Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
blackraven

verbranden royal ak automatic

Recommended Posts

ey gasten

ik heb een royal ak automatic maar de blaadjes zijn helemaal bruin geworden ;) omdat ik haar waarschijnlijk te lang onder het plastic heb laten ziten achter me raam. toen het zaadje was uitgekomen had ik het plastic gewoon laten zitten ik dacht ze houd wel van vocht en warmte maar het werd een beetje TE warm denk. ze is nu 1 week en nog steeds maar 1 cm zal ze nog veder gaan groeien of het einde verhaal voor haar?

 

ik heb fotos zodat jullie kunnen zien hoe ze er aan toe is maar ik weet niet hoe ik die upload :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uploaden eerste keer is lastiger dan later ff op je profiel op album drukken en aanmaken daarna komt er naast instellingen mijnalbums te staan

Als ik zo lees zonder fotos denk ik dat je eigen analyse klopt

 

Een autoflower die nietgeoeit in de eerste week word geen goede opbrengst als mogelijk Zou ik er nog 1 kiemen. Oook meteen in de uiteindelijke pot plaatsen na kiemen worden ze groter van dan van ompotten

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb wel nog een zaadje maar is het niet al laat om een nieuwen te ontkiemen? want ik wil hem zo snel mogelijk buiten zetten.

heeft trouwens een van jullie wel eens royal ak automatic gerookt? en is het effect een beetje chill?

 

black raven

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb de fotos in een album gezet maar hoe krijg ik ze nu in dit bericht? :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_34867_14209_1151223.jpg

 

gallery_34867_14209_1552280.jpg

 

oke dat is vreemd 5 min geleden werkt het plakken van de BB code niet maar nu opeens wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb van een vriend een nieuw zaadje gekregen voor me verjaardag en die is nu binnen 3 dagen al 2x zo groot haha :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

die op de foto's staan naar mijn gevoel tenat ? en denk een beetje zware grond ( kwa voeding)

AK47 heb ik wel gerookt maar de autoflower nog niet is wel een lekker wietje maar mij testoned ( liever cbd wietje )

Share this post


Link to post
Share on other sites

g.w jij bedoeld te high! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja wat is het nou.. ? xD high of stond? op de site waar de wiet vandaan komt staat dat je er blij en actief van word maar is dit ook echt zo? kan iemand de trip omschrijven of moet je hem gewoon zelf ervaren? zo ja... dan moet ik nog +/- 10 weken wachten :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...