemaakt heb... :lol:

zelf heb ik niks in me tuin...gwoon voor low profile :(

 

sterkte...tis gwoon diefstal !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank voor de good vibes allemaal.

Ik heb wat door de buurt gewandeld en hier en daar een balletje opgegooid maar geen resultaat as up yet.

Er zijn idd wel vermoedens een bepaalde richting op en dat is precies de richting waarvan je denkt laat maar zitten.

Wat overblijft is een onrustig gevoel, beetje unheimlich.

Ik probeer het grote plaatje te blijven zien en steek er eentje aan :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is ons ook eens overkomen en toen hebben we een hond op gehaald bij een asiel en die woont zomers in de tuin in z'n eigen huis, ik heb me nog nooit zo veilig gevoeld

Hij vind het geweldig buiten en wij hebben minder troep in huis , ik moet wel zeggen dat wij een overkapping hebben rond de achterkant van het huis zodat er altijd een plek is waar hij kan schuilen voor zon of regen

Maar sinds dien geen onverwacht bezoek gehad in de nachtelijke uren

 

Gr,Liz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mmmm best een goed idee een hond. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig heb je nog wat plantjes over :lol: , het is nog niet voorbij en je kunt nog verder gelukkig

Maar dit is wel weer zo een minne streek , kom op zeg mensen bijf met je jatten af van een anders zijn moeite , liefde en geluk !!

 

Het is mij zelf ook een keer overkomen en kan zeggen dat dat nou niet bebaald een fijn aangezicht is , als alles waar je best voor hebt gedaan zomaar is verdwenen en nu een ander een paar miezerige centen of wat te roken heeft "verkregen"

 

 

Dus ben je van plan om te rippen dit jaar je kunt nog GRATIS enkele zaden krijgen van mij en ZELF wat kweken

 

Onder het mom van : Rip je buurman niet kweek je eigen wiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk eens naar een kangal of een fila brasileiro

 

tuin goed afgezet, nachthokje erin.

 

best mannetje als je daarbij in de tuin springt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Een Kangal is leuk als je een tuin hebt van 7 hectare, voor een tuintje lijkt het me niks.De rippers hebben er niks van om zware bakken te versjouwen, zelfs een 110 liter pot zouden ze nog meenemen, hoe het daarna gesteld met hun rug weet ik niet, maar niet goed lijkt me.Meegemaakt bij een vrouw die een aantal planten had staan.Je kan de planten ook behangen met kattebelletjes, maar ben je een vaste slaper, dan haalt dat ook weinig uit.Zuid-Amerikaanse brandnetel zou nog een optie kunnen zijn.:lol:

 

Namaste :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg klote voor je Nesta, al die moeite, tijd en werk voor niks :lol:

Betreffende de honden: ideaal is als je er 2 zou kunnen nemen, dan beschermen ze elkaar èn laten geen spaander heel van mogelijke indringers, één hond is natuurlijk ook zeer goed.

Iig sterkte!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik ooit nog eens een hele grote tuin heb....

10 ganzen :lol: ..man man ;) ...erger als 3 pittbulls B) ...mja..ze bemesten je tuin meteen ook.... :lol:

 

ik kwam bij een bekende papegaaien kweker.....nou die heeft ze allemaal nog hoor....een kabaal zeg :huh: ...echt niet normaal :lol: ....trouwens... die ara´s konden dr ook wat van :wub:

 

gps in de pot...is dat wat :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet te geloven :lol:

ipv dan zelf wat zaad te ontkiemen als ze zo graag een plant hebben...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi,

 

mijn tuin word bewaakt door een haan, werk heel goed.

als je hem wakker maakt valt hij je aan en gaat hij kraaien. :lol:

 

mvg RD

Share this post


Link to post
Share on other sites
Niet te geloven B)

ipv dan zelf wat zaad te ontkiemen als ze zo graag een plant hebben...

 

 

tja...je hebt dr bij :lol: .....die stelen mannen... :lol:

 

op me werk is ooit 10 ltr olie gejat....volgens de td...als je dat in je auto gooit..rijd die nooit meer :lol: ...totaal niet bruikbaar...of verhandelbaar......tgaat gewoon om de heb... :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit stelen word erger met de tijd, zeker nu met wietpas en idiote razzia tegen wiet.

zet die anderen s'nachts binnen, en neem de moeite om vroeg op te staan en buiten te zetten

 

 

gr, Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met als gevolg dat je uiterst onrustig slaapt, bij elk geluidje wakker.

Ondanks dat ze hun eerste (vervroegde) nacht in het verduisterverblijf hebben doorgebracht.

Ik mis m'n Paki en m'n Critical and i feel a bit fucked.

 

We gaan nadenken over een (waakse) hond.

Mrs Nesta voelt er wel wat voor en eerlijk gezegd zou een hond best welkom zijn in het gezin.

Eerst maar eens inlezen.

Waf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een hond werkt goed, ik zelf heb deze als waakhond (en kameraad)...

 

waakhond

 

Is wel geen beginnershond!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...