Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

LED_KROKET

[Vraag] Hoe vaak voeding geven?

Recommended Posts

Dan nog eens ff wat anders.

 

Als je bij sannie een starterspakket besteld zit er een potje bacto in waar je de rest van leven mee kan doen.

Als je volgens de voorschriften op het potje gaat toevoegen heb je nog niet eens de helft van de inhoud nodig.

 

Lijkt me nameljk niet handig van sannie om alle onderdelen in de juiste hoeveelheid in het pakket te stoppen en

een onderdeel (bacto) veel te veel.

 

Mis ik ergens iets?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bacto's geef je ook maar om de twee weken mee tijdens een watergift. Ik heb ook nog over voor meerder rondes. Ik kan nu al concluderen uit deze topic, dat iedereen op zijn eigen manier kweekt. iK kijk naar de meest ervaren kwekers op deze forum en probeer daar veel van te leren. Het is lastig om een juiste schema te vinden. Ik vind het alleen jammer dat Sannie geen schema lijst heeft gemaakt voor degene die graag vastigheid en duidelijkheid willen hebben voor hun zaaienlingen. Als sannie die leest, dan is dit mijn hulpvraag naar hem toe. Ik koop al mijn voeding bij zijn winkel. DUs zou je aub een verrassingsschema willen maken voor al die kwekers die geinteressseerd zijn in bio jkweken. bedankr

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...