Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Nesta

Geript

Recommended Posts

Ik wordt vanochtend wakker en drie van mijn vijf dames zijn weg.

Ze stonden in 30 literpotten en zouden vanaf 1 juli de verduistering in gaan.

Dan staan ze 's nachts veilig...

Ze waren mooi, gezond, vol, groen en stonden als een sprinter in de startblokken te trillen om te gaan bloeien .

Het lijkt me nog best een klus om drie planten in grote potten over een schutting van 2.00 mtr te tillen en geen sporen achter te laten.

Dat sterkt m'n vermoedens dat het een geplande actie door volwassenen is geweest ipv wat buurtkids die kattenkwaad uithalen.

 

Dit kost me m'n mooiste ronde midzomer wiet, qua kwaliteit en kwantiteit de vetste ronde.

Gelukkig heb ik nog 'tuintje 2' waar wat prille dames staan en heb nog wat stekmateriaal achtergehouden als backup maar die kunnen me nooit meer dan deze midzomerkanjers geven.

Ze hebben een Seedsman Afghan #1 en een Early Misty laten staan.

Ik stel voor dat we met z'n allen even zwaaien naar m'n met zeer veel liefde en aandacht opgekweekte en nu verdwenen World Of Seeds Pakistan Valley, CBD Crew Critical Mass en een van twee Early Misty's.

:lol:

 

:lol:

 

Foto's zijn van 18/6.

De Pakistan Valley:

gallery_7512_13350_849340.jpg

 

De Critical Mass:

gallery_7512_13350_2170415.jpg

 

De Early Misty:

gallery_7512_13350_886655.jpg

 

Give blessing to all, even the most wicked.

 

Best Vibes

Nesta

 

Edit: Ik slaap er 5 meter vandaan met het raam open en heb niets gehoord.

Edit 2: Best apart dat ze er twee hebben laten staan?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat jammer, misschien ff door de buurt gaan en vragen als er wat gehoord of gezien is ? Kans in nu wel groot dat ze weer komen :lol:

misschien een lampje die aangaat als er iets beweegt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop voor de ripper(s) dat ze veel budrot en niet te pruimen wiet krijgen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt mensen die vragen om een bops op hun neus,

en je hebt mensen die kleuren hun karma zwart in,

die liegen,bedriegen en stelen,

en op een dag worden ze wakker,

en zijn ze paranoia of hebben ze K.

omdat ze hun ziel zo versmeerd hebben.

 

ik sluit niet uit dat de ripper, meeleest.

zekers erg voor je, so sorry

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je Weetje, ik ben van diezelfde mening toegedaan.

Karma will get 'm.

 

Wat jammer, misschien ff door de buurt gaan en vragen als er wat gehoord of gezien is ? Kans in nu wel groot dat ze weer komen :lol:

misschien een lampje die aangaat als er iets beweegt?

Haha, dank je voor je advies :lol: ze zien me aankomen in de buurt :lol:

'Heeft U misschien mijn wietplanten gezien?'

Ik heb trouwens reeds een automatisch nachtlicht.

In dit geval zullen de rippers er denk ik wel blij mee zijn geweest...kijk nou, we krijgen er nog werklicht bij ook :wub:

...zucht...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi gezegd Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intens triest, dat ze niet eens zelf hun planten op kunnen kweken.

Dat zal ze zuur komen te staan.

 

Degene die het gedaan hebben zijn gewetenloos. Ze weten niet eens wat ze er een ander mee aandoen. Tot ze zelf een keer de deksel op hun neus krijgen.

 

Echt jammer, dat er zulke mensen zijn. :lol:

 

Sterkte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja hoor..... :lol:

Echt een lelijke actie weer...echt jammer van dat soort mensen.

 

Sterkte ermee Nesta..

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om witheet van te worden dit.... :lol:

vuile schoften....

de andere 2 planten zullen wel niet in de auto hebben gepast.

 

ik hoop voor je dat je ze tijdelijk bij een vriend of kennis kan onderbrengen..

of guerilla misschien?

 

Kun je niet zeggen dat er iets anders is weggehaald en zo toch nog een beetje in de buurt rondvragen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

is een zware klote streek

 

maar zo iets besef je pas als je weet wat voor werk er in zit! niet iedereen die beseft dat :lol:

 

ik heb ooit ook een plant gestolen maar ik wist niks van wiet en al helemaal niet hoelang iemand daar mee bezig is/was.

 

zelfs nu heb ik soms nog spijt! :lol:

 

de karma heeft toen zijn werk gedaan die plant is namelijk in beslag genomen van me balkon af! :lol:

 

 

mij zul je het nooit meer zien doen B)

 

het moeten mensen uit je buurt zijn hou je neus open kan goed dat iemand in de buurt hem heeft staan.

 

sterkte en snel die stekje groot brengen en boobytraps is ook een optie stroom draadje! :wub:

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

of wat stanley messen in de handvaten

dan weet je zeker dat je wakker word als ze nog een poging gaan wagen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks for the support! Kan ik wel gebruiken op deze ochtend in mineur.

gallery_7512_11569_424392.jpg

Stanleymessen, prikkeldread en stroom zijn maatregelen die me net te ver gaan.

Ik moet ook rekening houden met de normale leefbaarheid van de tuin en m'n gezin die er vertoeft.

 

Ik loop buiten al standaard met m'n geurvolume op 10 op zoek naar mede kwekerts haha.

Nu hopen dat ik m'n eigen dame kan opsnuffelen!

Die Paki Valley meurde in groei al als een malle en ik herken haar uit duizenden :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel erg jammer voor je...

 

Ik zou er wel paranoia van worden, waarschijnlijk is het iemand van dichtbij. Dat is meestal zo.

In jouw geval waren ze wel ontspannen om met veel licht doodleuk door te gaan.

Misschien wetend dat jij een goede slaper bent?

 

Sterkte met de andere twee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

T is en blijft sneu die rippers, blijft een feit dat je dit risico altijd loopt als je buiten bezig bent, ik zou hier ook wel wat buitenplanten willen hebben, maar ik weet zeker dat die niet lang blijven staan. Terwijl een goede bekende van mij in de volle grond kerstbomen kweekt (al jaren) en er is nog nooit iets verdwenen.

De locatie blijft heel belangrijk, dit is bij een vrijstaande boerderij..

grtz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Triest man, mooie planten zijn het. Gelijk ook geen lekker gevoel meer lijkt me wat betreft het neerzetten in je tuin..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeice dit gaat al vier jaar goed.

Ik heb 1 keer eerder 'bezoek' gehad en die hebben toen wat rommel achtergelaten en een schep en bezem meegenomen (...), de plantjes stonden toen veilig in het verduisterhok.

Dat waren kwajongens, dat gevoel heb ik nu niet.

 

Wat wel meetelt is het aantal ogen die jaarlijks de plantjes zien.

Dakdekkers, glazenwassers, onderhoud via de woningbouwvereniging aan weet ik veel wat, buurtbewoners, ouders van vriendinnetjes van m'n dochter, het wordt steeds meer en meer.

Ik neem het als een dure les. Dit systeem is blijkbaar eindig.

In de toekomst zal ik het anders aan moeten pakken.

Eerst 2012 tot een goed einde brengen.

 

gallery_7512_11569_39625.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben gewoon genoodzaakt om het binnen te doen, enige voordeel ervan vind ik dat je een boel dingen zelf in de hand hebt..

Grote nadeel vind ik dat je eigenlijk dagelijks ermee bezig bent, is wel leuk maar ik wil niet langer dan een dag van huis als er een kweek draait..

Ik weet niet of je er ruimte voor hebt maar als ik jouw was was ik voor een tentje gegaan..250watt lampje en je kunt in alle rust je eigen teeltje binnenhalen..

Je moet er niet aan denken dat je planten al aan het afbloeien zijn en je s'morgens kale takken ziet staan..

grtz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij is al twee jaar achter elkaar mijn tuin leeg gehaald, rijpe planten afgeknipt (!). Dat had je een jaar of 5 geleden nog niet, het wordt steeds erger! Misselijk word ik er van. Ik doe het daarom niet meer in de tuin. Ook niet in huis trouwens :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andy ik begrijp je volkomen.

Die gedachten speelt al langer door m'n hoofd.

Ik moet wel toegeven dat ik van de ouwe stempel ben die gelooft in zongekweekte boven lampgekweekte wiet.

Bovendien zijn er een aantal factoren die me weerhouden van het thuis opzetten van een binnenkweek.

 

Bloeiende planten staan 's nachts nooit in mijn tuin maar altijd 'veilig' op 12/12, ook later in het seizoen.

Jammer genoeg heb ik ook last van lichtvervuiling door een lantaarnpaal dus 's nachts buiten bloeien is sowieso geen optie.

 

>whazzup thanks, ik leef met terugwerkende kracht met je mee ;-)

Ik beraad me over hoe ik het in de toekomst nou moet gaan doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterkte man, Klote dit.

Maar ik bergijp eerlijk gezegd niet waarom mensen planten zonder wiet eraan stelen, tenzij iemand jacht maakt op je genetica? (dan zal het een bekende zijn)

 

Karma will get them

 

Bless

OK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik er wel zo'n 10 jaar mee heb rondgelopen (wel/niet/risico's) maar nadat mijn vaste kwekert er mee ophield en ik geen aanvoer meer had, moest ik naar de shop..

En aangezien die enorm slechte wiet tegen enorm hoge prijzen verkopen ben ik toch maar overstag gegeaan, heb erg mijn best moeten doen om mijn vrouw te overtuigen, maar aan het eind van het liedje ziet zij wat erover blijft op de bankrekening is ze om..Ik ben eens 2 maanden het dagelijkse geld voor de shop weggelegd dan zie je pas goed wat ons kruidje kost (650euro) en dan doe ik het nog rustig aan

grtz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterkte!

 

 

 

Dont worry about a thing,

cause every little thing gonna be all right!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien een tipje, weet niet of je er wat mee kan.

 

Mijn planten staan geklemd tussen stenen, van die rotsachtige dingen voor bij de vijver. Verder heb ik er een paar wankel staan, 1 beweging en gelijk pleuren er een paar om. Die zijn over het algemeen gratis op marktplaats te krijgen, en het helpt hier wel.

Verder heb ik in elke pot sateprikkers staan, en een buitenlamp die aanspringt.

 

Zo houd je het een beetje gezinsvriendelijk, en zolang je stenen tegen de potten aan zet, gewoon opstapelen, aantal wat gevoelig neer zetten. Heeft je planten ook nog eens nergens last van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zout ........

Waarom zijn er toch mensen die niet van een ander hun spullen af kunnen blijven in dit geval zelfs kruiden.

Zelfs groentetuinen op volkstuintjes worden al geript.

Dan geef je al je liefde aan de planten en dan worden ze gestolen door anderen.

Dit zal de steler(s) er van trouwens geen geluk brengen maar een karma die ze een keer terugkrijgen want zo werkt dat.

 

Ik zou een goede 1000 watt bouwlamp met sensor in je tuin hangen icm een zoemer in je slaapkamer zodat niemand meer ongestoord de planten kan weghalen in het volle licht.

Grind rondom de planten dat knarst als iemand er over heen loopt schrikt ook af bij dieven.

 

Sterkte man, het is bijzonder klote als zoiets je overkomt.......

 

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...