Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Pirus

Hoe kom je aan je STS?

Recommended Posts

Mensen van het forum,

 

De meesten zullen wel bekend zijn met het maken van Gefeminiseerd zaad dmv STS (Silver Thiosulfate).

 

Nu is het kopen van dit product op het internet niet zo'n probleem is. (met uizondering van transport ect.)

Maar wat nou als je geen Kilo's van dit spul moet hebben, je geen Chinees spreekt (behalve het chinees van de menukaart) en je geen laborant bent (verder dan je hobby) :lol:

 

Zijn er Growshops/ Sites in Nederland die dit verkopen, of de preparaten hiervoor?

Of moet je dit toch op een andere manier verkrijgen. :lol:

 

Als iemand hier wat helderheid over kan geven, zou dat erg mooi zijn.

 

Alvast bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of Google sts homes kit iets in die trant was het

Zijn kits van 250 500 750 en 1kg goodluck

 

Goed zoekken nar een echte dame geen herma spul gaan maken!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat dat ook niet met zilver water of is dat wat anders?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gibbelerinezuur zou ik zelf niet gebruiken eigelijk..

Is een hormoon dat je planten doet doorschieten en scheut aanmaak stimuleert, net zoiets als auxine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb dat lesbian dream gekocht. Ga binnenkort is uitproberen of het wil werken. Zo ja denk ik dat ik vaker gebruik ervan ga maken!.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bastet

Dan heb je GA niet goed toegepast

GA3 is om female zaden te krijgen ! STS maakt banaantjes bij herma gevoelige planten

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoek maar goed op,het hormoon zelf heeft er erg weinig mee te maken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gibbelerinezuur behandeling heeft bij mij niet de goede uitwerking gehad (terug te vinden in mijn topic van 2011.)

De toppen strekten maar verder gebeurde er niks bijzonders. Uiteindelijk in de clico kunnen gooien.

 

Daarbij moet ik wel zeggen dat het mijn eerste ervaring er mee was. En ik geen geleerde ben...

 

 

 

Ik denk dat je voor de echte formule zelf alle feiten op een rijtje moet zetten en zelf aan het rekenen moet gaan voor de juiste samenstellingen. Dat denk ik omdat degenen die de 'echte' formule hebben weten te bemachtigen (na veel geld, tijd, moeite, zweet en tranen) dit niet zomaar cadeau geven en aan de grote klok gaan hangen. Zeker omdat er met de zaden leuk te verdienen valt.

 

Op zich logisch lijkt me. Daarnaast heb je mensen die denken dat ze 'het' doorhebben en je op een verkeerd pad brengen.. en mensen die het wel weten je ook niet in de juiste richting brengen. Elk jaar dat jij nog aan het aankloten bent, kunnen zij ongestoord verder gaan.

 

Maar er is genoeg informatie te vinden wat klopt en waar je niet omheen kunt (de geheimen der natuur) En als je daar slim op in kunt spelen dan kun je er zeker komen.

 

Wat ik wil zeggen is dat je deze info niet in schoot geworpen krijgt en er zelf achter zal moeten komen. Heb geheim zit hem in de biologie en scheikunde. Door dit te combineren met feiten en waarnemingen uit eerdere pogingen en wetenschappelijke testen/ uitkomsten; kun je tot de ultieme formule komen. En er zijn heel veel formules die je in de bijna- juiste richting wijzen, maar het toch net niet blijkt te zijn.

 

 

Oke.. ik dacht even hard op. Maar volgens mij zit het zo en is het blijven proberen en de moed houden.

 

Grts HighLife

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leef jij ook nog? :rofl

 

Klopt allemaal wat je zegt, en daarom zeg ik ook dat t spul er niet voor ontworpen is :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig wel Bastet :rolleyes:

 

Erg druk gehad. En het forum ook erg gemist. Je zult me steeds vaker weer zien. Tenzij je zelf in de winterslaap gaat ? B)

 

HighLife

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben in het bezit van lesbian dream. De kleinste verpakking besteld. Ik las hier op het forum dat je 1 plant ermee onder moet spuiten en op 12 uur moet zetten. Vervolgens na 2 weken nog een x te spuiten en dan de planten erbij te zetten in de bloei en dat dan de vrouwtjes worden bevrucht op begeven moment. Nu is mijn vraag of dit ook daadwerkelijk een succesvolle manier is, en of dat er een misschien een betere manier is?

 

Ik wil mijn eigen amnesia gebruiken. Voor dat zaak zoek ik dan ook nog een tester, maar dat zal met die tijd wel naar voren komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben in het bezit van lesbian dream. De kleinste verpakking besteld. Ik las hier op het forum dat je 1 plant ermee onder moet spuiten en op 12 uur moet zetten. Vervolgens na 2 weken nog een x te spuiten en dan de planten erbij te zetten in de bloei en dat dan de vrouwtjes worden bevrucht op begeven moment. Nu is mijn vraag of dit ook daadwerkelijk een succesvolle manier is, en of dat er een misschien een betere manier is?

 

Ik wil mijn eigen amnesia gebruiken. Voor dat zaak zoek ik dan ook nog een tester, maar dat zal met die tijd wel naar voren komen.

als je een test grow wil zijn er denk ik genoeg gedadigde die het zouden willen testen,

 

maar joy zorg dat je dame niet herma gevoellig is, kweet niet hoegoed je die amnees kent ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben in het bezit van lesbian dream. De kleinste verpakking besteld. Ik las hier op het forum dat je 1 plant ermee onder moet spuiten en op 12 uur moet zetten. Vervolgens na 2 weken nog een x te spuiten en dan de planten erbij te zetten in de bloei en dat dan de vrouwtjes worden bevrucht op begeven moment. Nu is mijn vraag of dit ook daadwerkelijk een succesvolle manier is, en of dat er een misschien een betere manier is?

Laatste gebruiksadvies wat ik van de verkoper heb gehad (zomer 2012):

Spuiten met 1:200 verdunning, op laten drogen en herhalen

Na 1 week en na 2 weken dezelfde procedure herhalen met 1:400 oplossing.

 

Uitgeprobeerd op een ongeveer 4 dagen bloeiende LR2 vrouw, veranderde in ongeveer anderhalve week in een man zonder nog vrouwelijke bloei te vertonen. Resultaat van de bevruchting van 1 andere LR2 dame was 1200 afgerijpte zaden, die bevrijd gaan worden op 20 april 2013.

 

Ik zou me om herma's niet al te druk maken, ook onder natuurlijke stress gaat iedere plant uiteindelijk tweeslachtigheid vertonen, maar als je stekken kunt testen is dat mooi meegenomen. Met zaden van eerdere STS-experimenten heb ik nooit problemen ondervonden, als je de planten laat oogst willen ze op het eind wel eens wat ballen vertonen, maar dat kan ook bij reguliere planten, op deze manier wint Soma volgens mij z'n gefeminiseerde stuifmeel zelfs bewust.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey top alle vragen die ik wilde weten heb ik bij deze beantwoord gekregen

tijd voor een experiment

dus 1 flesje lesbian dream verdunnen 1:200 spuiten 2 weken later als die bloeit 1:400 nog een keer spuiten

1 flesje is goed voor 1 plant dus?

 

even een vraag nog

als ik zeg maar een plant bespuit met dat spul bestuift maakt die zelfde plant dan ook zaadjes of helemaal niet en wordt gewoon mannelijk? heb namelijk 2 stekjes gemaakt om eigen zaadjes te trekken en eventueel kan kruisen maar ben geheel nieuw met dit dus wordt een leuk leerproces experiment

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT Onnodig quoten, leer hier hoe we het graag willen.

 

 

Zodra je een vrouwelijke plant behandeld met zilver oplossing zoals colloidaal zilver dan veranderd ze naar een mannetje. En een mannetje geeft alleen stuifmeel en geen zaadjes. Je hebt dan een van een vrouwtje een mannetje gemaakt maar het stuifmeel bevat 100% vrouwelijke genen. Dus als je andere vrouwtjes met dit stuifmeel bevrucht gaan die zaadjes aanmaken welke ook allemaal vrouwelijke zaadjes worden. Gefeminized Seeds dus.

Edited by zODd
Onnodig quoten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt mij beter om female zaad te maken ipv gefeminiseerd

 

Of niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soms wil je het 1 soms het ander.

 

Je kunt bijvoorbeeld moeilijk een female autoflower maken.

Voor een guerrilla grow kan het natuurlijk weer heel interessant zijn om "zeker" te zijn van vrouwelijke planten op je site.

 

Hoef je niet de hele tijd te checken of ze man/ vrouw/ herma zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt me zo'n gedoe met die chemicals. komt ook weer terecht ergens dat spul. is eigelijk gewoon chemisch afval of zie ik dat verkeerd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

082843_BB_00_FB.EPS_1000.jpg

 

Het witte lampje aanzetten tijdens de donkere periode in de bloei, komen ze van zelf wel te voorschijn.:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk, zo makkelijk kan het zijn. Hou je weinig afval aan over. Geen chemicals nodig.

 

Elmanito is the men with the masterplan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weetje had het over de herma's miramar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...